Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, August 29, 2007

hubungan bebas kami

Hi.. Ingat tak cerita yang aku hantar setahun lepas? Pasal aku dan suamiku bertukar pasangan dan having a great ‘fuck’ of my life. Sekarang aku ingin menceritakan sambungan kisah aku selepas setahun setengah aku bersetubuh dengan Rahim di depan suamiku.Empat bulan lepas, aku telah selamat melahirkan anak sulung kami yang comel (lelaki). Suamiku amat menyayanginya kerana dia tahu yang baby itu adalah anaknya. Aku telah berhenti melakukannya dengan Rahim dan begitu juga Izza yang tidak lagi bersetubuh dengan suamiku kerana inginkan anak bersama Rahim. Izza dan Rahim memperolehi anak perempuan (bagusnya..!!).Aku telah mula bekerja dan activity seks kami bertambah. Aku mula ketagihkan belaian seorang suami setiap hari. Suamiku menyedari keperluanku, maka dia mula merancang untuk menjemput Rahim dan isterinya ke rumah kami pada Sabtu ini untuk makan malam. Petang itu, kami menghantar anak kami ke rumah mertuaku. Seperti yang dirancang, Izza dan Rahim tiba di rumahku pada pukul 8:00 pm tanpa anak mereka.Seperti biasa aku dan Izza mula menyediakan makanan dan menghidangkannya di meja makan. Dalam pada masa yang sama, kami berbual-bual berkenaan keletah anak kami dan sesekali kami ketawa dengan rancak. Entah macam mana, perbualan kami beralih kepada topik seks. Izza bertanyakan kepadaku bagaimana keadaan seks kami selepas bersalin. Aku cakap biasa aje tapi kadang-kala timbul keinginan aku untuk bersama Rahim. Izza juga mengakuinya yang dia perlukan suamiku. Perbualan kami bertambah details sehinggakan Izza memberitahu yang Rahim ingin memperolehi anak dari rahimku. Tanpa disedari, susu mengalir keluar dari buah dadaku.“Pergi le e’kau pada Rahim. Dia suka sungguh mengisap susu dari buah dadaku dan kadang-kadang untuk Natasha (anak mereka) pun tak cukup. Habis kering dihisapnya…”, terang Izza.“Sama aje le suami kita ye?”, balas ku.Setelah selesai menikmati hidangan makan malam, kami beralih ke sofa di ruang tamu. Kami duduk bertentangan yang mana aku duduk bersama suamiku dan begitu juga sebaliknya Izza.Semasa berehat itu, kami bercerita tentang diri masing-masing. Aku lihat suamiku merenung tajam ke arah buah dada Izza manakala tangan Rahim mengusap peha Izza. Patut le basah bajunya.Suamiku dengan tiba-tiba mengucup bibirku dengan rakusnya. Malu jugak aku bila diperlakukan begitu walaupun kami pernah melakukannya setahun setengah dulu. Selepas itu suamiku mengangkat baju kurungku dan menanggalkan sekali baju dalam ku. Kerana terangsang dengan aksi suamiku dan Izza, susu ku terpancut dengan kuat menyebabkan suamiku dengan sepontan menghisapnya. Dan secara semulajadi, buah dada kanan ku pula memancutkan susunya. Terkejut aku apabila aku lihat Rahim menghampiri dan menghisap puting kanan ku. Nikmatnya tak dapat aku gambarkan apabila kedua-dua buah dadaku diramas dan dihisap serentak oleh dua lelaki. Dengan tak sampai lima minit, aku menikmati klimaks aku yang pertama. Mereka meneruskan hisapan, sehinggalah kering susuku.Kemudian mereka beralih pula kepada Izza. Terkejut aku lihat yang Izza hanya memakai panties aja. Entah bila dia tanggalkan pakaiannya itu. Semasa mereka menghisap buah dada Izza, aku menghampiri belakang kedua-dua lelaki yang aku cintai dan mengusap zakar mereka dari luar. Aku dah jadi perempuan jalang ke?Aku lihat Rahim dan suamiku mula membuka seluar mereka semasa menghisap buah dada Izza dan terserlahlah zakar yang aku idam-idamkan itu. Aku ingatkan Rahim akan menarik tangan Izza tetapi dia mencapai tanganku dan mengarahkan ku agar memainkan zakarnya. Tanpa membuang masa, aku membelai dan melancapkan zakar Rahim.Aku merapatkan mukaku ke telinga suamiku.“Abang, boleh tak saya dan Rahim masuk ke bilik?”, soal ku.“Kalau itu yang sayang perlukan, abang tak melarang. Tapi tanya le pada Izza. Takut dia cemburu pulak” balasnya.Aku memberi isyarat pada Izza dan dia mengangguk tanda setuju. Aku menarik tangan Rahim membawanya ke bilik tidur kami. Apabila tertutup aje pintu bilik itu, aku terus mengucup bibir kekasihku itu. Rahim membalas dengan penuh mesra dan lembut. Dalam pada masa yang sama, tangan Rahim mengusapi seluruh pelusuk tubuhku dan terhenti apabila tiba di buah dadaku yang telah keras akibat dipenuhi oleh susu.Rahim melepaskan pelukan dan kucupannya lalu terus menghisap buah dadaku tak ubah seperti seorang bayi yang kehausan. Tidak lama selepas itu, aku mengarahkan Rahim duduk di pinggir katil. Aku merangkak dan tanpa membuang masa, aku terus mengulum zakar Rahim yang mana aku selalu impikan setiap hari. Setelah melakukan perbuatan itu beberapa kali sebelum ini, aku tidak lagi mengalami kesukaran untuk ‘deep throat’ zakar Rahim, tidak seperti pada kali pertama dulu.Aku mengulum, menghisap dan menjilat zakar Rahim seperti mana yang aku inginkan selama ini. Aku juga tidak lupa untuk membelai buah zakarnya dan menghisapnya sekali kerana aku tahu, itu adalah antara kegemaran Rahim. Tidak sampai sepuluh minit, Rahim memberitahuku yang dia hendak memancutkan air maninya. Sebelum ini, aku telah berjanji tidak akan membiarkan air mani kekasihku itu membazir begitu saja, jadi aku membiarkan Rahim melepaskan air maninya ke dalam mulutku. Aku merapatkan bibirku hingga ke pangkal zakar Rahim dan membiarkan air maninya melepasi anak tekakku itu. Tangan Rahim mencengkam rambutku dengan kuat yang menandakan aku telah menjalankan tugasku dengan baik. Aku meneruskan hisapan ku dengan tujuan untuk membersihkan zakar kekasihku dan juga untuk memastikan agar zakarnya terus keras.Setelah Rahim kembali segar dari klimaksnya, aku membuka panties ku dan menghalakan zakar Rahim ke arah farajku yang telah basah itu. Aku terus memasukkan zakar Rahim hingga ke pangkal lalu aku membiarkan keadaan itu tanpa bergerak. Nikmatnya tak dapat aku bayangkan. Zakar kekasihku dan dengan situasi yang mana aku membayangkan Izza juga sedang menikmati perkara yang sama dari suamiku di ruang tamu rumah kami.Aku mula menggerakkan punggung ku sambil Rahim meramas buah dadaku yang dengan sengaja di arahkan ke mulutnya. Tak sampai lima minit, Rahim cuba mengubah kedudukan. Aku diarahkan supaya menonggeng. Rahim mula ‘fuck’ aku secara doggie. Kedudukan yang amat aku suka kerana dengan cara itu, zakar Rahim dapat masuk lebih dalam dan buah zakarnya menghentam pada biji kelentitku yang dahagakan kepuasan. Tak lama selepas itu, aku melepaskan nikmat klimaks ku yang kedua untuk malam itu tetapi Rahim dengan tanpa henti terus-menerus menghentak farajku dengan zakarnya. Aku kemudian baring telentang. Rahim mula menyorong tarik zakarnya dari farajku. Dia kemudian merapatkan kedua-dua belah kakiku dan terus ‘fuck’ aku. Dengan cara ini, Rahim dapat merasakan zakarnya dikemut dengan kuat. Tidak sampai lima minit kemudian, aku menikmati klimaks yang ketiga. Tak lama kemudian Rahim memberi isyarat kepadaku yang dia akan ‘cum’. Aku memberitahunya yang aku sedang subur dan memintanya jangan melepaskan air maninya ke dalam farajku. Dia lalu mencabut zakarnya dan aku dengan serta-merta memasukkan zakar Rahim ke dalam mulutku lalu dia memuntahkan air maninya. Setelah memastikan zakarnya sudah bersih, aku bangun dan baring bersamanya. Aku baring dalam pelukan kekasihku yang sangat aku cintai itu. Rahim membelai rambutku dan mengusap pipiku sambil mengucapkan terima kasih keatas pemberianku tadi. Aku juga mengucup bibirnya sambil tanganku mengusap zakar Rahim yang telah mengecil.“Sayang, Alin mintak maaf kerana tak membenarkan abang memancutkan air mani abang ke dalam faraj Alin kerana Alin takut Alin akan mengandung lagi.” terangku kepada Rahim.“Apa salahnya Alin mengandung. Kan dulu Alin sendiri kata yang Alin ingin mempunyai anak yang ramai?”, soalnya.“Itu betul tapi Alin takut Iwan marah kalau Alin mengandungkan anak orang lain dan bukan anaknya.”“Alin, terus terang abang katakan yang abang juga inginkan Alin sekurang-kurangnya menjadi ibu kepada seorang anak abang. Iye lah, bukannya apa, itu sekurang-kurangnya menjadi tanda hubungan dan cinta kita”, terangnya dengan panjang lebar. “Izza pun ada menceritakan yang dia juga ingin mengandungkan anak dari Iwan. Kerana baginya, Iwan adalah suami keduanya dan setiap suami berhak memperolehi anak dari isterinya. Takkan Alin tak boleh kut?”“Baiklah. Tapi Alin kena tanya kepada Iwan dulu. Kalau dia benarkan, anak yang akan Alin kandungkan ini nanti, tentunya anak abang”, janjiku kepada Rahim.Aku bangun dan menuju ke dapur untuk membuat air minuman kami tanpa seurat benang menutupi tubuhku. Itu pun kerana permintaan Rahim agar aku nampak lebih seksi. Apabila aku keluar dari bilik, terkejut aku melihatkan suamiku duduk mengangkang di atas sofa sambil menonton TV manakala Izza melutut sambil mengulum zakar suamiku dengan rakusnya. Suamiku memberi isyarat agar aku menghampirinya. Aku duduk di sebelah suamiku dan mengucupnya dengan penuh kasih sayang. Tanpa ku sangka, tiba-tiba farajku dijilat oleh Izza. Aku cuba menolak kepala Izza tetapi suamiku menahan. Itulah pertama kali farajku dijilat oleh seorang wanita dan nikmatnya tak dapat ku bayangkan kerana Izza tahu di mana ‘magic switch’ setiap perempuan.Suamiku berbisik dan memberitahuku yang Izza ada permintaan yang ingin disampaikan kepadaku. Aku menarik Izza ke atas sofa bersamaku dan entah mana datangnya keberanianku, aku terus mengucup bibirnya dan tangan mengusap faraj dan buah dada Izza. Izza juga melakukan perkara yang sama kepadaku.Izza berkata yang dia ingin meminta kebenaran dariku untuk memperolehi anak dari suamiku. Aku tak terkejut dengan permintaannya itu lalu aku bertanya kepada Izza, apa Rahim telah memberi kebenaran?“Rahim kata itu terserah kepada ku dan dia sanggup menjaga anak itu seperti anaknya sendiri”, Izza berkata.“Itu Alin tak kisah. Tapi Alin juga ingin meminta kebenaran dari abang. Rahim ingin Alin mengandungkan anaknya. Alin harap abang setuju.”, pinta ku.“Abang benarkan.”, mudah aje suamiku memberi kebenaran. “Pergi panggil Rahim supaya kita boleh berbincang tentang hal ini.”Aku yang tanpa rasa malu berbogel berjalan menuju ke bilik tidurku memanggil Rahim datang ke ruang tamu. Setiba di ruang tamu, suami kami mula berbincang berkenaan perkara tersebut.Dalam perbincangan kami, aku dan Izza berkata yang suami masing-masing tidak boleh memancutkan air mani ke dalam faraj isteri. Bagi ku, hanya Rahim yang boleh memancutkan air maninya ke dalam rahim dan bagi Izza pula hanya Iwan suamiku saja yang boleh. Para suami boleh menyetubuhi isteri masing-masing kerana itu hak mereka tetapi sehingga aku belum disahkan mengandung, hanya Rahim yang boleh mensenyawakan benih di dalam rahim ku ini. Begitu juga dengan Izza.“Habis bagaimana kita nak buat? Kalau jiran-jiran nampak Iwan masuk ke rumah Izza sedangkan Rahim tiada di rumah, teruk kalau kena tangkap..”, Izza melahirkan rasa bimbang.“Apa kata jika Izza dan Rahim tinggal di sini sehingga kita dah sah mengandung? Abang setuju?” aku memberi idea.“Bagus jugak tu. Sekurang-kurangnya anak kita tahu yang kedua mak bapak dia ada sama. Tak le hanya mak dengan uncle aje… Nanti bila dia orang dah tahu, masalah jugak nanti bila dah besar… hehehehe…. ”, terang Iwan dengan ketawa.“Semua setuju dengan cadangan ini?”, tanya Rahim.“Setuju….”, dengan serentak kami menjawab.Apabila selesai kami berkata, suami ku menerkam Izza sambil terus ‘fuck’ Izza di atas sofa kami dengan keadaan Izza terlentang. Rahim pula dengan rakus menonggengkan aku dan terus ‘fuck’ aku dari belakang di depan isterinya dan suamiku.Hampir lima minit, aku klimaks. Aku pusing dan berbisik “Alin tak nak kat sini. Kita masuk bilik dan buat sebagaimana suami isteri melakukannya. Penuh mesra, manja dan kasih sayang. Bukan ke Rahim adalah suami Alin malam ni. Suami yang akan memberikan ‘baby’ untuk Alin kandungkan?”Aku bangun dan menuju ke arah Izza yang sedang di ‘fuck’ oleh Iwan dan mengucup bibirnya sambil berkata “Selamat bersatu dengan suami baru mu..!!”Aku memimpin ‘suamiku’ (Rahim) dan masuk ke bilik. Kami naik ke atas katil dan terus bercumbu dan berpelukan dengan penuh rasa cinta. Aku tidak merasa takut atau kekok apabila mengetahui Rahim akan menyemai spermanya ke dalam rahimku dengan tujuan untuk membuatku mengandung malah aku tak sabar untuk menjadi ibu kepada lelaki yang baru aku cintai ini. Ya.. malam ini adalah malam bersejarah dalam hidupku dan malam yang tak akan aku lupakan.Kami terus berpelukan dan berkucup. Tangan Rahim membelai lembut di setiap inci tubuh dan ini menambahkan lagi keghairahan ku itu.“Alin, izinkan abang untuk memberikan Alin seorang ‘baby’ bagi menyatukan cinta kita ini. Semoga ia membesar di dalam rahim ‘isteri’ abang yang cantik ini..”, rayunya sambil mengusap perutku.Tindakan dan kata-katanya yang menusuk hatiku ini aku balas dengan sebuah ciuman dan berkata “Alin izinkan dan tak sabar ianya menjadi kenyataan.”Malam itu, kami berempat atak tidur langsung. Malah, malam itu adalah malam pertama aku dan Izza melakukan aktivity lesbian kami. Aku dan Izza sama-sama merasa air mani masing-masing dan rasanya lebih nikmat daripada pemberian suami kami. Tak dapat aku lupakan apabila Izza mula menghisap buah dadaku dan jari-jemarinya memainkan biji nikmatku.Setelah hampir dua bulan kami tinggal bersama, barulah aku dan Izza disahkan mengandung. Tidak dapat kami bayangkan betapa gembiranya kami. Oleh kerana kami sudah mengandung, Izza dan Rahim akan pulang ke rumah mereka semula dan akan menjalani kehidupan seperti biasa. Oleh sebab itu, pada malam terakhir kami bersama, kami melakukan lagi seks yang amat ekstrim. Aku disetubuhi oleh kedua-dua lelaki pada malam itu dan begitu juga dengan Izza. Dan tanpa pengetahuan suami kami, kami telah memanggil dua gadis (member Izza) untuk dinikmati oleh suami kami sebagai tanda kasih sayang dan terima kasih kami atas sikap mereka yang amat ‘understanding’. Malam itu juga adalah malam yang tidak dapat dilupakan oleh Iwan dan Rahim yang mana mereka telah melakukan anal terhadap kawan kami tu.Dan tanpa pengetahuan suami kami dan kedua-dua gadis itu, aku dan Izza telah melakukan aktivity lesbian kami di dalam bilik bila apabila suami kami sibuk dilayan oleh kedua-dua gadis yang amat cantik yang baru berumur 20 tahun itu.

