Jom cari dalam sensasi blog

Friday, October 19, 2007

Setengah student setengah lover

Posted on 6:19 PM by Sitcom

Bila aku baca cerita korang, akupun nak cerita jugak kisah benar aku dengan seorang bekas pelajar yang jugak jadi part time lover aku. Dia nih tak tahulah aku yang ke berapa tapi apa yang aku ingat pada masa tu aku ada lebih daripada tiga orang, maria,dolly dan dia nih....p. Masa sekolah aku ajar dia di form six, mula mula aku dah perasan dah budak p ni tengok kat ku lain macam je...akupun naik geram jugak bila lihat dia manja pelik dgn aku ...maka dalam hati aku berhasrat....budak nih boleh makan nih!Jadi pada satu hari...masa sukan peringkat bahagian, kebetulan dia bertugas untuk ambik gambar utk majalah sekolah dan pada waktu rehat dia mintak aku hantar balik..akupun apa lagi...oklahTanpa buang masa aku bawaklah dia balik ke rumah sewa aku...aku kata kat dia, aku nak buang air besar dululah...tah tahan sangat nih! kebetulan masa tuh, member2 tak ada.Masuk bilik aku on kan video blue film yang dah tersedia dalam deck dan terus masuk bilik air. Bila aku masuk, aku lihat dia dah terbaring atas tilam tak berkatil (maklumlah rumah bujang). Aku pun apa lagi.....aku rangkul pinggang dia dan angkat atas ribaanku dan mula menyedut mulutnya...dia balas kucupanku sambil mengulum lidahku. Tanganku laju je melucutkan butang t Shirtnya dan mula mengusap dan meramas teteknya....dia menggeliat sambil meneruskan kucupan then tanganku tanpa kusedari dah mula menujah lurah gelincirannya yang dah mula basah...aku bisikkan padanya, "hey! your pussy already get wet". Aku lihat dia dah tahan lagi, matanya kuyu dan seluruh tubuhnya kelihatan menggeletar. Aku meneruskan agendaku..mengucup klentitnya yang merah sambil menjilat ke dalam lurah gelinciran...bau harum tubuhnya menambahkan aroma, kepala butuhku kelihatan tegang berkilat, aku tak tahu bila masa aku melucutkan pakaianku....apa yg aku ingat dari mulutnya keluar suara.....please get in, i cant wait anymore honey! Aku apa lagi terus memasukkan kepala butuhku yang telah tersedia menunggu mangsanya sekian lama...dan mula berdayung. Kami berdayung agak lama sehinggalah p beberapa kali sampai ke klimaksnya. Apabila aku rasa dah nak sampai ke penghujung...aku terus mencabut butuhku dan memancutkan air ke atas badanya..Aku takut untuk memancutkannya ke dalam, manalah tahu kalau mengandung budak tu karang, dapat cuculah sekolah aku! Ini dah jadi kes berat.Apabila si P rasa normal, diapun memintak aku hantarnya pulang. Di lehernya ada sedikit kesan bite, aku menampal secebis plaster untuk mengelakkan dari di kesan bapanya.Mulai dari peristiwa itu, dia seringkali ke studioku, dan kami seringkali melakukan adengan ringan sambil menunggu peluang seterusnya..pendek kata pantang ada peluang....dapat saja aku ratah tubuh putih budak kelabit tu.....Sampai hari ini aku masih ingat my ex-student aku nih!

No Response to "Setengah student setengah lover"

Leave A Reply