Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, October 21, 2007

Tido sekatil dengan suami org?!

Posted on 5:59 PM by Sitcom

Teman saya ini (katakanlah namanya Ema, 25 tahun)bekerja dengan
satu perusahaan konsultan yang tidak terlalu besar
sebagai assistant dan salah seorang partner pada
perusahaan konsultan tersebut (Kita sebut saja namanya Andy).Ema sangat
mengkagumi profil dan karakter Andy. Sebut saja
semua hal yang baik, maka Andy memilikinya. Otak yang cemerlang,sikap yang profesional
dan gentleman, penampilan yang selalu rapi and nice looking serta usia baru 34 tahun (waktu itu). Emapula adalah seorang wanita yang memilikisegala yang diidamkan
oleh seorang lelaki, bentuk tubuh yang sempurna, paras yangcantik, fikiran matang serta bijak, berpewatakan ceria & suka tersenyum.Disebabkan Ema selalu bertugas bersama Andy maka Ema akhirnya mulai menyayangi Andy lebih dari team partner & Ema membiarkan saja perasaannya kepada Andy tumbuh tanpa halangan. Semakin hari diasemakin jatuh hati kepada Andy.Andy bukannya tidak tahu akan hal itu tetapi sikapnya yang profesional di pejabat yang tidak membiarkan hal-hal pribadi mencampuriurusan pejabat membuat Ema semakin mengkagumi peribadi Andy.

Suatu hari urusan pejabat membuat mereka berdua harus pergikebeberapa lokasi di seluruh Negara.Inilah ceritanya.Untuk memudahkan pergerakan, mereka naik pesawat ke Penang dan menyewa kereta untuk melakukan perjalanan darat disekitar B'worth , Perak, Kedah dan Perlis Dalam rangka melakukan suatu survey khusus untuk kepentingan klien.Entah bagaimana silapnya mereka, pada waktu malam menginap disebuah hotel kecil. Sebenarnya Andy ingin memesan 2 kamar tetapi kerana hanya ada 1 kamar maka dia meminta pendapat Ema. Kerana memang sudah sangat penat Ema setuju untuk sekamar dengan Andy(sebenarnya Ema agak "sedikit senang" dengan kondisi darurat tersebut)!

Kerana berasa panas, maka Andy membuka jendela kamar. Masalahnya, kamar tersbut hanya memiliki 1 ranjang berukuran panjang dan tidak memiliki kursi panjang. Tidak mungkin bagi Ema untuk meminta Andy tidur di lantai. Jadi akhirnya mereka tidur sekatil setelah Andy berjanji bahwa dia tidak akan melakukan hal yang bukan- bukan.Sebenarnya Ema tidak pernah tidur sekatil dengan seorang lelaki apatah lagi Andy adalah suami orang! Sebagai seorang wanita jantungnya berdebar sangat kencang kerana tidur seranjang dengan lelaki sopan yang sangat diadmirekannnya.Kaki mereka beberapa kali saling bersentuhan kerana katilnya memangkecil.

Setelah setengah jam, angin malam yang masuk melalui jendela membuat Ema merasa kedinginan sehingga dia memberanikan diri bertanyakepada Andy:"Abang Andy, Ema kesejukan nih. Boleh tak minta tolong jendelanya ditutup saja?"Andy tidak langsung menjawab dan Ema berpikir Andy sudah tertidur sehingga dia berkata lagi:"Abg Andy..."Kali ini Andy langsung menjawab: "Ema, kamu kesejukan ya? MAUKAH KAMUMALAM INI KAMU BERTINDAK SEPERTI ISTERI SAYA?"

Jantung Ema terasa berhenti berdetik. Jantungnya langsung gemuruh mendengar pertanyaan Andy. Dengan hati-hati ia bertanya:"Maksud abg Andy?"














































































"Maksud saya, bolehkah Ema tolong tutupkan sendiri tingkap yangterbuka tu, seperti yang selalu dibuat oleh isteri saya dirumah?!"Keh keh keh.

Tension kan. Boleh imagine muka semuaorang. Dah sekarangboleh balik buat kerja yang patut dibuat.

No Response to "Tido sekatil dengan suami org?!"

Leave A Reply