Tuesday, August 28, 2007

Kak Temah Gambar telanjang

Cerita ini terjadi semasa aku baru menghabiskan pengajaran di IPT . Kena balik kampung dulu untuk tunggu posting . Boring bagai nak rakk . Kerja ku hari-hari adalah bersembang di warung Pak Mat dengan member-member aku .Pak Mat ni sangat baik hatinya . Umur dalam lingkungan 45 tahun . Ada anak 5 orang semua dah besar panjang .Bini dia nama Fatimah , aku panggil Kak Temah , umur dia 42 , cantik dan sangat sopan dengan pakaian bertudung rapi.Keluarga aku sangat rapat dengan mereka berdua .Kadang kala kalau rezeki murah , aku pun selalu minum free kat warungnya .Hidup Pak Mat ni agak senang kerana juga mempunyai beberapa rumah yang disewakan .Pada suatu hari , Pak Mat berkunjung ke rumah aku .Katanya pada ayah aku , terpaksa bergegas balik ke ibu kota disebabkan kenduri kahwin saudaranya .Pak Mat akan balik sekeluarga dan beliau juga meninggalkan kunci rumahnya kepada ayah aku dan minta ditengok-tengokkan pada waktu malam , takut kecurian .Ayah telah memberikan tugas baru kepada aku .... kena tidur seorang di rumah Pak Mat . Aku berbelah bagi tapi kena ikut arahan boss.Pada malam pertama , selepas makan malam , lebih kurang jam 9 malam ,aku bawalah bekal VCD utk ke rumah Pak Mat .Sampainya di sana terus aku buka lampu ruang tamu dan lampu luar . Suasana sepi .... seram jugak aku .Bagaimana pun aku terus buka TV dan tengok VCD . Kira-kira jam 11 malam , rasa dah mengantuk .Aku rasanya nak tidur kat ruang tamu .. tapi aku tengok bilik tidur Pak Mat tak tertutup rapat .Aku ingin jugak nak tengok bilik dia .. bukan senang nak tengok bilik tidur orang woii !!...Aku buka lampu dan aku tengok biliknya kemas .Aku buka almari kabinet , tengok baju-baju pun tersusun rapi .. bila aku buka laci kecil tu .. nampak seluar dalam & coli kepunyaan Kak Temah .. Semasa tu aku rasa teransang..Rupa-rupanya hebat juga apa yang dipakai oleh Kak Temah .. Aku perhatikan ada juga seluar dalam sutera jenis kecil ( nak tutup kemaluan pun rasa susah ) , ada jenis berbunga dan ada jenis bertali halus .Ada pelbagai jenis dan warna , hitam , putih , pink , orange .. Ada sehelai tu warna putih tapi terlalu jarang ..Aku mula bayangkan Kak Temah posing dengan pakaian macam tu , adik kecik aku dah mencanak naik .Aku tak sangka ... Kak Temah yang bertudung lingkup macam tu ada collection pakaian dalam yang hebat . Ada satu jenis tu pakai tali sahaja.. eeeeee macamanalah kalau dia pakai , aku tak boleh bayangkan . Aku cium ... harum baunya .. aku lurutkan kat batang aku ..Aku tanggalkan kain pelekat yang aku pakai .. aku cuba pakai seluar dalam tu .... lucu jugak pasal dia punya kecik kat depan sampai nak tutup adik kecil aku ni susah .. issskkk mengarut betul lah aku ni ..Aku tanggalkan balik dan terus aku ke kabinet yang terletak dekat katil ....
Aku tertanya-tanya apakah yang ada dalam laci kabinet dekat katil tidur tu . Bukan niat nak mencuri ... tapi perasaan ingin tahu...Aku terus membuka dan aku lihat banyak album gambar family Pak Mat . Seronok tengok Pak Mat masa muda .. boleh tahan hensemnya .. patutlah Kak Temah terpikat padanya .Terdapat juga gambar mereka sekeluarga . Aku perhatikan satu laci berkunci . Aku selongkar dan jumpalah satu kunci kat dalam kabinet baju .Akhirnya aku berjaya membuka lci yang berkunci itu . Aku tengok ada 2 album saiz sederhana kat situ. Bila aku buka album tu .. bagai nak tercabut mata aku ...sambil aku menggosok-gosok mata ku ...aku tak percaya yang album tu adalah koleksi gambar telanjang Kak Temah . Aku buka satu album ada tertera tulisan tangan " Kenangan di Genting Highlands " .Tanganku terketar-ketar menyaksikan satu koleksi yang tak duga akan ku lihat . Album bermula dengan Kak Temah tersenyum manja dengan berpakaian t/shirt hijau lengan panjang serta seluar jeans longgar serta bertudung dalam sebuah pangsapuri ( aku agak ). Gambar seterusnya tanpa tudung , lepas tu Kak Temah pakai bra kuning masih berseluar jeans. Lokasinya aku tengok di balkoni pangsapuri ( agak tertutup ). lepas tu ku tengok Kak Temah hanya berseluar dalam & bra . seluar dalam tu yang jenis kecik tutup kat depan saja ... sehingga lah satu gambar tu Kak Temah telanjang bulat , buah dadanya agak besar .. kendur sedikit dengan puting yang agak besar garispusatnya . Aku tertarik tengok pantat Kak temah , licin , sedikit pun tak ada bulu . Satu lagi gambar dengan posisi mengangkang sambil membuka lubang pantatnya dengan jari . Gambarnya begitu jelas sekali sehingga aku boleh nampak lubang pantatnya yang agak kemerahan . Dari raut mukanya aku agak dia sedang melancap.Seterusnya banyak lagi gambar-gambar lain di dalam pangsapuri dengan Kak Temah memasak , tengok TV , mekap, mandi di bilik mandi , semuanya dalam keadaan telanjang bulat .Di saat itu juga aku terus melancap tak tertahan dengan gambar-gambar yang menggiurkan itu .Aku capai album yang satu lagi ... ternyata didalamnya adalah gambar Kak Temah di dalam bilik tidur dengan koleksi baju dalamnya yan begitu seksi ( macam Mat Salleh posing dalam Internet tu !! ) semuanya berjumlah 20 keping.. Aku turut berasa bersalah kerana telah meyelongkar rahsia peribadi orang , walaubagaimana pun selama 3 malam aku bermalam di sana ... setiap malam mesti aku melancap kerana tak tahan tengok koleksi yang menarik itu .Selepas 3 hari , Pak Mat sekeluarga kembali semula ke desa .Aku telah pastikan semuanya dalam keadaan kemas supaya di a tak mengesyakki sesuatu . Semenjak hari itu apabila aku lihat Kak Temah di kedai , batang ku selalu meronta minta dipuaskan . Walaubagaimana pun aku telah berjanji bahawa rahsia itu tidak akan aku bocorkan kepada sesiapa pun . Aku sempat juga ambil 3 keping dan aku sempat scan gambar tu di pejabat kawan aku.

