Jom cari dalam sensasi blog

Thursday, August 2, 2007

DUIT CYBER

Posted on 9:39 PM by Sitcom


ANDA INGIN DIBAYAR SEMASA ONLINE/ MELAYARI INTERNET!! PERCUMA...


Anda mahu dibayar sehingga USDxxx.xx semasa melayari laman web kegemaran anda??

Jika YA!! Kami ingin berkongsi dengan anda tentang program yang hebat ini secara percuma!!

P/S: Jangan lepaskan peluang ini...anda tidak rugi apa2 untuk mencuba,bahkan tiada langsung risiko kerugian..kerana program ini adalah percuma...malah anda dibayar setiap kali anda ONLINE..Wow!!



Akhirnya kini,telah muncul satu program yang hebat,dan begitu mudah serta efektif...
Program sebegini sudah lama kita tunggu,kerana inilah peluang yang sgt mudah,percuma,dan memberi ganjaran yang lumayan,walaupun hanya melayari internet.Apa yang perlu kita buat ialah,memperkenalkan kepada rakan-rakan,melayari internet dan seterusnya mengira keuntungan yang diperolehi setiap bulan..mudah bukan??!!


APAKAH PROGRAM YANG NAK KAMI KONGSIKAN DISINI ?? YA AGLOCO !! MUNGKIN ANDA PERNAH MELIHAT LOGO AGLOCO
TAPI TIDAK AMBIL PEDULI KERANA TIDAK TAHU RAHSIA DAN SEJARAHNYA..




Walaupun AGLOCO masih belum dilancarkan sepenuhnya..jadilah antara perintis AGLOCO yang terawal di malaysia untuk mempromosikannya agar rangkaian anda mampu bergerak dengan cepat,kukuh dan besar.. AGLOCO baru dilancarkan oleh sekumpulan pakar dari stanford university.Kumpulan ini pernah mencipta Alladvantage.com pada tahun 1999 ,merupakan satu program yang sgt berjaya meraih keuntungan berlipat kali ganda kepada pengguna internet ketika itu.



Bakal Menggegar dunia Internet..Jadilah yang terawal...




Daftar Percuma Disini




BERTINDAKLAH SEKARANG!!

Tunggu apa lagi?Keputusan ditangan anda...Anda sendiri lah yang berhak memilih masa depan anda ,samada anda hanya mahu melihat dan tidak bertindak..memerhati hanya kejayaan orang lain,atau anda terus mendaftar dan menjadi pengguna internet yang bijak,serta perintis dunia pengiklanan AGLOCO. Pendaftaran adalah percuma...Fikirkanlah...



KLIK DISINI DAFTAR PERCUMA!!






Apa yang akan berlaku apabila anda mendaftar dengan AGLOCO??

Anda akan install satu viewbar yang akan dipaparkan setiap kali anda online dan surf internet.Viewbar ini akan memaparkan iklan-iklan semasa yang berkaitan dengan laman web yang anda lawati.contohnya sekiranya anda sedang melayari laman web kecantikan,iklan-iklan yang berkaitan dengan kecantikan akan dipaparkan(ini adalah strategi pengiklanan agloco dimana setiap ahli agloco akan di expose dgn iklan-iklan tersebut).



ViewBar


Agloco Sebagai Agen Pengiklanan



Anda tidak perlu klik iklan tersebut,atau meneliti viewbar,hanya biarkan saja ia melakukan kerjanya memaparkan iklan-iklan itu.Yang paling penting,setiap jam kita melayari internet kita akan dibayar!!! Selain itu ,anda juga dibayar untuk setiap jam rakan-rakan anda yang mendaftar yang online internet.Oleh itu,lebih banyak network anda,lebih banyak yang anda dapat!!

Daftar Percuma Disini!!




No Response to "DUIT CYBER"

Leave A Reply