Jom cari dalam sensasi blog

Thursday, August 23, 2007

Gian

Posted on 1:41 AM by Sitcom

Pengalaman pertama aku bersetubuh pada umur 16 tahun.
Pada umur tersebut aku selalu stim dan seluar dalam aku
selalu basah kerana syok terbayang pelir lelaki macam
cendawan.Aku selalu baca buku sex iaitu dipinjam dari kawan
dan dibeli.Selain dari itu,aku nonton blue film bila ayah
dan ibu tiada dirumah-urusan perniagaan.Bila dah ketagih
aku guna jari bagi memuaskan nafsuku,tapi tak sedap.
Aku selalu juga tengok ibubapa ku setubuh kerana mereka
selalu buat diruang tamu dalam keadaan bogel.Bila selalu
lihat mereka buat,keinginan untuk mencuba melonjak-lonjak.
Suatu hari,kedua ibubapa ku ke luar negeri selama dua minggu
Tinggallah aku seorang diri dirumah.Hanya pada waktu siang
tukang kebun membersihkan kawasan rumah.Pada waktu malam
aku ditemani oleh anak jiran yang sekelas denganku.
Pada suatu pagi sabtu, aku jagi amat ketagih pelir kerana
pada malam itu aku bersama rakan ku nonton blue film.
Bila rakan ku pulang kerumahnya,ketagihanku memuncak.
Kebetulan tukang kebun yang berumur 40-an pun datang.
Aku mendapat akal.Aku memakai tuala sahaja.Seluar dalam
dan bra telah ku tanggalkan.Aku menjerit sambil baring
diruang tamu.Bila kedengaran jeritan ku,tukang kebun pun
meluru dan bertanay.Aku mengatakan aku sakit perut dan
menyuruhnya mengurut perutku dengan minyak.Aku tanggalkan
tuala menyebabkan dia terkejut.Tapi cepat-cepat aku
pegang tangannya dansuruh diurut.Kemudian aku bawakan tangannya
ke pantatku dan sebelah lagi ke buah dadaku.Bila dia dah
stim ,aku buka seluarnya dan main pelirnya yang tegang tu..
Dia meramas-ramas buah dadaku dan menjolok-jolok pantatku.
Pantatku basah habis.Bila dahtak tahan,aku suruh dia masuk
pelirnya dalam lubang pantatku.Mula-mula rasa sakit,tapi
lama-lama rasasedap.Aku suruh dia melajukan jolokan
bagi menambahkan kesedapan.Bila dia dan aku sampai kemuncak
dia menarik pelirnya dan memuntahkan maninya diatasperutku..
takut mengandung.Itulah pertama kali aku merasai kesedapan
nikmat sex.Bila ada kelapangan,kami sering lalukannya....

1 Response to "Gian"

.
gravatar
Unknown Says....

Area Hulu Langat or KL or yg berdekatan...sye azmie 45 tahun ..cari skandal permpuan yg sporting,Jilat biji kelentit dan open minded...xkesah apa status dan boleh berahsia...0192659570

Leave A Reply