Angah

Kisah ini berlaku dua tahun yang lalu......Pada katika itu emak dan ayah serta adik aku pergi ke Singapura kerana sepupu aku kahwin. Tinggal aku dan Angah aje kat rumah.Tapi biasanya aku ajelah yang ade kat rumah sebab angah jarang ada kat rumaah sebab masa tu dia baru habis SPM, jadi merayap ajelah keje dia. Biasanya tengah malam baru balik. Jadi malam tu sebab semua orang tak ada kat rumah aku ambil kesempatan menonton VCD lucah Angah punya.. aku jumpa masa kemaskan tempat tidur dia.. sebab aku agak dia mesti balik lewat maka aku pun ambik kesempataan. Tapi aku tak tengok VCD tu kat ruang tamu punya VCD player... aku guna aaaku punya komputer kat dalam bilik aku. Ada privacy sikit...Ceritanya mula-mula macam cerita kung-fu tapi lama-lama hero dan heroin nya berkung-fuck pula. Cerita nya memang best.. yang bestnya tangan aku yang merayaaap kat pantat aku tu.. memang basahlah celahan peha aku dek kesyokan.Aku habis tengok VCD tu dah pukul 10 malam. Aku pun naak pergi mandi, maklumlah dah berlendir kat celah puki aku ni.Jadi aku pun bertelanjang daan capai towel dan berkemban nak ke bilik air. Sekali aku tengok Angah dah balik. Entah berapa lama ddia balik aku pun tak pasti. Aku tengok ddiaa tengah mencari sessuatu kat tempat tidur ddia.'Angah cari apa ngah?' tanya ku. 'VCD kat sini mana dia?' tanyanya balik. 'Orang pinjam tadi' kataku sambil masuk kedalam bilik semula untuk mengambil VCD tersebut. Semasa aku hulurkan pada angah VCD tersebut dia bertanya sambil separuh tersenyum 'Dah tengok ke?''Orang ingat cerita kung-fu' kataku tersipu-sipu menahan malu sendiri. Tapi aku tahu aangah aku tak kisah punya sebaab dia penyayaang. Wataknya memang selalu tenang dan jarang marah.Aku terusberlalu ke bilik air dan mandi. Bila aku keluar dari bilik air aku tengok Angah sedang tengok VCD di ruang tamu tu sambil hisap rokok daun. Oleh kerana tak pernah tengok Angah hisap rokok aku pun mengagah 'Angah isap rokok engh?'...Angah macam terperanjat bila aku agah begitu dan cepat-cepat menghabiskan hisapan rokoknya.Aku tersenyum dan terus masuk ke bilik. Sambil berlalu aku sempat menjeling ke sreen tv dan aku lihat babak lucah baru bermula dimana hero dan heroin sedang berendam dalam kolah.Aku masuk ke dalam bilik dan mula mengeringkan rambutku menggunakan towel yang aku pakai tanpa menanggalkannya. Tiba-tiba aku rasa pintu bilik aku terbuka...aku terkejut dan terus berpaling menyebabkan towel yang aku pakai terlucut tapi segera aku capai kembali untuk menutup bbuah dadaku yang terlondeh tapi cuma sekadar dapaat menutup sahaaja ..tak sempat nak berkemban baaalik.Rupa nya angah yang masuk, muka nya nampak tenang aje.. sambil memandang aku yaang sedang membetulkan ikatan towal aku. OLeh kerana bilik aku kecik aje maka angah aku sebenarnya berdiri tak jauh dari aku. aku tengo mata nya merah dan kuyu. Dia tannya mak dan ayah pegi singapore lama ke? aku kata lusa baalik..Angah menghampiri aku dan kata 'jangan cakap kat mak angah isap rokok tau!' katanya macam meminta. 'Kalau cakap?' kataku bergurau.. "Angah gigit..' katanya bergurau tetapi disertakan dengan tindakannya sekali iaitu angah menerkam dan memeluk aku sambil menggigit tengkokku dengan manja. Tindakan aangah itu sungguh takku sanggkaa kerana sikap agak friendly malam ini. Aku terkekek-kekek menahan geli sambil cuba menahan towel aku dari terlucut. Tapi terlalu meronta menahan geli towel aku terlucut dan mempamirkan dua buah susuku yang sedang mekar. Angah macaam terpaku memandang buah dadaku sambil merenung dengan tenang macam tidak melakukan kesalahan. 'Cantik' katanya sambil tangannya mula meraba kebuah susuku. 'Angah ni!' kataku semacam protes tapi tak melarang. Anagah terus meraba dan menggentel putingku denga tapak tangannya menyebabkaan aku mula merasa resah. Kemudian dia mula menccium dan mengucup sekitar putingku menyebabkan aku merasa suatu kenikmatan. Walau pun aku pernah melancap tapi belum pernah tangan lelaki meraba tubuhku. Towel yang membalut tubuh ku terlucut perlahan-lahan. Aku memerhatikan dengan terpegun Angah menjamah buah dadaku. Aku tak cubaa melawan atau membantah kerana Angah menjamahnya dengan cara yaang amat aaku senangi. Oleh kerana terlalu terangsang aku sendiri yaang menatik kepala aangah supaaya sasaran mulutnya kena ke putingku dan bukan sekadar ddisekeliling puting. Kalau boleeh aku nak minta Angah menghisap putingku kuat-kuat tapi aku maalu. Tapi akhirnya angaah seakan fahaam kehendakku dan menghisap putingku dengan rakus. Sambil menghisap lidah angaah memainkan puting ssusuku dan aku merasa nikmat tubuhku terasa seperti dilalui suatu kejangan letrik dan pantatku terasa panas oleh lelehan cecair sedap. Towel ku telah pun terlucut dan aku telah telanjaang bulat tapi masih berdiri tersandar kedinding. Angah mula mencium melurut kebawah. Di kucupnyan perutku dan kemudian semakin turun pusatku dan kemudddddddian angah mula menjamah pantatku. Angah menjilat kelentitku dan aku merasa longlai. Sambil membuka kelangkangku aku memegang almarrri dengan tangan kananku dan tangan kiriku menekan kepalaa angah agar lebih melekap lagi ke pukiku.'Oooooh!!! Aaaaaah!! Angah...sedapppp.... Angah tiba-tiba mengangkatku denngan perlahan sambil memandang mukaku dengan mesra dan membawa ku ke katil ku. aku di rebahkan nya dengan berhati-hati dan kemuddiaan angah menanggalkaan t-shirtnya dan kemudian seluarnyaa..menampakkan pelirnya yang panjangnya lebihkurang 15cm itu.Aku merelakan sajaa perlakuaan angah keran percaya Angah tidak aaakan menjahanamkan aku. Angah berdiri ddi hujung kepalaku dan mula mencium dahiku, turun kemulutku,..turun ke tetekku sambil merangkak. Angah terus menjamah tubuh ku dengan menjilat perut ku dan terus turun ke pantat kesayangannya. Angan terus menjilat paantatku dengan perlahaan dan konstan membuatkaan aku menjadi tercungap-ccungap menahaan kesedapan yang tidak terhingga. Pelir angah sekarang berada ddi mukaku. Berpandukan beberapa VCD lucah yang pernah aku tengok aku pun memegang pelir angah dan mula mengucupnya perlahan-lahan. Oleh keran kesedapan luar biasa yang ku rassaakaan dddipantatku aku terangsang untuk memasukkaan pelir angah kedalam mulutku. Aku kulum dengan seleranya... sementara itu angah terus menjilat pantatku dengan cara yaang tak dapat aku gambarkan nikmatnya. Pada masa itu aku merasakan aaku ini gatal dan sundal kerana membiarkaan abaangku sendiri memuasskan nafsuku. Tetapi nikmat yang berdenyut di pantat ku semakin memuncak dan aku merasakan akan memancutkaan satu lagi air sedap dan serentak dengan itu baadan angah menggigil dan mulutku tiba-tiba meledak oleh air mani dari pelir angah.ada yaang meleleh keluar tapi yang lebihnya ku telan dengan seleranya.Selepas itu baru aku tahu rrupanya angah isap ganja.. pasal tu lah kepala ddia layan.. yang syoknya dia layan aku.. nasib baik dia steady.. kalau tak pecah dara aku malam tu..Selepas peristiwa itu kitaorang ada juga buat oral sex 69 beberapa kali lagi. Aku memang sayang angah aku terutama bila ddia layan ganja...

1st time dengan student

kisah ini bukan mengenai kali petama aku mengadakan hubungan seks tetapi ini kali pertama aku mengadakan seks dgn wanita lain dari isteriku sendiri. Aku merupakan seorang guru sebuah sekolah menengah di utara semenanjung. Sudah beristeri dgn 3 org anak. Aku sangat suka akan hubungan seks, bagiku seks mestilah dinikmati secara fizikal berserta persaan jiwanya sekali. Aku suka melakukan seks dalam keadaan tenang dan tenteram. Keindahan seks sebegitu dapat ku rasa sewaktu awal perkahwinan ku. Namun kini aku rasakan isteriku semakin berubah, selalu sibuk menguruskan anak-anak dan terlalu memberi perhatian kepada kerja-kerja rumah. Sehingga aku rasa terabai. Seks hanya sekadar melepaskan rasa tanggung jawab sahaja kerana alasannya terlalu letih. Aku bukan tidak suka dia memberi perhatian kpd anak2 ttp bagaiman dengan kehendak aku. Semakin hari seks semakin hambar. Selalu kena "pulun" supaya dia dapat tidur cepat.Dalam keadaan inilah aku tersedar bahawa disekolah ku terdapat seorang pelajar ting 5 yg selalu memberi perhatian yg agak luarbiasa kepadaku.Senyumannya,jelingannya tawa guraunya mempunyai unsur yg menggoda, namun aku tidak begitu melayaninya kerana aku sedar kedudukanku. Namun peristiwa aku serta rakanku diarah untuk mengedalikan program kem motovasi di kawasan sebuah tasik telah mengubah keadaan itu.Sehari sebelum ke sana aku berada dalam keadaan sangat kegianan. Batang butuh aku sentiasa keras tetapi malam itu aku dan isteri berbalah. Paginya aku bertolak dengan jiwa yang meronta marah kerana tidak dapat melepaskan air "nikmat" ku. Tiba tempat perkemahan,kami guru diberikan Chalet sedangkan para pelajar diarah tidur dalam kemah. Malam pertama, aku sebagai guru bertugas membuat rondaan. Pada kira-kira jam 2.30 pagi aku terlihat sebuah kemah diterangi cahay lampu suluh. Dari bayangan cahaya ku lihat sebatang tubuh sedang berdiri sambil menanggalkan pakaiannya.hatiku berdebar-debar aku teragak-agak untuk menghampiri kemah itu. Aku kuatkan semangat berjalan menuju kearah kemah itu.Terlihat bayangan satu tubuh yg sangat montok aduhhh...kote ku menjadi keras. Kira-kira 10meter dari kemah itu tiba-tiba lampu suluh dipadamkan. Kemudian aku ternampak daun pintu kemah terbuka dan sekujur keluar dari tubuh itu menuju ke tepi tasik. Aku ikut kesitu dan bersembunyi di dalam semak samun. Cahaya samar bulan mempamirkan suatu tubuh yang sangat cantik dibaluti kain tuala yg sangat pendek. Tergamam aku, rupa-rupanya Norhayati pelajar yg selalu memerhatikan ku. Sebagaimana aku jangkakan yati hendak mandi kerana cuaca malam sememangnya agak panas. Bagai nak meletup jantungku bila ku lihat dia dgn perlahan melonggarkan ikatan tualanya yg kemudiannya terus terlondeh. Seram sejuk seluruh tubuhku melihat bentuk tubuh yg sgt pejal dan montok itu. Yati terus menyankut tuala pada anak pokok dan terus masuk kedalam air. Dia berenang ke tengah sedikit. Kemudian dia berpatah balik ke tebing. Sambil berdiri dalam air yati menyabun tubuhnya. Aku menjadi geram melihat dia menggosok buah dadanya.Agak lama dia menggosok disitu,memicit, meramas dan mengentil kepala puting teteknya. Aku merangkak perlahan dlm semak menghampirinya. Kemudian aku terdengar suara renggekan perlahan dari yati aaaaaa....ssssssssyyyyiiiit......aaaaaaa.......uuuummmm...syyyyiitt...auuuuuhhhh...uuuuhhhh..syyyittt.Sambil tangan menjalar kecelah kangkangnya. Aku tidak nampak begitu jelas tangannya dicelah kangkang tetapi pernya menunjukkan dia sedang menggosok kemaluannya. Pergerakkan tangan ku lihat semakin pantas,semakin pantas dan suaranya mengerang semakin jelas aaaaaa.....aaaahhhh....uuuuuuhhhhh....ssssyyyyitt....uuuuuuuu....sssssyyyyyittt..uuuuuuuh.....aaaauuuuuuuwwwwuhh...syyitttt......AAAAAAAAHHH.....AAAAAHHHH....AAAAAHHH...AAAAAHHHH.....AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH.......AAAFFFFFFFFFFF suara menjadi kuat dan akhir separti suara terkulum apabila tubuhnya seolah-olah menjadi kejang dan dia mengapit tangan tadi. Aku tak tahan sewaktu melihat yati melancap tadi. Tanpa aku sedari aku telah membuka seluar dan terus menggosok kote ku. Aku gosok hingga keras tetapi sayangnya air kote ku tak mahu keluar. Entah semangat apa yg datang tak ku ketahui kerana rasa takut ku sudah hilang aku menjadi tidak sabr terus menanggalkan pakaian ku...berbogel. Terus aku menuju kearah tuala yati tadi. Aku tunggu disitu....aabila yati datang mencapai tualanya aku terus mencekup mulutnya dari belakang. Aku tarik dia kedalam semak....... Dia cube meronta-meronta. SSSSSSYYYYYYHHHHH DIAM..... aku sergah dia dgn suara agak perlahan. Dia berpaling melihat kearah "cikgu....." jeritnya kecil. "cikgu buat apa nii...""yati ....cikgu terpaksa berterus terang...cikgu nampak apa yg Yati buat tadi dan cikgu tak tahan nak kongkek yati..!Ku lihat Yati tertunduk malu sambil terdiam. Perlahan-lahan aku mencapai tangannya. Sambil menggosok perlahan, tiba-tiba dia menarik tangannya sambil menutup burit dan teteknya. Mungkin dia baru menyedari dia sdg berbogel. Yati malulah cikgu....tak apa kah cikgu? Yati takut niiii....!Aku sambar semula tangannya."tak apa...bukan ada orang" Aku terus gosok tangannya sambil merenung teteknya yg cekang dan tegang. Aku hampiri dia lalu memegang bahunya. Aku peluk dia sambil terus menggosok kulit belakangnya.Aduuuuuuuuuuhhhh lembutnya kulit yati.Aku terus menggosok sambil merun ke punggungnya yang pejal itu. Aku picit dan ramas perlahan-lahan. Aku gosok dan terus meramas. Aku dapat rasakan Yati menggeliat sedikit kegelian. Aku terus mencium bahunya kebawah ,terus kebaewah sehingga ke teteknya. Yati membuka tangannya lalu memelukku. Tebonjol teteknya yg cekang bila dia berbuat begitu. Puting teteknya...aaaduuuuuh mmaakkkk..sungguh tegang agak kecil berbanding teteknya yg sememangnya besar. Ku jelirkan lidah ku, Aku gentilkan puting teteknya dgn lidah, ku hisap,ku kulum ,ku gentil ,ku kulum ,ku hisap. Tangan kanan ku pula merayap turun tetek sebelah kanannya. Sambil mengulum,menjilat,menggentil, tangan kiriku meramas teteknya. Sehingga suatu ketika Yati menggeliat kegelian tiab-tiba aku terdengar suara kecil dari mulu Yati.... aaaaauuuuu....uuuuuuhhhh.ssyyyyyiiiiiiitt...Tangannya terus memeluk erat kepalaku sambil mengenggam erat rambut ku. aaaahhh....auuuuuuhhhhhh..aaaaahhhhh.....uuuhhhhh..aaaaahh...uuuuuhhhhh......aaaaaaauhhhhh....aauuuhhh...AAAAAAAAAAA...AAAAAAAAA,,,,,,AAAAAAHHHHHHHHH.......AAAAAAUUUUUUUHHHHHHH......AH..AH...AH...AH...AHH...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..Tubuhnya menjadi kejang. terlonjak-lonjak kehadapan. Tangan ku turun ke buritnya, aku dapat rasakan air lendir turun dari rekahan lubang burit itu. Seketika kemudian tubuhnya menjadi longlai.Aku terus mendukungnya,lalu aku letak keatas pasir dalam semak dtepi tasik itu. Aku renung seketika tubuh itu. Yati sudah terpejam matanya kerana kenikmatan yg dirasai. Aku terus meneroka setiap inci tubuhnya dgn mencium dari rambut turun kedada, terus ke pusat dan kemudian berhenti agak lama di buritnya, Aku selak sedikit bibir buritnya untuk mencari kelintitnya. Kelintitnya terus aku jilat bila aku temui perlahan,lahan. Ku jilat ,jilat,jilat,jilat...........jilat. Tiba-tiba aku rasakan kaki yati bergerak-gerak. Diikuti bunyi suara mengerang kecil aaaaaaa......aaa.....aaaa...aa.. suara itu semakin rancak dan semakin kuat apabila aku terus menjilat. aaaaaa....aaaaa.....aaaaa....aaaa.....ciikkk gguuuuuu....aaaa..cikkkk guuuuu...yatttttiiiii....aaaaaaaa....yyyyaaaatttiiii...auuuuuuuuuuu.....takkkkkk ...tahannnnnnn.....aaaaaa.....uuuuu.aaaa....aaaa.uuuuuuu sedapppppp....cikguuuuuuu...cikguuuu.....AAAAAAAAAAA.......AAAAAAAAAA.......AAAAHHHHHHHH>...CCCCCIIIKKKKK GUUUUUUUUUUU....AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...........CIKKKK GUUUUUUUUUUUUUUUUU..... UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH SSSSEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDAAAAAPPPPPPPPP....CCCCIIIIIKKKKGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU......kemudian terdengar suaranya seperti menangis teresa-esak. Aku sudah tak boleh bersabar, kote sudah terlalu keras. Aku pegang kedua-dua kakinya .aku buka lebar-lebar. Aku letakkan kepala kote ku di bibir buritnya, aku gosok kepala kote ku di bibir buritnya yg berair. Aju gosok seketika "aaaaaaaaaaaaaaaaaa.......aaaaaaa" yati mengerang. Kemudian aku letak kepala kote ku di lubang burit ketika ini selagi lain dada ku berdebar-debar. Aku tekan perlahan-lahan kote ku. terasa masuk kepalanya , kemudian separuh kote ku masuk......CCCCCCIIIIIKK GGGGGGGUUUUUUU YYYYYYYAAAAATTTTTTTTTIIIII SSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAPpPPPPPPPPPPPPPP..... Dengan satu tekanan yg agak kuat kemudiannya aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWW seluruh kote ku terbenam masuk kedalam burit yati AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH aku mengerang, betapa sedapnya burit anak muda ini tidak seperti burit bini ku yg sudah longggar. Aku seolah -olah lupa diri malam itu aku menutuh yati bagai orang kerasukkan. Aku tutuhnya 4 hingga 5 round malam itu. Aku tidak sedar berapa banyak air kote yg aku lepaskan kedalam burit Yati. Namun apa yg aku tahu betapa nikmat sebegitu sudah lama tidak aku rasai. Sehingga sekarang aku masih merindui burit Yati yg kini telah melanjutkan pelajaran ke IPTA

