Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 23, 2007

Pehh..power

Posted on 7:05 PM by Sitcom

Ni cerita betul dan bukan cerita reka cipta yang banyak sangat ada kat sini. OK cerita dia cam ni.. Pada stu hari yang cukup sejuk aku rasa betul betul stim atau horny kata mat salleh. Nak lancap aku dah jenuh dan aku tak teringin nak rasa sakit kote lepas lancap. Pada aku lancap ni kerja gila adeke benda yang begitu sensitif di goncangkan dengan tangan yang kasar dan keras tu. sedangkan pistol koboi ada sarungnya ini kan pulak pistol yang asli..Jadi aku pun mula lah cari jalan untuk meredakan adik aku yang tengah mengamuk tu. Aku pun panggilah awek aku untuk bersembang sembang. Aku pun carilah spot yang agak terlindung sikit kat parking moto bawah kolej dia tu. Aku cubalah ayat sikit sikit kot kot boleh sepancut dua. Bersungguh sungguh aku ayat tapi awek aku nih boleh tersegih macam kerang busuk. Lagi lama aku ayat makin lebor sengihnye selebor kerangnya. Last last dia tarik tangan aku terus dia letakkan kat celah kankang dia. Wah ni can baik ni ..Adik aku terkinja kinja kat dalam seluar sebab ada harapan nak jumpa "kawan" dia. Semamcem je tembamnya aku rasa. Kalau biasa tak lah tembam cam tu kalau terkankang sikit kelentit terkeluar. Eh betul ke cipap awek aku yang aku raba ni..? Sengih awek aku tu masih tak lekang. Aku tak puas hati aku seluk ke dalam seluar jeans levis nya . Alamak tak de bulu licin je.. sah "kawan" adik aku tu sedang dalam proses overhaul tak boleh pakai padanlah awek aku tak leh nak tutup mulut. Cinabeng buang karen buat busuk mulutnya je aku aayat cakaplah dari tadi..

No Response to "Pehh..power"

Leave A Reply