Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 16, 2007

Kenikmatan Malam ini

Posted on 7:07 PM by Sitcom

Malam itu bulan mengambang penuh, Sejuk dan sunyi, Seolah-olah merestui apa yang akan ku lakukan. Namun jantungku berdebar kencangAku tidak tahu bagaimana hendak memulakannya. Sejak awal malam lagi aku sudah mula risau. Pengalaman yang ada cuma dari cerita orang sajaDialah yang pertama bagiku. Malam sudah hampir subuh. Aku masih terpaku lagi. Dapat kurasa kehangatan badannya di sisiku. Orang lain semua masih tidur. Kata orang inilah masa yang paling sesuai. Sebelum subuh. Sebelum matahari terbitAhhhhhhhhh!! Aku lelaki. Aku mesti boleh melakukannya. Mesti mesti mesti. Ku beranikan diri.Ku pandang saja.Dia diam saja. Ku renung matanyaDia masih diam. Aku tahu dia menunggu aku.

Akulah yang mesti melakukan.Mesti mesti mesti.

Denyutan jantungku bertambah kencang,
Kuberanikan diri lagi
Ku pegang kepalanya
Dia masih diam
Perlahan, ku raba belakangnya
Oh! Dia bergerak
Mungkin geli
Denyutan jantungku tidak terkira lagi

Ku pandang punggungnya yang bulatbesar,
terlintas di fikiranku
gatal di hatiku makin menjadiku pegang punggungnya yang pejalku dengar deru nafasnya
jantungku hampir meletup kurasa
geramku tidak tertahan lagi
kini aku sudah nekadku pegang susunya
ohhhh! Alangkah lembutnyaalangkah halus kulitnyaku ramas perlahan
dia menoleh!!
Hampir pengsan ku rasa
Namun aku tahu aku sudah bersedia
Dia tahu aku akan?..Aku terus duduk
Aku sudah tidak malu lagi
Aku sudah tidak takut lagi
Aku kangkangkan kedua kakinya
Ku letakkan kedua tanganku pada susunya
Besar dan penuhKu ramas pelahan
Lagi dan lagi
Kini aku sudah tahu
Kini aku sudah rasa
Bagaimana seronoknya

Memerah susu lembu...

No Response to "Kenikmatan Malam ini"

Leave A Reply