Jom cari dalam sensasi blog

Friday, October 19, 2007

kakak terangkat

Posted on 6:59 PM by Sitcom

aku berkenalan dengan kakak angkat ku melalaui talipon ,dia adalahseorang janda anak sorang, bekas suaminya adalah sorang askaraku selalu kerumahnya ,anaknya tak ada sebab duduk denganparents dia.selalunya dia akan datang ambil aku pada waktu ptg dan hantar pada waktu subuh aku suka berborak dengan dia ,aku diberi satu bilik khaspada mulanya tak ada apa yang terjadi sehingga lah satu hari..........waktutu mlm aku dan dia tengah nonton tv, aku tanya pada dia tentang ex hubby dia,dia ceritakat aku segalanya ,aku tanya dia macam mana hidup sbg janda tiba -tiba dia nangis.aku pun menarik dia rapat padaku sambil cuba menenangkannyatiba-tiba aku rasa stim ,akupun kesat kan airmatanya sambil akucium dahinya ,aku tengok dia tak marah ,jadi akupun terus cium mulutnya,dia meronta .aku katakan sabar,tiba-tiba aku spt dirasuk terus aku darling carry dia kebilik dia.dia tanya apa yg aku nak buat aku kata tak ada apa .aku terus sambung kiss diakali ni dia tak bantah ,dia cuma pejam mata saja.aku terus rentap baju dia rupanya dia tak pakai coli ,terus aku hisap puting diasambil dia terus nangis sambil meminta aku tidak melakukan lama aku hisap puting dia, lepastu terus aku rentap kain diamaka tersergam indahlah cipapnya.mulut aku terus membaham rekahan gaging yang penuh sos itu .aku tengok dia berhenti nangis .tangan nya meramas manja rambutkuaku trus mneroka kegua nikmat itu .lebih kurang 15 min aku tengok badan nya tiba-tiba kejangaku dengar dia cakap pleaaaaase fuuuuckkkk meeeeaku terus melaraskan meriam ku kesasaran,aku terus mendayungaku dapat rasakan kemutan mak janda yang cukup hebat .memangdia pandai kemut .tak sampai 20 min aku terus memuntahkan larva gunung berapi kedalam tatasik madunyaaku keletihan ,aku lihat dia menangis ,dia kata kita tak patut melakukannya ,aku kata aku iklas dan aku tahu dia pun memang dahagakan hubungan sebegitu.dia terus merenungkudan menciumku dahiku.lepas itu aku tertidur....sedar sedar aku rasa ada suatu kenikmatan di koteku,kubuka mata dan ku lihatkakak angkat ku tengah melancap sambil mengulum tongkat saktikuaku membiarkan saja.lepas dari hari itu kami angkat mengangkatsetiap hari, petang diambil aku subuh baru dia hantar ,dan aku paling respect ialah KEMUTANnya.......................

1 Response to "kakak terangkat"

.
gravatar
Anonymous Says....


Best sangat cerita-cerita kat web ni. Rasa nak datang setiap hari. Terima kasih admin kerana menyajikan cerita2

bermutu. Tumpang iklan ya admin

Sedih. Hidup makin perit. Gaji tak cukup. Anak nak sekolah.
Mana nak cari duit?. Kalau lah ada cara mudah nak cari duit kan senang.
Tak perlu susah-susah macam ni..
Macam mana kalau ada?.
Betul ke?. Mudahnya...
Tak sangka sangat mudah. percuma pula tu!
Terima kasih tuan..


[[Dapat RM8000 pendapatan pasif dengan cara yang sangat mudah]]

Leave A Reply