Ayah..that was a great fuck

When I , I never thought about sex or having boyfriends or even looking at boys. I used to think the hole down there was for peeing and getting bad blood out of my body. I was a lively person, so full of zest and never once thought that babies came out of our body. I come from a small family of 4. My parents and my younger brother who at that time. My mother runs her own business and she is never home up till late at night father runs a mini market which is doing pretty good. The MM is near our house and dad comes home to rest and take a shower before he goes back to the MM. My body was developing quite fast and I would say I had a great body, nice tits for a old. I used to be the topic among the boys in my school. I liked the attention but was never bothered by it. At this time I also found my dad to pay special attention to me as well. I was not aware that my dad actually had other thoughts about me. I came home early from school this fateful/yet the turning point of my life day. As I walked into the house I found my dad taking his shower. I went into my room and switched on my PC to go on line. I had a shower and walked into the room naked. I was tired and I just dropped on my bed lazily just thinking about the day at school. Suddenly I felt a touch on my bum and I turned only to find my dad standing by my bed naked and his thing hanging so big. I was so shocked and jokingly said...hey dad...why are you showing your thing to me...shame on you. He just laughed and and told me to feel it.I did as he told as innocently as I could be.As I was feeling it it started to grow even bigger and his is a massive 7" at least. He told me stroke it and I did just that. He was making some weird moans and he told me to give him a blow job.I didn't know what that was but slowly held my head and brought his penis near to my mouth and told me to put it into my mouth.Why dad??Just do it..I took that big thing and put it into my mouth...I felt my mouth was going to tear. It tastes alright, so, I felt that that was okay. He moaned as he pushed it further into my mouth and at this time I didn't feel too good about it.I took it out of my mouth and told him to leave my room. He pushed me on the bed and started stroking my body and his fingers were all over my body. I felt so dirty but at the same time I felt so nice.That tingling feeling, my body shivering, my thighs tightening and my tits getting hard were a great experience. As he was toying with my tits I looked into his eyes and I saw so much love and feeling from this handsome man whom I called dad. I didn't feel anything was wrong...just terribly wet down there from some type of liquid at that moment as I just gave in to his needs. He fingered my skin(clitoris) down there and that felt like I was in heaven. He stopped and he said...now...I am going to give you the best pleasure in life which you will never forget for the rest of your life. He lay flat on his back and he told me sit on him. bum facing his face and my face looking at his penis. Now, lets both make each other happy. I could feel his tongue lapping against my thighs and I could feel his heavy breath on my skin. What should I do dad?? Just do what you did earlier only now you hold it and stroke it while you lick the head. I just did that and I could hear dad moaning.Does it hurt dad?? No...thats just lovely baby...just keep doing doing it and as he was saying it I felt his tongue touch my clitoris. I jumped up and couldn't believe the sensation. Dad grabbed hold of my bum and continued with what he was doing and I was in heaven.I felt my blood rush to my head and my stomach was churnning. It was going on for about 5 minutes or so...I felt my pee was rushing out but it was not pee...something gushed out and my thighs were so tight and my whole body was wobbly and I was breathing so heavy and I was actually humping my vagina against my dad's face. Yes baby...release it said my dad.Release what??At that moment I felt this sudden rush of something and I heard my dad licking my clitoris so fast that I almost fainted. At that moment he suddenly shouted me to stop from sucking his penis. I stopped and he stopped. Both of us just stopped and looked at each other...wiped our faces and started kissing passionately when I felt my dad slowly pushing me down on the bed and brought his penis close between my thighs.What are you doing dad? You are going to enjoy this baby. You are so wet, I could just slip my thing into you baby. What??That inside my vagina? No dad, you will break me. I had no say as I felt dad slowly pushing in his penis..I felt like screaming but he was so gentle that I didn't feel any pain. I felt his penis sliding into me and I did feel a slight discomfort but I liked it. He grabbed my whole body and hugged me so hard that I thought I was going to break....but his passionate kisses just made me feel nice. He was going in and out of me and I was beginning to feel the same sensation which I felt earlier. Only this time it was much better as I was moaning and groaning out loud...dad had to put his palm across my mouth...suddenly dad was getting aggressive and fast...and he was shouting obscene words and saying lovely things and he was actually whispering in my ears saying....I am coming baby...huh?? coming where dad?? Oh yes baby....yes baby....I was feeling so great and looking at dad made me feel great. Suddenly dad got faster and he pulled out his penis and thats when I felt this white liquid shoot out of his penis all over my stomach, tits and face..some got into my nostrils as well. It was so hot. He was shaking and slumpped beside me. Yes baby...that is the best fuck I ever had in a long, long time. I just felt that I had done something wrong but I liked it as well. My dad wiped me clean and told me to clean up and for it was almost time for my brother to return home. Please keep this a secret Ani, my dad said to me. This is between me and you and I will give you anything as long as you don't tell anyone. I promised dad and both of us have been doing it until I 9 and left the house to go to England to study. Mum never found out and so did my boyfriend. Dad was my first lover and the best ever and I have never felt the same touch from my boyfriend, yet! I guess he was right when he said during the first time...you will never forget this for the rest of your life...you are so right dad.Well, I guess thats life. I will have to leave my dad alone so that he can concentrate on making money to support anothers of my education at the University

Monday, August 27, 2007

Pertarungan Papa dan Mama

Di sebuah Rumah Setinggan tinggallah sebuah keluarga dengan
seorang anak lelaki, si Apit.

Pada suatu malam si Papa nak menunaikan
tanggungjawap kepada siMama.
"Sayang, abang nak lagi, Yang". Pelawa siPapa
disertai nafas ghairah.

"Ya bang... tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum?"
Jawab siMama penuh kerinduan.

Mendapat lampu hijau, si Papa terus teriak.
"Pit... dah tidur kau pit?."
"belum Papa... tengah baca buku."
"Sudah...esok saja, dah malam, tidur!!!!"
Perintah siPapa debfab tegas

Kira kira 10 minit kemudian, si Papa teriak lagi.
"Pit.... dah tidur kau Pit?
"Belum...."
Si Papa mengemaskan ikatan kain pelikat
lalu keluar memarahi dan memukul si Apit.

"Disuruh tidur....tidurlah!!!" sehingga kening siApit benjol.

Esoknya di sekolah si Apit ditanya oleh gurunya,
tentang benjol di keningnya. Berceritalah si Apit dari awal
sampai dia dipukul papanya. Lalu gurunya pun mengajar Apit
"Malam nanti..kalau ditanya lagi,kamu diam saja....ya."
"Ya....cikgu". jawab si Apit.

Malam tu, dia terdengar Papanya bersembang dengan
Mamanya.
"Sayang, apa kata kita ke syurga lagi."
"Ya bang.....tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum"
"Pit.....dah tidur kau Pit?.Si Apit teringat pesanan gurunya, maka dia
diam saja, daripada kena benjol lagi, dia pura-pura tidur.

"Apit....dah tidur kau Pit?" ulang Papanya.

Apit tetap diam. Kerana tidak ada jawapan, maka
Papanya terus mematikan lampu.. jadilah gelap gelita.
Si Apit ketakutan setengah mati, tapi daripada benjol, dia menahan
ketakutannya.

Terjadilah 'pertarungan' antara Papa dan Mama yang
tidak diketahui oleh si Apit.

Tak lama kemudian Apit terdengar suara Papanya..
"Yang...abang nak keluar ni", termengah²
"Ya Bang .. kita keluar sama-sama", dia dengar
suara Mamanya menjawab.

Dengan segera si Apit bangkit dan berteriak sekuat hati;
"Apit nak ikutt.. Apit nak ikuuttt"

Esoknya....Apit BENJOL lagi .......

WAHWAHWA.. nak pecah perut aku baca citer nie..

