Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 23, 2007

18 tahun punye pasal

Posted on 7:17 PM by Sitcom

aku ni sebenarnya,bukanlah tak pernah kena batang lagi,banyak kali dah..banyak batang pulak tu...apa yg aku nak cerita kat sini adalah sesuatu yg tak pernah aku jangkakan..gini...masa usia aku 13 tahun aku pernah main cintan ngan budak sekampung,bagi aku macam cinta kera je..kami kawan kejap je,adala dalam setahun..pas tu putus cam tu je...sejak tu aku tak tahu apa yg jadi kat dia lagi,cuma yg aku tahu dia kerap keluar masuk jail.aku sendiri pun pas study keluar dari kampung hidup sendiri,cuma baru2 ni aja aku tergerak hati nak balik kampung dok ngan mak aku cos abang dan kak aku semua dah kawin..aku...entahlah...tak pernah fikir bab kawin.masa aku dok ngan mak aku balik nilah baru aku jumpa ngan first lover aku dulu,aku pun hampir tak kenal dia lagi.pertemuan semula after berbelas tahun tu cukup istimewa cos kami dah dewasa,satu malam tu dia ajak aku gi rumah dia,aku pun pegilah...mula2 tu sembang biasa je..pas tu ntah macam mana dia cium bibir aku,aku pun memang dok tunggu lama dah,pas tu dia mula ramas2tetek aku,aku respond balik..aku terus aje buka seluar dia nak hisap konek dia,emmm...sedap,besar pas tu dia pulak buka skirt dan seluar dalam aku...dia sembam muka dia kat burit aku ,jilat habis,cara dia nyonyot biji kelentit aku buat aku terangkat punggung,kaki aku makin terkangkang2 ,cara dia hisap puki aku memang best,tak macam jantan lain yg pernah tutuh puki aku dulu.aku klimaks dalam mulut dia,dia sedut habis air puki aku.lepas tu aku hisap balik konek dia ,aku stim lagi dan dia tak jemu2 jilat burit aku ,bila dah tak tahan baru dia jolok lubang puki aku....memang best ,satu kenikmatan yg tak pernah aku rasai,dia kongkek aku sampailah kami sama2 keluar air lagi...dan sejak itu...hampir setiap hari kami beromen,bila dekat ngan dia aja.biji kelentit aku terpacak.aku kata kat dia,kalau dari dulu aku tau dia best..masa umur 13 tahun dulu lagi aku dah bagi dia tutuh puki aku.apa yg buat aku syok gila balik ngan dia sebab aku ni memang jenis yg suka kena jilat burit.dapat pulak dia yg terror nyonyot biji kelentit...nikmat...itulah cinta pertama yg aku sangka cinta kera...rupa2nya itulah syurga aku..kini lubang puki aku,kelentit aku cuma untuk dia.sebabnya tiap2 malam dia akan jilat dan romen aku puas2.cuma bila dia ajak kawin aja aku tak nak sebab..aku dah ada balak lain .yg ni pun kongkek best...depa sendiri pun tak tahu kadang2 tu dalam satu hari dua2 aku kangkang puki aku.itulah...aku pening nak pilih yg mana satu...kalau boleh dua2 aku nak try dalam satu masa ,mesti best..satu batang tutuh lubang puki,satu lagi jilat burit aku....entahlah...yg pasti sampai kehari ni puki aku dapat dua batang dan dua lidah jilat puki aku...sayang nak dilepaskan...sebelum aku taip ni pun aku sebenarnya baru aje kena kongkek...la ni aku dah stim balik...burit aku dah mengemut semula minta ditutuh...dihisap...kelentit aku dah terpacak lagi...so..aku chow dulu...nak cari sorang lagi....gian butuh beb!

2 Response to "18 tahun punye pasal"

.
gravatar
Anonymous Says....


Best sangat cerita-cerita kat web ni. Rasa nak datang setiap hari. Terima kasih admin kerana menyajikan cerita2

bermutu. Tumpang iklan ya admin

Sedih. Hidup makin perit. Gaji tak cukup. Anak nak sekolah.
Mana nak cari duit?. Kalau lah ada cara mudah nak cari duit kan senang.
Tak perlu susah-susah macam ni..
Macam mana kalau ada?.
Betul ke?. Mudahnya...
Tak sangka sangat mudah. percuma pula tu!
Terima kasih tuan..


[[Dapat RM8000 pendapatan pasif dengan cara yang sangat mudah]]

Leave A Reply