Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 9, 2007

Awek salesgirl

Posted on 9:24 PM by Sitcom

masa tu aku baru aje abis ambik SPM, jadik masa awal2 cuti tu aku takde le plan nak buat ape2 lagi jadi hari2 aku lepak kat rumah aje layan TV ngan VCD. mak bapak aku ni selalu sibuk memanjang, jarang lekat kat rumah. adik aku pulak masih sekolah lagi. jadik, selalu le aku lepak sorang2, nak ajak member pegi mana2 pun aku dah malas dah. member2 aku ramai dah keje, so diorang pun kira sibuk lah jugak! kadang2 aku rasa boring duduk kat rumah so sejak masa tulah hobi mengumpul 'CD blue' aku mula bekembang.nak jadik cerita, satu hari tu aku duduk rumah sorang2. mak bapak aku pegi mana tah, aku pun tak tau. tapi diorang ada kata tak balik rumah dalam 2-3 hari. adik aku pulak pegi camping ngan kengkawan dia.pagi tu lepas sarapan aku pun layan le CD blue, saje aje nak kembangkan minda sambil kembangkan konek ler..... tengah aku syok2 seluk tangan dalam spender, pintu rumah aku diketuk orang.kelam-kabut aku dibuatnye, yelah.....mana tau family aku dah balik ke... ataupun sedara-mara datang ke. so aku cepat-cepat tutup TV, tapi sebab panik punye pasal VCD player tu aku lupe nak tutup. jadik aku tutup TV ajelah, gelabah beb!masa tu aku memang tengah tak pakai baju, yelah mana sempat!bila aku pegi bukak pintu aje, aku nampak ade le sorang awek tecegat sorang2. awek ni pakai baju kurung warna kuning, kat tangan dia ada fail. aku pun tanya le... apehal?aku tak kenal.sebab aku gerenti dia ni bukan sanak sedara aku ni, pasal pas tu dia cakap le yang dia ni dari syarikat jualan lansung(syarikat ape tah... pelik nama syarikat tu, aku tak ingat)dia datang nak promote alatan eletrik, ala... vacuum la, washing machine lah, blender, macam2 lagi lah.....oleh sebab aku dah boring, lepas tu dia beria-ia sangat nak tunjuk aku content fail dia, aku pun bagi la dia masuk dalam rumah. aku ade tanya dia, macam mana dia boleh masuk sampai depan pintu? dia kata pintu pagar aku tak kunci, lepas tu dia ade nampak aku tengok TV! so.. dengan selambe dia pun masuk le ketuk pintu!aku belum sempat nak duduk lagi, awek ni dah mula bukak fail dia, dia cerita macam2 la pasal barang yang dia nak jual tu. radio ngan TV pun ade.....dia nak jual. 'macam le aku tak ade TV',aku kata kat dia. saja le, sebab aku memang tak nak beli pun.tapi dia jawab balik, TV ni lain dari TV kat rumah aku ni. dia cerita la macam2 pasal TV yang dia nak jual tu.... lepas tu masa nak bagi tau beza TV aku ngan TV yang dia nak jual tu, dia pegi switch 'on' TV aku.laa..... sekali lagi aku panik, macam mana ler aku boleh lupa nak keluar kan CD blue dalam tu, lepas tu siap lupa nak tutup VCD player pulak tu! mampus aku.....masa awek tu bukak aje TV tu, muka dia berubah.....merah.lama jugak dia tecegat kat depan TV tu, mata dia tak lepas tengok cita mat saleh tengah fuck amoi atas kerusi. aku tak tau nak buat ape.... ye la, tak kan nak marah kot?tah tiba2 aku rasa macam dah tumbuh tanduk aje..... konek aku pun makin stim ler.walaupun aku dah lama tengok cite blue, tapi aku tak pernah test ngan mana2 awek. kira aku ni teruna la jugak!aku tengok awek tu semacam aje. aku pun ape lagi...... aku pegi le dekat dia. aku duduk le sebelah dia. masa tu dia belutut aje. dengan belagak berani, aku cuit bahu dia. aku tanye le... nak jual barang ke nak tengok CD? masa tu, muka dia dah mula stim aje.baru aku perasan awek ni cun jugak! tetek kira power jugak sebab dah kembang lah katakan. dia kata dia tak penah tengok cita macam ni. aku pun bagi aje la dia tengok.aku sempat tengok kaki dia dah mula rapat. tak boleh nak handle le tuh. aku ape lagi..... mula le aku pegang tangan dia. lepas tu aku terkam peluk dia kuat2. dia ade le melawan tapi macam nak tak nak aje. aku cium pipi dia. aku gigit manja telinga dia. semua ilmu yang aku belajar masa tengok cite blue, aku keluar kan.masa aku cium mulut dengan dia, aku dah rasa stim dah.so aku masukkan tangan aku dalam baju kurung kuning dia tu, terus target kat dada dia. aku seluk dalam coli dia, lembut jugak tetek awek ni. so aku mula ramas sikit2. gentel puting dia. nafas awek ni dah mula tak tentu arah aje, aku dengar. tah macam mana, otomatik aje tangan aku tarik baju dia ke atas. so... terserlah lah dua tetek yang first time aku dapat rasa. nikmat siut... dapat jilat lepas tu isap sepuas-puas nye. aku jilat kiri kanan tetek dia. masa aku tengah sedap isap puting tu, tangan dia tekan lagi kepala aku, aku ape lagi makin syok le.bile aku dengar dia mula start mengerang aku pun turun kan kepala aku, lidah aku mula jilat celah dada dia. tangan aku mula cari jalan macam