Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 9, 2007

Main tibai..Aku dan sesuatu

Posted on 9:24 PM by Sitcom

woi. engkoorang ingat engkoorang ajer ader citer, aku pun ader jugak citer .citer ni mula masa aku kat kampung.maser tu aku ni dikirekan ketogori budak hansom kat kampung aku. so ramai ler awek syok kat aku.body aku lebih kurang orang body body builder coz aku selalu angkat bender berat, kerjer kampong ler katerkan.so satu hari kire kire pukul sebelas malam aku keluar rumah ingat nak gi beli rokok. so aku pinjam jap " gold wing " bapak aku.on the way balik aku singgah kejap kat rumah member aku, entah macam maner biler aku nak balik motor tu takleh start. so aku pun pinjam lah basikal kawan aku aku lalu dipinggir kampung. engkoorang nak tau tak kat kampung tu ader kubor , biler lalu tepi kubor aku dengar satu suare yang memberansangkan , apelagi aku pun slow slow lalu then try intai...... fulammak aku nampak ader dua lembaga tengah dok projek aku cuber intai betui betui . SAH dia orang tengah projek.... apelagi aku pon girapat lagi nak tengok lebih clear lagi , apebiler dekat uper upernyer antu tengah dok berjubor perghhhh stim giler mak antu tu aku tengokdiaorang dah telanjang bulat. abih tu aku terpijak ranting kering , mak antu terdengor, dia pandang kat aku perghhh seksi giler tapi muker dia mak oooiii cunnyer kalau engkoorang tengok mesti engkoorang nak jilat punyer. apelagi dia ajak aku joint. maner buleh aku manusia dier antu karang jadi anak susah pulak . aku ni teror kalau pancut ajer misti beranak. tak kire pancut kat ekzoz kereter pon beranak kereter tu....aku jadi takut . tapi aku inagt petua orang tua tua, kalau jumper antu kiter misti telanjang . so aku tanggal seluar aku .mak antu terkejet pasal aper korang nak tau......... peler aku panjang pader peler bapak antu lagi. mak antu merayu mintak nak kulum batang aku...woi maner buleh....peler aku aku hanyer suapkan kan mak mak datin ajer. so dia nak bayar . last sekali aku pun terima . engkorang tau dia bayou beraper ?1 jota.... pastu kiteorang main ler oooppps sory bukan kiter orang tapi aku dan mak antu. bapak antu jealous ajer tengok kat aku. macam macam style doggey lah , lipat kajang lah pendek kater teruk lah mak antu tu aku kerjer kan..last sekali aku campak dia keatas dan aku tunggu kat bawah cruuuuupp masuk peler aku kat dalam burit dia . syok oiii kalau tak cayer cuber engkorang test kat bini engkoorang campak bini engkoorang kat atas siling then engkoorang tunggu kat bawah silap silap patah peler engkoorang..... akhir sekali ikutilah sambungan citer ni di episod kedua... bye...

No Response to "Main tibai..Aku dan sesuatu"

Leave A Reply