The Sitter

My mom and dad and my aunt and uncle were going to Las Vegas for the wekend. My parents hired a girl named Kara that use to babysit us alot, as she was home from her first year at college on summer vacation. My aunt and uncle left both of my cousins at the house with us. My cousin named Jay was also my age and we got along real well. He had a younger brother about 6 years old at the time. My cousin Jay and I had lots of fun. He had brought over some playboy magazines and x-rated video he had just borrowed from a friend. The only problem was that the TV with the VCR was in the family room, where Kara the babysitter spent most of her time. We planned to stay up late on Saturday night and sneak in and watch the movie after Kara went to bed. I was worried that Kara would catch us watching the video so I told Jay I had an idea. I went and got a couple of my mom's big sleeping pills and we crushed them up and put them in Kara's ice cream that we were all eating as a treat before bed. Jay slept in my room and we acted like we were going to bed and waited for Kara to go to bed. We heard her get up and go to the bedroom and then after awhile we heard her come back out. We waited and waited and finally I decided to sneak out and to see what she was doing. She had fell asleep with the TV on. We wanted to watch the video so bad that we decided we would put it in and turn down the sound as Kara was sound asleep. The movie had cartoon characters and we were disapointed. As we were getting up to go back to my bedroom I looked over at Kara. She was still sleeping in my dad's recliner. She had put on a button up night shirt and we could see her panties underneath. Kara wasn't the best looking girl in the neighborhood by any means but she had a nice trim body that was enjoyable to look at. I had always felt intimadated by her because she was my babysitter. The panties were white with little yellow flowers on them. It was kind of exciting and we both went back to my bedroom to talk. We talked and we both admitted that we had never seen a real girl naked before. We decided to go back and look at Kara again. On the way back Jay pulled me into the bedroom that Kara was staying in. We saw Kara's clothes on the bed. Jay noticed Kara's bra and we realized that she had taken it off with her clothes. We went back to where Kara was sleeping and continued to watch her. We both wanted to try and see her breasts and I dared Jay to unbutton her nightshirt. He carefully unbuttened the top button and then said it was my turn. I did the next one and we both continued until they were all unbuttoned. I remember it was so exciting for us. Kara continued to sleep and didn't make a move. We pulled open the shirt and could see both of her breasts. We were in extasy! We just stood there and starred. After awhile Jay dared me to try and pull her panties down. I knew the sleeping pills had done the job so I went over like a fool, tried to pull her panties down. It was not easy and I only got them down a little bit. I told Jay to try and he got them down a little more. We started to see some hair and we both tried pulling on each side at the same time. Finally we pulled them down to her knees. We could see the big mound of dark hair. My penis was hard and I felt so excited and out of control. She started to move around and we ran out of the room. After awhile we came back and she was still sleeping in the chair. She had moved around. The panties were down around her ankles and her legs had some what widened apart. We tried to look between her legs. I went and got a flashlight. We both got as close as we could and I shined the flashlight between her legs. All of a sudden she woke up and we both ran out of the room. We were now scared to death as to what we had done. We closed the door to my bedroom and didn't know what to do. Kara came running into the room. She was extremely upset and demanded to know what we were trying to do to her. We didn't say a word because we were so scared. She said she was going to have to tell our parents about this and demanded to know why we did it. Jay told her that we had not ever seen a naked girl before and thats why we did it. She said we were lying and was getting very angry. She said she knew we had seen pictures of naked girls before and demanded an explanation. Jay said we had not seen a real girl naked and thats why we did it. Kara was very mad and said we were very sick boys. She asked us how we would like it if somebody did the same to us. Then she screamed for us to take off our clothes so we could see how it feels for her to see us naked. Both of us were scared to death. She came over and pulled off both Jay and my shirt. Then she unbuttoned both of our pants and pulled them down and made us take them off. Then she told us to pull down our under shorts. Jay was starting to cry a little and we both pulled our underwear down. She turned up the lights and made us stand their as she looked at us and asked us how it felt. It was very embarrassing and humiliating for both of us. She was still angry and as she stood in front us she unbuttoned her night shirt and took it off and threw it on the floor. She asked us if this was what we wanted to see. We didn't know what to do or say. She asked us if we wanted to see more and before we could answer she pulled her panties down and off and stood there naked. She told us to get a good look at her and said we had better never try to do anything like this ever again. We promised we never would again. It was even more embarassing as both Jay and I were trying to cover the erections we both now had with our hands. Kara asked us what we were trying to hide and made us move our hands. She got a smirk on her face when she saw our little erections. She said to us that it appears you boys like to see me naked. We both told her yes. She said she was totally insane to be standing naked in front of us and she picked up her night shirt and panties and left the room. After several minutes she came back in. She had put on her night shirt but it was still unbuttoned all the way down and she had not put her panties back on. Both Jay and I had pulled our undershorts back up and were sitting on our beds. She made us take our underwear completely off and told us to stand up naked in front of her again. I assumed she wanted to punish us some more for what we had done to her. She walked up close us and looked us all over. She took off her night shirt and told us we needed to have another good look. Our erections started again. Kara walked right up to the both of us grabbed one of our hands and put them on each of her breasts. It was too much for both of us to handle and we had never expected her to do that. We both exploded and ejaculated all over the place. She seemed very interested as she watched us closely before and after. Several minutes later, she sat down on the edge of the bed and made us both come over and sit down on each side beside her. She grabbed my hand and put it between her legs and tried to show me what to do. Then she did the same thing to Jay. She layed back on the bed and she spread her legs apart. She had both of us kneel down in front of her and tried to show us what she wanted us to do. It was overwhelming to both of us to look at her pussy that close up. We continued to try to do what she wanted us to do. We were so young and inexperienced that we were not making much progress with her at all. Finally she got impatient with us and told us to stop. She moved to the top of the bed and put a pillow behind her back on the headboard and told us to come up next to her so she could show us what she wanted us to do. We watched her put her hand between her legs and and she masturbated in front of us. We watched as she made herself come. She looked up and could see that both of us were watching her very intently. She could see we both Jay and I had erections again. She made me kneel in front of her on the bed and then she pulled me forward and grabbed my penis and put it inside of her, It was very warm. moist, and slippery and it didn't take long for me to come again. Then I watched as she did the same to Jay. We didn't talk to each other at all the next day or ever again. As I look back now I think she took advantage of the situation as I never saw her with a boy friend as long as she lived in the neighborhood

Manja

hari tu....lama dah...aku pi date ngan pak we atas bukit...kat tempat lain tak clear cos abang aku garang..jika nampak..mampus aku...biasa lah..bebudak..pak we aku ni tua 7 tahun dari aku...tua dari abang aku..tapi dah syok..aku tak peduli..so kami relax kat atas tu...mula 2 dia cium bibir aku..best gak..aku biarkan...lama2 tangan dia dah masuk kat cipap aku...lagi sur...aku makin asyik..last sekali..dia kata nak jilat biji aku..aku diam aje...malu la kononnya....terasa aje lidah dia..aku stim habis...lastsekali habis baju aku tertlondeh..aku tak ingat apa dah..yg aku tau dah stim gila...paling syok bila dia gesel2kan kepala konek dia kat cipap aku..mak datuk...best gila...apa lagi,buntut aku pun dah terangkat tinggi...berdecup-decap dia nyonyot cipap aku...the best thing..masa dia nak jolok lubang cipap aku...sakit tu memang sakit tapi pak we aku terer gila...sambil jolok..dia gentel biji bkelentit aku..sampai la semua terbenam masuk..fuhh...sedap giler...berkali kali aku klimaks...itu dulu..kini kami dah break...aku pun dah kangkang cipap aku kat banyak jantan dah...best punya pasai...tapi aku nak balak yg boleh hisap dan jilat cipap jer...abang ipar aku pun dah jolok lubang burit aku..masa kak aku tak de...sure laki dia masuk bilik aku..kote laki dia besar ..tu yg buat aku syok..sayang kak aku pulak bukan kaki sex...lantaklah...dia tak nak ..aku kangkangkan burit aku....kakak aku yg sorang lagi pun dah nak kawin jugak...nampak gaya yg ni pun boleh sapu jugak...respon baik jer...aku dah try sikit dah....nak tau ceritanya...tunggu......

Friday, August 24, 2007

Stripped

Pepsi Max

Catwalk

Atie sayang

Kejadian ini benar-benar berlaku kira-kira 12 tahun yang lalu dan
tetap segar dalam ingatan dan kadang-kadang aku melancap sendirian
bila terkenangkan peristiwa itu!!

Sebenarnya perkenalan aku dengan Atie ini bermula masa aku menyewa
sebuah rumah di Cheras Baru. Atie ini tinggal berdekatan dengan rumah
sewa aku dan asyik memerhatikan aku. Pada mulanya aku tak perasan,
maklumlah waktu itu aku telah memiliki sebuah motosikal Yamaha
YPVS350..ada 'class' di tahun 1986...dulu

Boleh dikatakan setiap kali dia berjalan pulang dari tempat kerja
dia sentiasa pandang pada aku sambil tersenyum manis. Aku agak serba
salah kerana aku tahu yang Atie ni selalu juga menelefon kawan serumah
aku yang bernama Mansur.
Aku balas balik juga senyumannya...
Begitulah setiap kali yang berlaku sehingga suatu malam Atie melefon
ke rumah ketika aku berseorangan pasal kawan-kawan yang lain belum
pulang dari pejabat masing-masing.

Bermula dari situ kami berkenalan dan saling bertukar nombor
telefon.Dan semenjak itu kami sering juga keluar ke KL bersama-sama
tanpa pengetahuan Mansur.Hubungan kami agak intim juga..tapi aku tak
menaruh harapan pada dia pasal Atie ni berusia 4 tahun lebih tua dari
aku.sedangkan ketika itu aku baru berusia 23 tahun..

Pada pertengahan tahun 1986 kami berpecah dan aku menyewa sebuah rumah
dengan kawan-kawan lain di Kepong.

Pada Sabtu selepas aku habis game sepaktakraw kira-kira jam 7.00 malam
kami telah berjanji nak jumpa di KFC berhadapan Panggung REX ( aku tak
pasti panggung itu ada lagi atau tidak sekarang ni). Oleh kerana
pakaian aku tidak sesuai dan berpeluh-peluh, aku cadangkan agar Atie
tunggu aku di KFC dan beri aku satu jam untuk aku balik mandi.
Nampaknya dia tidak setuju dan ingin ikut aku balik.
Oleh kerana dia beria-ia sangat nak ikut, aku benarkan kerana sebelum
ini aku tak pernah ajak Atie atau perempuan lain ke rumah!

Sesampai aku ke rumah, aku dapati tiada seorangpun rakanku yang
ada..maklumlah malam minggu..masing-masing ada program!. Atie masuk ke
ruang tamu dan aku bukakan lampu dan televisyen sambil menunggu aku
mandi serta bersalin pakaian.

Setelah selesai mandi aku lihat Atie sedang membaca sebuah novel yang
berjudul "Kembalinya Mona Gersang". Entah mana dia dapat novel itupun
aku tak tahu. Kelihatannya Atie agak gelisah..dan aku pasti Atie sudah
mulai ghairah kerana aku begitu pasti jalan cerita dalam buku itu amat
boleh menimbulkan berahi....lalu aku suruh Atie masuk saja ke bilikku
untuk menghabiskan bacaannya sambil aku di ruang tamu menonton Berita
Perdana jam 8.00 malam

Kira-kira setengah jam kemudian, aku pula masuk ke dalam bilik dan aku
lihat Atie masih khusyuk membaca buku itu sambil meniarap di atas
katil. Perlahan-lahan aku naik ke katil sambil mengusap-ngusap
rambutnya yang ikal dan wangi. Tanganku mengurut-ngurut belakangnya hingga
ke punggung yang pejal berisi..Lama aku berbuat begitu dan batang
senjataku mengeras. Aku yang masih berkain pelikat tanpa berseluar
dalam cuba untuk menindihnya sambil mengenakan batangku yang menegang
keras itu ke celah lurah punggungnya...
" Emmm..."....Atie mengerang sambil menoleh dan tersenyum.
" Kerasnya..Abang punyaàAbang dah stim ke?..
" Ialah..àAbang tau Atie pun stim gak bila baca buku tu.." jawab ku perlahan dan Atie pun mrengangguk malu..sambil tersenyum manjaÃÂ

Aku pun mula menggosok- gosok batangku
turun naik di celah itu sambil mengucup belakang leher, menjilat sera
menggigit-gigit kecil telinga kiri dan kanannya. Atie semakin terangsang dan
mengeluh kesedapan. Tanganku meraba-raba belakangnya sambil
berbisik..

" Atie..tolong buka baju sayang...." pintaku merayu.
.Atie diam saja tapi dia bangun perlahan-lahan dan terus membukakan butang baju kurungnya..
aku juga membantu menarik bila kedua tangan Atie cuba
elepaskan..bajunya..lalu.. terdedahlah dua buah bukit yang sederhana
besarnya yang masih bertutup dek coli berwarna pink.. kelihatan dada
Atie berombak-ombak dan kedua buah dada yang menonjol.. Dan tanpa
menunggu lebih lama, aku terus saja membuka cangkuk coli
Atie..tersirap darah aku melihat dua buah dada yang masih segar
terpacak kerana inilah kali pertama aku melihat buah dada seorang
gadis secara langsung tambahan pula aku berpeluang untuk memegang dan
menikmati kelunakan dan kelembutan buah dada dan gadis itu pula sedia
menyerahkan tubuhnya lantas aku ramas dan menguli-uli kedua-dua buah
dada itu dengan penuh bernafsu sekali..Atie mendesis..
"Sssss..uussshhh.."sambil cuba menyuakan puting buah dadanya untuk kuhisap. Puting buah
dada yang sudah Atie mula mengeras itu terus saja aku nyonyot dengan penuh
ghairah. Tangan Atie menarik-narik rambutku tanda dia juga amat
terangsang apabila aku meramas-ramas lembut buah dadanya. Setelah
aku puas menguli dan meramas yang sebelah kiri, aku alihkan ke sebelah
kanan pula.. begitulah silih berganti..mata Atie sekejap pejam sekejap
celik sambil mulutnya tak henti-henti mengerang manakala kakinya pula
asyik menolak-nolak ke tilam hingga bantal dan selimut yang ada di
atasnya jatuh ke atas lantai.. Atie meminta aku melucutkan kain
pelikatku...aku dapat mengagak yang Atie juga ingin melihat dan
memegang batang senjataku yang sedia keras itu.

Sebelum aku membuangkan kainku, aku berkata berbisik meminta pada Atie
"...Tie...buka kain dulu..." Atie mengangkat punggungnya dan aku
segera menarik kain yang di pakai... mataku tertumpu pada cipap tembam
yang masih ditutup oleh seluar dalam berwarna hitam di celah kangkang
Atie. Aku telanjang di hadapan Atie..dia tersenyum dan tanpa malu melurut-lurut
Batang senjataku yang telah keras menegang dengan lembut..terasa kelembutan
tangan seorang gadis mengurut-urut batangku..
"uuhhàurut pelan-pelan sayang"..aku pula yang
mengeluh dan bertambah berahi kerana tak pernah batangku diurut
begitu..selama ini aku sendiri yang mengurut dan melancap bila
menonton 'blue film'..Aku rasa Atie berpuashati dengan keadaan
batangku yang agak besar..standard orang Melayulah..6 1/2". Di
peringkat ini aku mula tertanya-tanya dalam hati.."apakah Atie ni dah
biasa dengan keadaan begini ataupun baru pertama
kali?'..ah..persetankan itu semua..yang penting aku akan dapat apa
yang diidamkan iaitu cipap di celah kangkang Atie yang tembam itu
dapat ku teroka..hmm..hmm batangku akan dapat menyelam ke lubuk nikmat
idaman semua lelaki itu malam ni..