mana nak bukak kain dia tu. tapi sebab aku memang tak de pengalaman lagi, so tangan aku hanya dapat rasa pepek dia dari luar aje. aku usap pelan2 celah kangkang dia tapi masa tu kat luar kain aje lah. denag tak aku sangka2 awek ni pegi tarik zip kain dia lepas tu tarik ke bawah, siap bukak spender lagi.aku tengok spender merah jambu bunga2 dia dah basah lecun.ketika itu terserlah bodi baik awek salesgirl ni. solid wa cakap lu! makin tegang konek aku!aku pun bukak le seluar aku. konek aku macam nak tembus aje dari dalam spender tu. tiba2 aku teringin nak jilat pepek awek ni. pepek yang basah tu mengingatkan aku dengan cerita2 blue yang selalu aku layan. so... aku test le cium pepek tu. bau pepek memang harum.... aku tak tipu woo.. kalau tak caya korang boleh le cium pepek awek korang. aku mula jilat luar pepek yang aku tengok dah mula merekah air melimpah bekilat-kilat. aku makin tak tahan bila awek ni bagi respon baik. dia mula mendengus dan mengerang. nafas dia mula sesak macam orang lemas. ala... bernafas dalam lumpur la katakan!sampai terangkat-angkat bontot dia bila aku jilatkan kelentit dia. aku tau pasal kelentit ni sebab aku selalu belajar dari cerita blue laa... konek aku dah makin tak tertahan lagi, aku genggam konek, aku aku bangun. awek ni macam dah paham2 aje. dia begerak naik atas sofa sambil kangkang. hulur la tu!makin bernafsu aku dibuatnye!aku pun ape lagi ..... aku terus halakan konek aku tepat pada sasaran. mula2 tu aku rasa macam tak dapat masuk... tapi aku kuat kan jugak semangat dan menolak masuk dengan cemerlang tanpa menghirau kan raungan awek ni yang sakit bercampur nikmat, aku rasa laaa....aku rasa macam susah sangat nak bagi masuk konek aku sampai abis, tapi aku try slow2. lama jugak aku keluar masuk konek aku kat pepek awek ni. aku kongkek dia dari mula rasa ketat, sampai lama2 jadi longgar! memang nafsu kuda betul! ye lah...aku tak tahan tengok muka stim pompuan ni. stim sampai keluar air mata!!!!bila sampai rasa nak terpancut air aku, aku tarik le keluar konek aku.aku terus terpancut atas badan dia bersepah air mani aku atas perut dia ade la sikit jatuh atas sofa. tapi tak pe sofa ni sofa kulit, boleh lap.masa tu lah aku perasan kat pepek awek ni berdarah! melecet ke? aku tanya. 'entah',jawab dia. tapi dia kata sakit.'ah sudah..!!! engkau ni dara lagi ke tadi???',aku tanya, 'buat2 tak tau pulak, dia yang rasa tadi dia pulak yang tanya!',jawab dia balik.aku pun senyum aje la.... dia senyum balik. masa tu dia tengok balik cita kat TV tu lagi,masa tu amoi kat dalam cite tu tengah tonggeng, mat saleh tu pulak tengah sorong tarik batang dia dalam lubang bontot amoi tu. sedap pulak aku tengok! awek salesgirl ni pulak terangkat angkat bontot. tengah menghayati jalan cerita lah tu..... konek aku jadik stim balik!aku tanya dia,'penat tak? dia kata tak. dia cerita ni lah first time dia. ye lah....dah dara baru pecah hari ni.so...aku tanya lagi'nak lagi ke?' dia kata 'boleh jugak'.aku tebalik kan badan awek ni kat atas sofa tonggengkan sikit dan aku mula jilat lubang bontot dia....ade la rasa masin2 sikit! ye la..badan dah berpeluh la katakan.bila bontot tu dah bergoyang-goyang aku pun jolok ajelah konek aku..... mak oi..! lagi ketat dari lubang pepek !aku jolok jugak..... awek tu meraung kuat gile.tapi apekan daya...dah dia yang nak tadi, aku tala aje lah!memang stail macam nie terasa nikmatnye, tu sebab dalam semua cerita blue yang aku tengok ade jolok bontot.aku sorong tarik sampai aku penat, lepas tu aku saje pancut dalam lubang bontot awek ni. sambil nak tunggu konek aku rilek, aku baring le atas badan dia sambil konek aku tak cabut lagi dari lubang bontot dia.aku berbual le dengan awek ni. lama jugak macam2 aku dapat tau. tapi yang aku dapat bagi tau korang hanyalah yang awek ni sama baya ngan aku. dia keje jadik salesgirl ni pasal nak carik duit sikit,dan namanya aku takleh bagi tau ler nanti korang kenal pulak!sekarang awek ni dah jadik awek aku. aku rasa besalah pulak dan rasa nak bertanggungjawab la pulak. ye lah.... tak nak la aku lepaskan pulak awek cun ni. tapi bila tah aku nak kawin dengan dia......... sebab aku ngan dia baru sama2 abis sekolah. dia sekarang ade kat U kat selatan aku pulak kat U di utara. bila cuti selalu le jumpe.....tapi jangan salah paham.... aku bukan lelaki yang nak main kongkek aje tau!!!

4 Response to "Awek salesgirl"

.
gravatar
Anonymous Says....

peh... sedap ar lu bro.... tau2 je tros dapat... kalo la aku sme untung cam ko kan best

.
gravatar
yaYa Says....

korang semua ni betul2 gile, kenape korang nak cari dosa, korang ni nak masuk neraka jahanam ke?...

Leave A Reply