Jom cari dalam sensasi blog

Loading...

Friday, August 3, 2007

Main dengan org tua!

Posted on 7:41 PM by Sitcom


aku dah kawin n ada anak 2 dah..anak aku pon dah besar2..citer ni happen abt 7 tahun lepas.aku punya style..kalo kat rumah mmg pakai short n sleveless aja ..bra n panties mmg x penah pakai..yalah masa tu anak kecik2 lagi..x tahu apa2kan.time aku sidai baju kat luar pon aku pakai baju yg sama gak sebelah rumah aku ( aku duduk semi D )ada satu pasangan tua duduk..anak2 balik hujung minggu aja..pasangan ni lebih kurang baya2 parents akujugak la.. suami isteri tu mmg peramah dan yg aku notice,tiap kali aku sidai baju..pak leman mesti akan ada dekat luar untuk cuci kereta dia.aku tahu pak leman syok tengok aku yang sexy..lebih2 lagi kalo aku pakai singlet putih nipis..terjojol puting tetek aku.dan kadang tu aku saja aja buat2 menunduk nak amik baju dalam bakul..makin terbeliak mata orang tua tu,nampak tetek aku yg tergantung-gantung. satu hari nak dijadikan cerita,suami aku ke KL kursus dan anak2 pulak mak metua aku amik..so aku duduk lah sorang kat rumah.macam biasalah..aku mengemas dan membasuh. aku sidai baju macam biasa tapi pelik pulak..pak leman tak keluar pun..rumah pun senyap aja..aku jengah2jengah jugak orang tua tu.. 'apa yang kau jengah tu..' 'pak leman ni..buat orang terkejut ajalah..senyap aja rumah..makcik mana..' 'makcik kau pegi johor..' aku cuma angguk dan sambung sidai baju.tiba-tiba aku terdengar pak leman panggil nama aku..dan aku nampak dier dah terbaring dilantai sambil pegang dada. alamak..orang tua ni kena heart attack ker..aku pun cepat2..lari pegi rumah sebelah dan papah pak leman masuk dalam rumah dia. 'pak leman..ok tak ni.' aku tanya cemas sambil uru2 dada orang tua tu. pak leman tak cakap apa..cuma matanya terpejam rapat. aku dekatkan muka aku dekat hidung pak leman..konon2 nak rasa pernafasannya.tiba-tiba aku rasa tangan pak leman bergerak..meramas-ramas dada aku yang dah melekat dekat dada pak leman.cepat-cepat aku bangun. 'pak leman buat apa ni..'aku pura2 terkejut. 'pak leman nak rasa tetek ko tu..dari jauh pak leman tengok..padat..kenyal..tu yg pak leman nak rasa ..betul ke..padat..' gatal orang tua ni..aku menyumpah dalam hati. 'memang betul padat..bagilah pak leman ramas lagi..geram betul rasanya..' belum sempat aku cakap apa2,tangan orang tua tu lebih pantas menyelinap masuk dalam baju aku..dan meramas-ramas tetek aku.puting aku yang besar digentel2..ahh sedapnya.aku sendiri tanggalkan baju yang aku pakai.. 'besarnya tetek ko ni..sue..geram betul pak leman tengok..' aku cuma tengok pak leman meramas-ramas geram tetek aku sambil mengentel2 puting tetek aku yg dah mencanak naik. pak leman merapatkan dua-dua tetek aku..dan bergilir-gilir menjilat puting..aku mengeliat kesedapan.aku bangun dan dudk diatas pak leman sambil menghalakan dua tetek besar ku kemuka pak leman.ha amik ko.nak sangat..pakleman menyembam mukanya pada tetek aku..sambil menjilat dengan rakus..ahh..ahh..sedap pak leman..sedap..itu aja yang aku boleh cakap..aku dapat rasa koenk pak leman dah keras dalam seluar..hampir 10 minit sessi..ramas meramas..gentel mengentel..jilat menjilat tetek selesai..pak leman tanggalkan short yang aku pakai dan suruh aku duduk mengangkang..pak leman alas punggung aku dengan bantal kecil