Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 23, 2007

Best dpt main dengan boss

Posted on 7:01 PM by Sitcom

Kisah nih terjadi pada malam millenium.....aku bekerja sebagai eksekutif di sebuah syarikatswasta di subang jaya....aku bekerja di bahagianpengurusan maklumat...so kire tugas aku tak menentu..malam pon kena keje gak.....pada malam millenium tuhaku terpakse bekerja....disebabkan Y2K.....tapi aku lari keje sebab boss aku takde.....aku cadang nak lepak terminal 1 subang.....tapi tetiba jek...handphone aku bunyidalam kol 12.30 malam....aku ingat tak leh call aaa..boss aku soh aku gi office...arggh..tensen jek...kire kat office tinggal aku ngan boss aku jek..boss aku nih pompuan...umo dalam 29 tahun.....badan die montok la jugak...tapi takde sapedalam office tuh minat..sebab die lebey pentingkankerjaya...so...aku kene la dok office malam tuh...tetiba boss aku panggil soh masuk bilik die....die kate die pening sangat...maybe keje terlampau kuat..die mintak aku picit kepala die....aku pon ikut jek la..ikutkan hati geram gak aaa...yek la...aku takleh celebrate...tapi aku picit gak....die soh urut kat leher skali....aku tengok mata die semacam jek...kuyu jek....then..nafas die laju semacam jek....aku dapat agak...mesti diestim nih.....die terus suruh aku urut.....ntah dari mana semangat aku datang ntah....aku tetiba terus carik bibir die.....die tak membantah malah membalas.....nafsu aku mula naik.....kami french kiss...lidah kami bertemu.....then aku tarik die dok atas sofa..aku sendiri tak seda cemana seluar aku leh terbuka..aku rase boss aku yg bukak.....aku tak kisah semua tuh..aku terus bukak blouse die.....fuh...besa gak tetekboss aku nih......dalam masa yg sama die tolong bukak baju aku....so skarang aku tinggal satu seluar jelagi.....then..aku cuba bukak seluar die...ketat gakseluar die...tapi aku berjaya gak akhirnye.....boss aku skang hanya pakai bra ngan panties....aku main2 ngan tetek die dari luar....aku taudie terangsang....aku terus unhook die punye bra...wahhhh......memang best tetek boss aku nih....aku rase saiz dalam 36.....aku slow2 turun dari leherke tetek die.....aku terus nyonyot tetek die....puting die jadik tegang...kaler pon pink lagi..biasa la...tak penah kena....sambil aku isap die main2ngan kepala aku.....aku terus turun lagi....aku terus bukak panties die....air dah banyak....aku terus cari biji die....bulu die terurus....aku jumpa then aku main2 ngan lidah aku......aku tengok badan die terangkat-angkat.....air makin banyak.....tetiba jek die bangun dan teruscarik batang aku....die terus buka seluar aku...maka tersembul lah kote aku....die terkejut.....aku suruh die isap...mula2 die kekok.....tapi lama makin pandai lak...walaupon terasa lagak kote aku kena gigi die.....dalam 5 minit camtuh...aku tarik die....terus aku main2 kote aku kat cipapdie.....aku main ngan biji die lagi biar air banyak..senang sket nak masuk....lepas tuh aku terus menghunussenjataku....susah nak masuk...ketat giler.....anak dara lagi katekan....aku terus hentak pelan2....die kate sakit....tetiba jek aku dapat rase cam bunyisesuatu...aku tau dara die pecah....darah kelihatan...aku terus cuba...akhirnya dapat masuk penuh...aku mula mendayung.....aku tengok die mula seronok...suara die lak memang tengah syok...ahhh...ahhh...ahhhh...die letak kaki die atas bahu aku....aku terus mendayung...aku tengok die kejang....aku tau die klimaks....tapi aku teruskan perjuangan...sambil tuh aku main2ngan puting die....keras....aku tau die tengah stim....lebey kurang 25 minit lepas tuh aku terasa macamair aku nak keluar.....aku tanya die nak pancut mana...die kate pancut luar.....so...aku tarik....thenaku pancut kat tetek die.......fuh...puas aku.....kitorang rehat kejap...die kate die penat sangat...aku tanya nak lagi....die kate die tak larat....aku tak kisah....die kate lain kali ok??pastuh kitorang bangun dan terus balik.....aku tersenyum sendiri...walaupon aku tak dapatcelebrate malam millenium tapi aku dapat rase daraboss aku yang selama nih tak mendapat perhatian langsungdari staff kat office aku......

No Response to "Best dpt main dengan boss"

Leave A Reply