Tanganku terus menerus mengusap-usap cipap Atie sambil
mulutku terus menyonyot puting buah dadanya.. Atie mengerang-ngerang
dan merintih-rintih kesedapan...

Setelah kulihat Atie bagai tak berdaya menahan seranganku..aku
bisikkan lagi..

"Tie..telanjang Tie.."
Mulanya Atie agak ragu-ragu untuk telanjang..
katanya.." Macam ni aja udah lah..."
" Ala..buka ajela seluar tu...I dah telanjang ni.. I pun nak tengok
you punya ...kan kita sama-sama telanjang...apa nak dimalukan...."
rayuku pada Atie...

Setelah agak lama merayu-rayu sambil menyudu nyudu cipap tembam yang
masih berseluar itu...akhirnya Atie mengangkat punggungnya agar mudah
aku menarik seluar dalamnya. Hatiku berdetik gembira kerana sebentar
lagi dapat ku saksikan sekujur tubuh seorang gadis telanjang tanpa
seurat benang di hadapanku.

Dengan perlahan-lahan aku menarik seluar dalam Atie dan terserlahlah
cipap Atie yang sangat kuidamkan-idamkan selama
ini..hmmm...cipap Atie begitu tembam di hiasi pula dengan bulu-bulu
yang agak halus memang mempesonakan mata yang memandang..dan tanpa
membuang masa..aku menyembamkan hidungku ke celah cipap Atie dan
lidahku menari-nari dan mencari-cari biji mutiara keagungan semua
wanita..akhirnya kutemui biji mutiara tersebut lalu kugunakan lidahku
untuk menggentel-gentel ..
"..fusss..aahhh..ahh"..Atie makin kuat mendesah..punggungnya terangkat-angkat ..
rambut ku di tarik-tarik....Aku amat pasti Atie sedang menikmati kelazatan yang amat sangat bila
ku perlakukan begitu..

Celah cipap Atie semakin basah...basah dek lendir dari dalam
lubuk nikmat bercampur dengan air liurku..kepala batangku juga kurasa
basah kerana air maziku juga telah meleleh-leleh dari tadi.. Biji
mutiara Atie yang kelihatan merah ..menonjol tak henti-henti
kunyonyot-nyonyot sepertimana aku menyoyot puting buah dada
Atie...Atie semakin galak.. menggelepar..sambil
mengerang..

"sssedapnya...uuhh..lagi..ssseeedapppnya bangà".. bagaikan ikan yang
kelemasan di atas daratan...
" pelan-pelan sikit bang.Atie sedap sangat nià" rintihan Atie antara dengar dan tidakÃÂ

Kepala batangku yang basah dari tadi asyik menganguk-angguk dan
kembang kuncup tanda bersedia untuk menyelami lubuk nikmat
Atie..tetapi..fikiranku masih boleh bertenang..kerana kalau Atie ni
masih dara, alamat aku akan 'terikat' padanya dan pasti dia akan
menuntut agar aku kahwin dengannya satu hari nanti..
lalu saja aku bangun dan turun dari katil sambil menyuruhnya memakai
semula pakaiannya..aku pula memakai kain pelekatku..

Atie tidak bergerak langsung dan dia bagai tak pedulikan suruhanku
agai mermakai pakaiannya semula...Atie merenungku ...matanya
berkaca-kaca..aku tidak pasti kenapa Atie diam membisu..
Aku bertanya pada Atie.."kenapa sayang...udahlah..cukuple setakat ini" aku
menduga..padahal dalam hatiku terasa menyesal kalau-kalau Atie
menuruti kehendakku memakai pakaiannya. Alamat melepaslah batangku dari menyelami lubuk nikmat Atie...Batangku meronta-ronta dan terangguk-angguk minta ditunaikan..

Aku berbaring semula di sebelah Atie..dan bertanya lagi " Tie..kenapa
tak nak pakai baju tu...jomlah kita keluar.." Atie masih juga diam.
Matanya semakin redup memandangku..aku dapat rasakan nafsunya masih
bergelora..lalu aku menduga dengan pertanyaan.." Atie nak bagi kat
abang ke?..".Aku lihat Atie mengganggukkan kepala sambil
tersenyum.."Atie tak nyesal bagi kat Abang.? tanyaku lagi. Atie hanya
menggeleng..

Ini satu petanda yang baik..Atie sudah merelakan tubuhnya untuk
kunikmati..dan tanpa membuang masa lagi aku mula menindih Atie semula
dan membuang semua pakaian dari tubuhnya yang tidak diusik dari
tadi..batangku yang masih keras menegang turut diurut-urut dan diacukan
tepat ke celah alur cipap oleh Atie sendiri..Perlakuannya membuat aku
berkeyakinan yang Atie ingin juga menikmati kelazatan bersetubuh
denganku..
Sambil dia berbaring telentang..kakinya dikangkangkan seluas-luasnya
agar memudahkan aku memasukkan batangku itu..namun sebelum itu aku
mengambil sebuah bantal untuk ku lapikkan di bawah punggungnya untuk
agar lebih mudah untuk aku menusuk alur nikmat Atie..

Sebelum aku membenamkan batangku..kugentel-gentel sekali lagi biji
mutiara Atie menggunakan ibu jari kiriku manakala tangan kananku
memegang batang dan menyuakan kepala batang senjata yang kembang berkilat tepat-tepat ke
lubang yang sedang menganga menanti kemasukan batang senjataku yang
kerasà.Atie semakin mengerang..merayu agar cepat ku benamkan ke
lubuk cipapnya.
"..bang...cepatlah..Tie dah tak tahan lagi ni..."..rayu Atie.."Pelan-pelan bang.."

Perlahan-lahan aku mula membenamkan batang senjataku..sedikit demi
sedikit ..Batangku mula menusuk lubuk nikmat Atie...aku dapat rasakan
lubuk Atie menyedut-nyedut dan terasa bagai di genggam erat batang ku
di dalamnya.
" Aduzz...ssss..."sedapnya tak terkata keluhku bila
batangku dikemut-kemut oleh lubuk nikmat Atie. Tetapi agak menghairankan kerana Atie
tidak menunjukkan apa-apa perlakuan yang menandakan yang dia pecah
dara dan aku pula tidak terasa apa-apa halangan bila keseluruhan
batangku masuk ke lubuk nikmat Atie.
" Atie ni dah tak ada dara lagi rupanya..patutle dia beria ia sangat nak melakukan
Persetubuhan ini...mungkin dia ni dah biasa kot!."...bisik hati kecil ku..kalau
macam ni boleh le selalu aku mintak kat Atie..hati kecilku bertambah
girang..

Setelah agak lama terendam di dalam dan membiarkan batangku di
kemut-kemut oleh lubuk nikmat Atie..aku mula menggerak-gerakkan
batangku turun naik perlahan-lahan..
Adegan sorong tarik aku mulakan..perlahan-lahan punggungku naik dan turun menghayun.
Atie terus mengerang ÃÂ
"Sssedap bang..sedapnnya..batang besar betul.. senak Atie.."
Atie mengayak-ayakkan punggungnya

"...uuhh...uhh.."..keluh Atie...sesekali aku benamkan sedalam-dalamnya hingga terasa ke
bahagian pintu rahim Atie..dan ketika itu Atie menjerit "..Ahhh.."..
Dengan batangku yang masih di dalam lubuk nikmat, aku mengayun-ayun
punggungku sambil aku meramas-ramas punggung Atie..mulutku pula
menyonyot puting buah dada Atie..Atie kelihatan amat terseksa
kelazatan.. Atie benar-benar menikmati persetubuhan itu..ternyata aku
dapat mempraktikkan apa yang pernah aku tonton dalam 'blue film'
sebelum ini amat berguna..

Atie semakin tidak tentu arah bila aku melajukan ayunan punggungku dan
kerandut telurku pula menghentak-hentak bahagian bawah
alurnya..kedua-dua kaki Atie yang masih tergantung dibahuku juga tidak
menentu.. bagaikan nak menendang dinding bilik ku pula..Mata Atie
lebih banyak pejam dan dahinya berkerut-kerut menahan nikmat yang
sedang dirasainya..sesekali aku dapat lihat mata hitam Atie juling ke
atas dia betul-betul kuyu dan layu menikmati hentakan batang
senjataku..aku masih tetap meneruskan ayunan sehingga beberapa minit kemudian .
Atie membisik lagi ..
"..Bbbaa..bbaang..Tie nak kelllluuaar...uhh..uss..sssttt..bbbbaaaang..
uuhh!!...uuhhh..aaabbbaannnggg...."..ke dua-dua kaki Atie mengejang
dan tangannya mencengkam punggungku begitu erat manakala kepalanya
menggeleng-geleng ke kiri ke kanan...Aku begitu pasti yang Atie telah
mencapai orgasm..kerana serentak dengan reaksi sedemikian terasa
kepala batangku begitu hangat diseliputi cairan dari dalam lubuk
nikmat Atie...Aku menghentikan ayunan dan membiarkan Atie
mengemut-ngemut batangku ...selepas beberapa ketika, aku mulakan lagi
ayunan dengan rentak yang lebih perlahan. Aku mencabut batangku dan meminta
Atie menungging kerana aku ingin mencuba secara 'doggie'. Atie hanya
tersenyum dan menuruti kehendakku. Setelah Atie bersedia, aku
membenamkan lagi batangku dari arah belakang Atie..sebelah tangan ku
meraba-raba buah dadanya dan yang sebelah mengelus-elus punggung Atie..
Ternyata cara sebegitu batangku terasa amat ketat di lubuk nikmat ..
Atie juga tidak tentu arah bila aku mula membuat ayunan...semakin laju
aku mengayun, semakin sedap rasanya batangku..aku semakin hampir untuk
mencapai kemuncak rasa..untuk melepaskan air maniku..

Aku sempat bertanya pada Atie..
"..Abang nak keluarkan air abang kat mana Tie...kat dalam atau kat luar..?..
"Kat luar ajer lah bang...Tie takut ngandung..." jawab Atie lemah..
"OK..kalau gitu ..elok Atie bering terlentang.." pintaku pula..

Atie baring telentang dengan kedua kakinya mengangkang luas..lututnya
dinaikkan..ku lihat lubang di celah alur itu kembang kuncup menanti
hunjaman batangku..
Aku merangkak dan menghalakan batang senjataku yang licin berlikat dek lumuran air mani Atie
Itu tepat ke arah lubuk nikmat Atie dan meneruskan tujahan seterusnya.. Aku menancapkan batangku
sedalam yang mungkin .. Dengan perasaan yang semakin membara, aku
membenamkan keseluruhan batangku yang dengan tempo ayunan yang agak
laju pula..tak sampai beberapa minit..aku terasa bagai nak terkencing
menyelubungi tubuhku..batang ku terasa menggeletar..dan aku pasti air
maniku akan terpancut bila-bila masa saja..dengan pantas aku cabut
dari lubuk nikmat Atie dan aku halakan ke arah dadanya..dan.." crettt!! " terhambur
air maniku.. sebahagian air maniku terkena ke muka Atie dan sebahagian
lagi ke atas dada..Atie tersenyum puas...


"Sedapnya main ngan abang...Atie puas betul...sebenarnya Atie keluar tiga kali
..tadi.."...bisik Atie penuh manja..

Sungguh hebat rasanya bersetubuh dengan seorang wanita..jauh lebih
nikmat dari melancap..sendiri..!!!

Tetapi aku tidak puas sepenuhnya lantaran tidak dapat memancutkan
air maniku di dalam lubuk nikmat Atie..namun itulah kali pertama aku
menikmati persetubuhan dengan seorang perempuan....

Macamana aku boleh agak lama main ngan si Atie nikira-kira hampir 45
minit.., sebenarnya masa aku mandi sebelum ini aku telah melancap
terlebih dahulu...dan tak disangka-sangka pula aku akan berpeluang
bersetubuh dengan Atie..

Sejak hari itu..aku sering saja bersetubuh ngan Atie bila ada
peluang..nampaknya Atie juga tidak pernah menolak permintaanku..

Sekarang ini aku sendiri tak pasti di mana Atie berada ..kerana aku
telah berpindah tempat kerja..

