Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 23, 2007

Kakak Iparku Noni

Posted on 6:11 PM by Sitcom

Cerita ini berlaku semasa aku masih menuntut disebuah institiusi pengajian tinggi diKL. Dimasa itu aku menumpang dirumah kakak iparku Noni. Dia ni sorang yang gebu dan seksi. Dia mempunyai 2 orang anak kecil bernama Sofia dan Akmal (9 & 7thun)Ceritanya bermula apabila suaminya (pemandu teksi) terlantar diHospital selepas ditimpa kemalangan. Oleh kerana tiada sumber rezeki tetap, aku menolong keluarga kak Noni dengan bekerja kontrak. Setiap hari aku pulang membawa wang dan makanan untuk menyara keluarganya dan dia ada mengadu kepada aku bahawa, dia sedih dengan nasibnya. Semasa dia memasak dan membasuh aku menolongnya dan aku terasa gian melihat tubuhnya yang putih melepak tak kala dia berkemban. Walaupun umurnya menjangkau 35 tahunakan tetapi Kak Noni mempunyai sepasang buah dada segar berukuran 34 29 36. Pada suatu malam semasa hujan lebat, aku terdengar dia mengerang lalu aku mengetuk pintu biliknya. Dia mengadu sakit badan dan kepala. Aku pinta untuk menolong dan dia membenarkan aku mengurut dan memicitnya. Anak2 nya telah tidur lena. Semasa aku mengurut kakinya aku terasa berahi melihat betisnya yang gebu dalam lampu yang samar2. Tangan aku tiba tiba mengeletar dan Kak Noni bertanya kenapa. Aku cuba menyembunyi perasaan gemuruh aku tetapi Kak Noni yang berpengalaman seakan sedar keadaan aku,lalu dia bertanya pernahkah aku menyentuh perempuan sebelum ini. Aku menjawab tidak. Kak Noni berkata dia amat merindui suaminya (Abang Aku) dan aku memujuknya agar jangan dipikir perkara2 sedih itu. Dia menangis dan sedu lalu memeluk aku. Aku cuba memujuknya dengan mengusap rambutnya dan aku mencium dahinya. Tiba2 bagaikan tidak sengaja kami berciuman. Aku merasa tersangan panas dengan kucupan bibir yang tebal dan aku terus membalas dengan mengulum lidah Kak Noni. Setelah sekian lama kami membalascium, aku terasa tangannya tersentuh batang pelir aku, lalu aku pun terus meramas buah dadanya. Kami yang sama dahaga seks terus membuka pakaian dan berpelukkan dan mengadakan adengan romen. Kak Noni aku ni pandai menjalankan babak asmaranya. Aku dibuairasa enak dan dia menjilat dan mengulum pelir aku. Semasa menjilat pelir aku, merasa panas lidahnya dan basahan air liurnya begitu lazat hingga aku mengerang dan memanggil namanya dan berkata sedap...enak...dan best. Setelah 20 minit, tiba2 anaknya mengigaukami berhenti seketika, aku menariknya keluar dan kami sambung beromen diatas sofa diluar. Hujan yang lebat diluar melenyapkan esakkan dan dengunsan nafas kami yang tengah enak berasmara.Kini tiba giliran aku, aku mengangkat kakinya tinggi dan menjilat burit Kakak Noni buat pertama kali. Lubangnya merah dan biji kelentitnya putih gebu. Aku hisap bijinya, jilat lurahnya dan menyonyot lubang itu sepuas-puas geram hati aku. Dia mengerang dan memancut air belendir yang lekit dimulut aku. Tak semena mena kepala aku dikapit kangkangannya dan rambut aku direntap kebawah sambil muka aku disembam kekemaluannya dan dia bergegar. Kakak Noni kata dia sudah kesampaian. Dia minta aku cepatkan dayunganpelirku kedalam burit dia. Aku pun mula nak benam terus kerana tak sabar melihat lubang yang merah pink itu, tapi kak Noni suruh aku usapkan dulu batang pelirku keatas biji dan lurah burit dia. Aku buat dan aku rasa sedap dengan kepanasan dan licin burit kak Noni. Lepas itu dia memegang pelir aku dengan erat dan diletakkan pada permukaan lubang pantat dia. Aku pun membenam kedalam sepuas-puas geram aku dan alangkah sedapnya bila terasa pantat dia mengemut-ngemut batang pelir aku. Aku memayung dan menghempapsekuat-kuat hati kerana kesedapan dan geramnya aku. Kami sama2 bernafas gelora dan bercium, sambil satu tangan aku meramas geram buah dada kak Noni, satu tangan lagi meramas sambil menarik punggung gempal dia. Aku sampai dalam 5 minit. Kami letih. Setelahkami sedar 15 minit kemudian, Kak Noni bangun dan nak pergi mencuci. Aku ikut serta. Dalam bilik air, semasa mencuci kak Noni menolong mencuci pelir aku yang lekit dengan air kami berdua. Aku naik stim semula. Jadi kami ulang adengan bersetubuh didalam bilik air. Kali ini aku memayung Kak Noni dari arah belakang. Wow, lagi sedap rupanya kerana Kak Noni menrapatkan kakinya dan ini membuat kemutannya lagi terasa dan sedap. Aku tersangat karan kerana mendengan Kak Noni mengerang dan meminta aku menutuhnya sekuat hati. Selepas selesai adengan dibilik air, kami mandi sama2. Aku seronok kerana dapat menyabun dan mencuci tubuh Kak Noni yang gebu dan gempal itu. Setelah kami selesai mandi, Kak Noni mencium aku dan berkata terima kasih kerana sudi meringankan bebanan dia. Aku berlalu kebilik aku dan semasa berbaring aku terbayang adengan seks kami tadi. Sungguh sedap dan aku pun terus tidur.Itulah kisah Aku dan Kak Iparku Noni yang sangat aku sayangi.

No Response to "Kakak Iparku Noni"

Leave A Reply