n pantat aku yang tembam tu seakan sedia memberikan khimatnya.pak leman sembamkan mukanya kepantat aku..sambil menonyoh misai tebalnya.. lidah pakleman begitu pandai bermain..habis pantat aku dijilat..aku mengerang kesedapan hingga terangkat punggung..ahhh..jangan berenti pak leman sedap..aku tolak kepala pak leman dan tekan dengan tangan..supaya mulut dan lidah pakleman tak lari dari menjilat pantat aku..aku nampak misai tebal pak leman dah basah dengan air pantat aku..ahh..sedap..jari2 pak leman menojah2 lubang pantat aku.. 'pak leman masuk dua jari yer..'ahhh..sedapnya pakleman..sedap.. 'masuk 3 jari pak leman..'menggigil2 aku bersuara kesedapan..dan bila 3 jari pak leman masuk kedalam lubang pantat..aku meraung kesedapan..ah...sedap pak leman..jilat pak leman..jangan berhenti..pak leman sibuk mengerjakan pantat dan lubang bontot aku..habis lunyai dijilat dan dijolok dengan jarinya.. aku meraba-raba konek pak leman..keras..pakleman bangun dan buka seluar..mak oii..besarnya konek orang tua ni..tegang..hitam berkilat..tengok kepalanya saja aku dah tak tahan nak merasa kenikmatannya.. pak leman sambung jilat pantat aku..dan aku pulak ..maraba-raba danmeramas2 konek pak leman yang mengeras..tiba2 pak leman berpusing..dia mahu 69..ahhh..konek keras..hitam berkilat itu akhirnya dapat aku rasa..aku menjilat perlahan kepala konek pakleman sebelum memasukkan kedalam mulut..ahh..panjang nya konek orang tua ni..ahhh..sedap sue..sedap..pak leman bersuara..namum sekajab aja..selapas tu aku tak dengar lagi suaranya bila dier menyembamkan mukanya kepantat aku dan memulakan operasi menjilat.pak leman buka bibir pantat aku dan jolok dengan lidah..jarinya bermain2 dilubang bontot aku..dan dier menjolok perlahan..ahh..sedap pak..sedap..pak leman bangun..batang koneknya yang keras macam keris..menunggu masa untuk mencocok..ahh..sedapnya pak leman..aku menjerit sedap bila konek pak leman masuk kedalam pantatku.pak leman masuk sikit2 dan tekan..ahhh..sedap betul..pakleman mula pumping..tetek ku yangbesar bergoyang2..lantas pak leman meramas2 geram..hampir 10 minit pak leman pumping,dia suruh aku tonggek..pakleman masuk konek dari belakang.. sambil pak leman mengongkek pantat aku..jarinya menjolok2 lubang bonot aku..ahh.sedapnya..aku mmg teringin nak main..lubang depan belakang kena rodok..tapi takkan aku nak cakap ngan laki aku mcam tu..ahhh..pakleman..sedapnya..jangan berenti..fuck me..fuck me..harder pak leman..ahhhhhh... pakleman terus bergoyang..batang koneknya disorong..kuar masuk..ahhsedapnya ko kemut sue...kemut sue..ahhh....pakleman makin laju menyorong..ahh..ahhh.ahhh..sedap pakleman..sedap.. pakleman nak keluar ni..pakleman buang kat luar yer.. ahhh..aku angguk..dan pak leman pantas mencabut koneknya yang dah muntah.. namun pak leman tak berhanti mcm tu aja..dia masukkan pula 3 btg jari kedalam lubang pantat aku..keluarmasuk..kuar masuk..sedapnya pakleman...hari itu kamo main 2 sessi..dekat 2 jam juga..lepas tu aku balik rumah dan malamnya pak leman pulak bertandang kerumah aku..kami main lagi malam tu..sampai subuh pakleman dok mengongkek pantat aku..sampai naik lunyai..itulah my first time main ngan orang tua..syok sungguh.. sampai sekarang aku masih gian nak main ngan orangtua..ahhhh

No Response to "Main dengan org tua!"

Leave A Reply