Teransang

aku berkawan dengannya dah setahun lebih . segala rahsia ku telah diketahui olehnya . jadi oleh kerana kami telah mengetahui isi hati masing masing maka terjadilah satu cerita . pada malam tu kami keluar berjalan jalan , lepas berjalan kesana kesini ..kami berdua pun duduk di satu tempat , sedang asyik berborak..tiba tiba pakwe ku berbisik teringin nak pegang buah dada aku ..aku pun terkejutlah bila dia meminta benda tu ..aku cuba mengelak untuk tidak terus dipegang ..tapi aku mengalah juga ,aku merelakan pakwe ku berbuat begitu jadi bermula adegan yang tidak diingini ..tetek ku di ramas kuat sehingga menjadi keras sehingga aku mengeluh kesedapan ..ramasan semakin kuat ..aku terus mengeluh kesedapan ..sambil pakwe ku berkata emmm bestnya ..kalau dapat buat macam nie selalu kan best ..masa tu aku dah tak boleh buat apa mulutnya terus mencium bibirku ..di hisapnya lidahku sampai aku naik lemas ..setelah puas buat sup lidah tangannya merayap pula ke bahagian bawahku ..di rabanya kuat sampai aku terpaksa kangkang dengan besar ...apa lagi aku masa tu dah tak boleh nak buat apa..terpaksa akur dengan perbuatannya ..sedang asyik meraba bawahku ...( masih diluar) pakwe ku membuka zip seluar ku jadi pakwe dapatlah pegang cipap aku yang tengah basah tu ..apa lagi pakwe ku teruslah korek dalam2 dengan jarinya yang besar tu ..sampai aku mengerang kesedapan ..selepas tu tanpa kusedaritubuh ku bogel ..lalu pakwe ku mengajak masuk kedalam kereta apabila didalam kereta aku dibaringkan sewaktu itu pakwe ku dalam keadaan ghairah lalu terus digeserkan koneknya pada cipap aku ..aku kegelian dan kesedapan ..setelah puas bergeseran.. konek pakwe ku menuju kesasaran akhir ..aku terus di jolok kuat ..pada mulanya aku dapat bertahan tapi jolokannya semakin kuat aku menjerit kesakitan ..apa taknya tanpa belas kasihan aku terus dijolok dalam dalam ...akhirnya masuk jugaklah batangnya dalam lubang aku .bila dah masuk tu mulalah adegan keluar masuk ...aku pun mengikut alunan goyangnya ..dah nak sampai klimaks aku terus dihayun kuat ..apa lagi aku ahhhhhhh uhhhhhhhhhhh..arghhhhhhhhhhh...uhhhhhhhhh...aaaa..sambil menelan air luar ...tengah aku ahhh uhhhhhhhhhhh pakwe ku pancutkan air mani kedalam lubang pantat ku ..

selepas tu aku terus memakai semula pakaian ku ...pakwe ku kata lain kali nak buat lagi ..best katanya ..aku hanya mampu tersenyum ajer ketika itu

Ilmu Tok Cik

aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik...dier nih macam macam ilmu dia ader...kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan dier...dasat eeee orghang tua nih,aku pun apalagi...nak kecek sikit terpaksa la buat buat bodoh & biol sambil menabur budi....jenuh la jugak membodek,ader la dua tiga ayat yg dier pas kat aku....tapi aku tak puas hati...aku nak tau rahsia macam mana dia pernah main dgn beratus ratus oghang pompuan....yang menikah nyer aje berpuloh puloh kali.....aku pernah citerkan pasal auntie Lily yg minum sperm aku pas tu sapu kat muka dier....Tok Cik kata yg tu ilmu penyeri muka...kalau orghang lelaki tengok, gerenti
rasa stim ....nanti satu hari Tok Cik nak ajarkan aku ilmu tu

Maka tersebut dalam sejarah hidup aku pada suatu hari Tok Cik pun bersuara pada aku"Zul....Tok ni tak brapa ari lagi dah nih...entah esok lusa..wallahu alam" kata Tok Cik dalam pelat Perlis dier."Yang ni Tok bagi kat hang...hang jaga baik baik nuuuuuu"....Selepas tu Tok Cit pun turunkan ilmu yg aku nanti nantikan tu.Lepas satu,satu dier explain ngan aku....berkerut kerut muka aku sambil nulis...eeeee.....lalu ker aku nak buat nih(dlm hati ler)Menengok aku macam confius dgn apa yg dier bagitau Tok Cik explain lagi "Ada orghang rasa jijik benda cam nih...tapi kita mesti ingat,tulah asal kejadian kita" sambil Tok Cik gulung rokok daun dier,aku pulak terhangguk hangguk mengiyakan kata kata Tok Cik.Selesai bab ilmu tu,sebagai bonus Tok Cik bagi satu petua.Petua nih untuk orghang pompuan nak bagi ketat balik barang dia...cuma selaput dara jer yang tak bolih nak bagi ader balik.Yg lain tu kalau mengikut amalan petua tuh,boley ketat giler burit dibuat nyer....Dipendekkan citer,selepas ditauliahkan dgn ilmu Tok Cik maka aku pun mula mencari sasaran aku.... BURIT ANAK DARA SUNTI!!!.....
Satu demi satu, pompuan yg aku dapat kena gagau
dek tangan aku...aku nih jenis memilih gak..Korek korek pas tu hidu...biasalahkan...Tapi satu pun tak sesuai nak buat ilmu yg Tok Cit ajarkan..mana tak nyer...ader yg bau hancing....bau taik sampai ke kelentit pun ader jugak...bau maung....toksah citer ler....kengkadang harap muka lawa,jamban dgn puki...wangi lagi jamban kat belakang rumah setinggan....pehhhh....tak lalu nyer aku...haiii Tok Cik susah nyer aku nak amalkan ilmu ngko nih...Tetapi!!!!....penantian aku akhirnya berbaloi bila berkenalan ngan sorang awek(nama rahsia)....umur 15 thn....rambut lurus sampai ketengkuk...badan sedap ooo....muka boley tahan....seminggu aku kawan ngan dier aku boley pegang tangan dier...seminggu lagi cium pipi(tu pun jenuh kena maki) seminggu lagi baru dapat french kiss...seminggu lagi baru dapat senggol tek dier..seminggu lagi...seminggu lagi...seminggu lagi....11 minggu baru aku dapat gagau nonok dier.....aku pun apalagi,korek korek pas tu hidu...waaaa....yg ni la yg aku cari cari....bes....tak bucuk!.
jeng...jeng...jeng...wayang nak start dah woiii....mai mai...
Satu hari...macam biasa dia singgah rumah aku masa balik sekolah,aku pun belikan nasi bungkus dan kami makan bersama kat dalam bilik...kat luar awek aku ni malu ngan member aku....lepas makan sembang sembang...pas tu dia pegi mandi..lepas mandi kami sembang sembang lagi...sambil sambil tu garpu aku pun mula berjalan....sambil tu mata bertentang mata,apalagi dari mata turun kehati dari hati turun ke puki..entah masa bila mulut aku dah nyonyot mulut dier....tangan kanan aku meramas nenen dari luar,tangan kiri menekup celahan kangkang dier..Awek aku tu meronta ronta marah konon....alah,aku tau la...rontaan tu eksyen jer.....pas tu senyap terus....bila dier
senyap..aku pun masukkan tangan aku kat dalam baju dier...tangan aku makin ganas nih...di ramas dan digentel gentelnya puting nenen anak dara orghang tu....Awek aku terus peluk leher aku bila aku belai belai dua dua nenen dia sekali gus....."Abaaannnnggg" bisik dier....Kami berdua betul betul dialun kesyahduan percintaan masa tu...sedar tak sedar aku dah pakai hanya underwear dan awek aku berselubung dgn kain cadar...aku terus rentap kain cadar..haa amik kau...."Abanggg........takut bang" awek aku merayu...aper dier ingat aku nak fuck dier kot?"Relax sayang....don't worry"aku memujuk.Lidah aku terus menyambung peranan yang tergendala sebentar tadi....dari mulut keleher,ketengkuk,dada,nenen....aaarrhh
kat sini kena buat transit.....sambil kedua tangan aku meramas...mulut aku terus menghisap manja nenen dier nih...sesekali aku gigit perlahan puting nenen dier,aku sapu dgn dengan lidah aku....aku sedut,aku nyonyot nyonyot...
macam nak putus telinga aku bila tangan awek aku merentap rentapkannya dek kegelian + kesedapan....
Nenen dier yg tadi lembik dah jadi busung semacam....
Tiba tiba aku berhenti..aku pun ambik dua balut gula gula Hacks yg aku standby kan kat tepi katil.."ehh...abang nak buat aper tuh?"tanya awek aku dalam nada terkezut.
"Abang nak bagi hang air-con la sayang.."jawab aku sambil mengulum gula gula hacks tersebut.Pas tu aku terus sambung balik tugas lidah aku melicking body dier...satu demi satu part kat body dier kena touching ngan lidah aku..lastly aku pun sampai kat dangerous zone....aku tolak kedua peha dier lalu awek aku tu terkangkang....aku sempat jeling kat dier....mata dier terpejam..mulut separuh terbuka..aku tau..dier menanti penuh debaran lah tu...betul tak?Aku tenung cipap dier....bulu bulu berkerinting setompok halus dipenghujung alur...tembam baik..ada belahan ditengah yang membahagi ketembaman cipap dier....aku usap usap cipap dier....aku cium sekali..hmmmm....bibir luar faraj dier boleh tahan gak tebal menggelembir....aku julurkan lidah.....aku cecahkan dilubang vagina yang dah becak...aku tekan...terus tarik bawak ke atas...masa tu awek aku goyang goyangkan cipap dier...aku pun mula membacakan
ayat ayat yang Tok Cik ajarkan ....pot pret pot pret....sambil tu lidah aku terus menjalar ..kejap kat atas kejap kat bawah..ibu jari kiri aku melenyek biji kelentit awek tu...aku tajamkan lidah aku,pas tu aku tikam kat dalam lubang vagina dia...tiba tiba aku rasa siraman lendir panas keluar dari dalam lubang tu....aku tak tunggu..aku terus jilat bertubi tubi sambil membaca pot pret pot pret....aku terus telan juicy dier..hmmm..sedap gak..ader rasa lemak lemak kemasinan campur ngan rasa berangin manis gula gula hacks...aku jadi makin syok...aku sungkitkan jilatan lidah aku sampai ke kelentit dier...aku genyeh hujung lidah aku kat biji dier...time tu awek aku macam terkena renjatan letrik...terkedik kedik nak mampus gamak nyer...aku stop dulu...aku nyonyot kat lubang burit dier...aku tak mahu air yang keluar membazir..pot pret pot pret...aku menjampi...rambut aku masa tu macam rambut orang gila,bersemporai dek ramasan tangan awek aku......masa berlalu..dah dekat nak sejam aku taram cipap dier...aku baham aku mamah habis habisan....nak fuck?No...itu pesan Tok Cik....nak jampi tak boley main....ta apalah..yer tak....oral seks ni pun kira okey gak....dah bergelas aku teguk air burit dier...cukup pueh ati nih!Selesai bab ni....kali ni turn aku pulak bagi awek aku hisap kote ..."Nah sayang...." aku hulurkan. sambil aku terlentang aku tarik kepala awek aku ke celah kangkang aku....mula mula dier tak mahu....ceh...mana aci cam nih....tapi lama lama dia hisap jugak...mula mula pelahan....makin lama makin kuat....ganas macam Nazi....tulah pompuan sekor nih...malu malu kucing....konek aku mula naik garang...ikut hati mahu aku fuck dier nih..tapi...pesan Tok Cik buat aku kensel pikiran macam tu....konek aku terus memberontak...Awek aku lak tak berapa pandai nak sucking....berdecit ajer lebih...sedap nyer tak seberapa...terpaksala aku mainkan sama sambil mengajar dier buat cam tu cam nih....
Lastly,sperm aku pun menyemprot kat dalam mulut dier...sekali shoot ajer awek aku dah menggelupur....ditarik nyer cecepat,konek aku keluar dari mulut dier...shoot yang lain terpaksa aku lepaskan merata rata ..kena kat rambut dier..lubang hidung..ahak! ataih bantai....ataih lantai....
Sejak hari aku telan juicy awek aku sambil membaca ayat yang Tok Cik ajarkan tu,aku rasa aku makin handsomelah sebab makin ramai pompuan yang puji macam tu...dan dah tentulah makin ramai yang sangkut....tapi dalam ramai ramai tu yang buat aku percaya ngan ilmu Tok Cik sebab aku dah dapat fuck dengan seorang hair stylist artis yg juga seorang model yang pernah jadi ratu.....cayalah Tok Cik....

Hilang Dara

satu malam tu aku memang penat sangat. jadi aku suruh ler
mail hantar. utk pengetahuan korang sume, mail ni hensem
giler! mase duk dalam kete tu, aku saje je tak kasi dia
bukak air-cond. kononnya nanti sejuk sangat. tingkap aku
pun tak kasi bukak. jadi kepanasan le kitorang kat dalam
tu....bile dah panas apa lagi,aku pun memelukan first step
aku...aku bukak kot aku. campak kat seat belakang(aku pakai
kot dgn skirt pendek) walopun aku kemeje long sleeve,tapi
transperent. dah la tu aku pakai bra kaler hitam. memang
jelas ketare ler kebesaran tetek aku ni. pas tu aku bukak
tige butang. kasi nampak sikit. dan aku dgn sesajenye
menjalarkan tgn aku atas pehe aku yg putih gebu nie. aku
tengok die drive dah tak tentu arah dah..pas tu sampai ler
kat apartment aku... aku ajak ler die naik..masuk je aku
kate ler kat die aku nak tukor baju. aku pasangkan die tape
org tengah beromen. aku tengok die asyik aje..aku keluar dan
bawakkan die kopi. die tengok aku semacam aje dgn pakaian
tidur yg agak jarang dan pendek ni. pastu aku duk sebelah
die. aku tanye ler kat die best ke ceirte nie? die kate best
pastu aku rase tgn die merayap naik kat bahu aku. aku buat
tak tau ler. pastu aku dgn selambenye merabe kote die.
aku tanye ler die nak buat ke? die kate aku tak kisah ke?
aku kate tak kisah..pastu die kiss aku. keasyikkannye sampai
terbasah spender aku. tgn die mase tgh sedap sedap merabe
pepek aku ni..pastu die pun pelan pelan bukak baju tidur aku
.die bukak bra aku pastu hisap tetek aku. memang aku rase
puting aku kembang..pastu die pun cabut le baju die. aku
tolong ler bukak seluar die. tak sempat tarik spender die
die pegi main pulak ngan pepek aku nie...pastu die bukak
sendiri underwear die tu.pastu die bukak kangkang aku.
sebelum tu aku sempat le jugak isap kote die cukup cukup.
keras kote die....die pun masukkan kepale kote die dalam
lobang pepek aku ni. mase mule mule masuk memang sakit..
lame lame dah syok pulak. makin lame makin laju pulak.
pastu aku dapat rase air mani die terpancut kat dalam aku.
mase tu memang tak tau ape nak kate. pastu die baring. rebah
kan kepale die atas tetek aku..aku belai belai rambut die.
pastu die jolok aku cukup cukup lagi. then tetibe die kate
nak balik. aku tanye ler die ape nak buat ngan tilam aku yg
ade kesan darah nie. die tarik cadr tu,die masuk dlm plastik
die kate nanti balik die basuh dan bagi balik kat aku. pastu
die pun blah..mase die blah tu sempat ler cium sekali..pastu
die kate "aku tak pakai kondom...."aku tak kisah pun.......

Thursday, August 23, 2007

CIkgu Mui

Tuah Badan

Cerita ni terjadi waktu aku menuntut di sebuah IPT tempatan beberapa tahun yang lalu. Di sinilah aku telah kehilangan teruna aku yang aku pertahankan setelah sekian lamanya.

Puan Mui (bukan nama sebenar) adalah seorang pensyarah yang lawa dan kiut miut. Orangnya kecil molek tapi bodynya...mengalahkan anak dare..... Dari cerite yang aku dengar dia dah setahun menjanda tanpe ada anak....

Dia ajar aku subjek ekonomi. Tiap kali mengajar dia pakei seksi habis. Kalau dia mengajar semua mata mesti tertumpu kat dada dan paha dia yang empok lagi putih melepak...temasuklah aku...tapi yang aku perasan waktu die mengajar dia asyik target aku jeeee....

Minggu tu dia bagi ujian...5% untuk ke final.....Dua hari lepas ujian dia panggil aku ke bilik kerana ada hal penting....Aku kata mesti aku fail punya kalau tak takkan dia panggil aku...

Sangkaan aku tepat, bila aku sampai ke bilik dia....aku lihat kertas jawapan aku ade kat tangan dia....dia tanya aku kenapa aku tak menjawab soalan dengan tepat? Aku kata, aku jawab dengan baik dan suruh dia baca semula...

Hari tu aku tengok dia pakai seksi habis..payudarenye jelas kelihatan dan membuatkan jantung aku berdebar....

Tiba-tiba dia bangun dan kunci pintu dari dalam dan rapat kat aku...dan terus berbisik kat telinga aku...Ini membuat bulu tengkok aku berdiri... Puan Mui memang straight forward punya orang... Dia kata dia boleh tolong aku lulus dengan syarat... Belum habis aku tanya syaratnya tangannya telah menyentuh batang aku dari luas seluar yang aku pakei......syaratnya dia nak kulum batang aku puas-puas katanya sambil membuka zip seluar aku..aku tak boleh nak buat apa-apa kerana batang akupun dah mengeras...aku tak pernah dibuat sebegini sebelum ini..bayangkanlah...

Bila batang keras aku telah keluar dia terkejut besar melihat saiz dan ukurannya. Lebih kurang 7 inci dan hujungnya sangat lebar..Waw katanya this is giant....Dia terus kulum aku dengan rakusnya.

Aku tak tahu apa nak buat cuma serah aje pade die yang lebih berpengalaman.. Aku lihat dia cuma mampu kulum bahagian kepala sahaja kerana batang aku besar dan panjang...rasanya sungguh sedap..Kesedapan yang tak pernah aku rasakan selama ini. Pun Mui terus kulum batang aku tanpa mampu mengeluarkan kata-kata. Selang 10 minit aku rasa badan aku tiba-tiba panas dan aku terasa satu kenikmatan yang teramat sangat yang memusat dari pusat sehingga kemaluanku... Rupa-rupanya aku hampir klimek...Puan Mui terus mengulum batang ku dengan lebih rakus dan akhirnya aku terpancut di dalam mulutnya..

Puan Mui terus menghisap batangku sehingga kering namun batang aku masih lagi tegang...This is great kata Puan Mui. Aku cuba menyentuh cipap Puan Mui namun Puan Mui menyuruh aku keluar sebaik sahaja telefon di dalam biliknya berdering. Dia kata kat aku not now...Dia suruh aku beredar tetapi sebelum aku beredar dia memberi nombor telefonnya kepadaku dan menyuruh aku menelefonnya pada jam 8.00 malam tersebut... Aku pun beredar dari bilik Pun Mui tetapi sebelum aku menutup pintu biliknya dia sempat berkata, you can get A- for your paper sambil tersenyum padaku.

Petang tersebut sebelum aku balik ke rumah sewaku aku telah membeli sebuah pita lucah untuk mempelajari bagaimana mereka melakukannya. Petang itu aku habiskan masaku dengan menonton filem lucah tersebut sementara menunggu pukul 8.00 malam. Pukul 8.00 malam akupun menghubungi Puan Mui dan tanpa banyak bicara dia menjemput aku minum teh dirumahnya.....

Setibanya aku di rumah Puan Mui, dia terus mendakap aku dan kami pun berkucupan. Dia memang seorang yang berpengalaman... Dia mengajak aku masuk ke biliknya....Dia membuka pakaian nya satu persatu di hadapan aku dan membuatkan batangku terus menegang....Ini rupanya badan yang menjadi idaman ramai selama ini. Aku terus membuka pakaianku dan tanpa banyak soal aku terus mendakapnya dan membaringkan Puan Mui ke katil empoknya....Aku kucup bibirnya dan aku jilat tengkok Puan Mui. Aku kulum teteknya sehingga dia meraung keenakan. Tangan Puan Mui sempat melancap batang ku namun aku terus memberanikan diri dengan menjilat pusatnya dan terus ke cipapnya...Dia meraung lagi kerana keenakan. Aku terus buat seperti yang apa dilakukan oleh pasangan yang aku tonton dalam filem petang tadi...Aku jilat dan jentik kelentitnya sehingga dia meraung dan terpancut beberapa kali...Dia kata this is great.... Please fuck me, Please. Aku tak layan langsung tapi sebaliknya aku masukkan jari aku satu persatu kedalam cipapnya dan lidah aku masih menjilat kelentitnya yang panjang sehingga dia terpancut lagi.....Dia masih merintih simpati agar aku segera masuk....Namun aku ada idea dan tanya dia apa aku akan dapat... Dia kata I promise you will get A++ sambil meraung keenakan.

Tanpa berfikir panjang aku pun mengambil bantal yang ada dan menyandarkan punggungnya agar ia lebih terangkat dan aku pun memasukkan batang aku kedalam cipapnya namun ianya aku rasakan masih sempit dan panas, namun Puan Mui memudahkan kerja aku dengan mamaut pinggang aku dengan kedua belah kakinya sehingga aku berjaya memasukkan kesemuanya...Aku pun mula berdayung dan aku lihat Puan Mui meraung keenakan. Sekarang kepala Puan Mui berada di bawah katil dan dia tidak berhenti-henti berkata fuck me please... you are great....yes...yes...Aku cabut batang aku dan mengarah agar Puan Mui menonggeng..kami buat cara doggie pula dan dia meraung lagi kerana keenakan.. dia kata aku the greatest lover yang dia pernah main with. Setelah sekian lama berdayung aku rasa nak terpancut dan tanpa membuang masa aku tusuk cipap dia kuat-kuat dan pancut di dalamnya...wah sungguh nikmat sekali....

Aku cabut batang aku dan masukkan ke dalam mulutnya dan dia kulum aku sehingga kering...namun aku cepat recover..dan batang aku tegang balik... waw this is great, dia kata......Dia nak relek dulu katanya tapi aku cepat-cepat tonggengkan dia dan kenakan kondom yang aku bekalkan tadi... Perlahan-lahan aku masukkan batang aku ke lubang buntutnya..dan ini membuatkan dia terkejut...dan berkata not there my dear....tapi aku tak peduli... Aku rasa sempit yang amat sangat namun bila aku tusuk kuat-kuat batang aku masuk sedikit demi sedikit...akhirnya aku berjaya memasukkan kesemuanya dan berdayung...aku rasakan satu kenikmatan yang teramat sangat dan aku lihat Puan Mui yang pada mulanya tadi kesakitan kini bertukar kepada keenakan. Aku terpancut lagi tapi kali ini di dalam lubang buntutnya....

Kami sama-sama gelak dan dia kata akulah yang pertama kali memecah virgin buntutnya......dan aku pasti akan dapat A++.

Pada malam tersebut aku benar-benar puas kerana kami asyik main...aku kira 7 kali....aku balik ke rumah pada pukul 6.00 pagi dan terus sambung tidur kerana terlalu letih. Mujurlah kelas aku mula jam 11.00 pagi. Aku tersenyum sendirian sambil berkata inilah yang dikatakan tuah badan....

Aku dirogol kak tipah

Tanggal 14hb oktober jam 2.30petang hari rabu itulah yang
bersejarah dalam hidupku,buat pertama kali aku menjamah tubuh seorang perempuan
dan aku kehilangan teruna secara paksa.

Ceritanya bermula ketika aku balik kampung halaman kerana aku disuruh oleh ayah
untuk mengambil geran tanah di rumah pak cikku.sesampai saja aku di kampung hujan
turun dengan lebat jadi seluruh tubuh serta bag pakaianku basah kuyup,lalu memanggil
nama pak cikku lantas pintu dibuka oleh kak tipah dan menyuruh masuk, kak tipah lantas memberi aku towel
selepas itu aku terus mandi,aku mandi bogel macam biasalah maklumlah rumah kampung bilik air berlobang lobang
semasa aku mandi aku terlihat sepasang mata sedang mengitip aku mandi,jadi aku buat tak tau aja, aku tahu itu adalah
kak tipah bini nombor 2 pak cikku umurnya dalam linkungan 32 tahun masih belum ada anak dan pak cikku umurnya dalam 58tahun.
selepas mandi aku terus bertanyakan pak cikku, kak tipah hanya menjawab pak cik tak ada dia pergi singapura dengan kawannya
balik malam besok.jadi aku menceritakan kedatangan aku disuruh oleh untuk menganbil geran tanah ayahku.kak tipah hanya mengiya-iyakan sahaja
dalam aku tak sedar kak tipah sempat memandang zakarku yang masih lagi memakai towel.aku meminta kak tipah meminjamka kain atau seluar pendek
untuk aku pakai,lantas sampai dibilik kak tipah terus menarik towel yang aku pakai dan menolak aku diatas tilam, dengan rakusnya kak tipah menghisap
zakarku yang keras lagi panjang,kak tipah macam orang hilang akal,aku tak terdaya lagi kerana zakarku dilancap serta dihisap dengan kuat hampir aku nak
terpancut lantas kak tipah memaksa aku menjilat lubang pukinya yang berserabut dengan bulu tangan kak tipah nenarik rambutku dan meletakkan bibirku di
pukinya, baunya hancing sekali lantas kak tipah marah pada aku katanya ;jilat cepat akak dah lama tak kena jilat nak tak nak terpaksa aku jilat sampai
cecair putih melimpah kedalam mulutku kak tipah mengerang sedap sedapnya ohhh lagi sayang oohh dengan cepat kak tipah nenarik rambutku menyuruh naik ditilam kak tipah
terus menghisap zakarku sehingga keras lalu naik diatasku bercelupak dan membuka kangkangannya dan memegang zakarku masuk kedalam lubang pukinya aduuuuh sedapnya panjang
batang kau adduuh sedapnya kak tipah terus mengenjut zakarku kedalam lubuk yang lama tidak berpenhuni aku diperalatkan macam kak tipah sedang menungang kuda makin lama makin
laju kak tipah menahan nafas nafsu serakahnya puki kak tipah sempit sekali naik melecet zakar aku dibuatnya aku tengok dah nak sampai airnya dan air mani aku pun dah hampir terpancut
lalu kak tipah melajukan lagi permainannya supaya sama sama puas tiba tiba lebih kurang 45minit permainan hampir tamat kak tipah menjerit AAAAAAHHHHHHHHH OOHHHHH AAAHHHHHHHHHHHHHHH
dan tak sampai seminit aku nak terpancut aku cakap kak tipah saya nak terpancut lantas kak tipah menyuruh aku pancut di dalam lubang pukinya lantas terpancutlah sperma terunaku yang suci
dilubang puki kak tipah.selepas saja adengan itu berlalu kak tipah memberi amaran kepada aku katanya kalau aku bagi tahu pada suaminya atau femilyku dia akan naya aku dengan ilmu hitam
aku hanya diam aje lantas kak tipah kebilik air untuk mandi sebelum turun dari katil sempat kak tipah menghisap batang zakarku katanya dia puas dengan batang panjang dan besar macam aku punya
dan terus pergi mandi aku masih keletihan maklumlah penat baru sampai dikampung pun belum hilang lagi dah penat lain.....................