Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, October 17, 2007

Sambutan Hari Jadi Fasha Sandha, Hubungan Fasha & Pierre Andre Intim?

Posted on 9:53 PM by Sitcom

Bergegar juga dunia hiburan bila dikhabarkan Fasha Sandha sedang menjalinkan hubungan intim dengan Pierre Andre. Jealous pula nanti Ally Iskandar yang kini sedang sibuk menyanyi “Jom, jom, jom, jom heboh-heboh” di kaca televisyen. Jom-jom, juga tetapi sampai tertinggal pula Fasha di set penggambaran. hehe..



Kata Pierre, “”Saya susah nak jatuh cinta, tapi bila saya kenal dia menerusi filem 9 September, saya dapat lihat ada something special pada diri dia. Saya akui, kami memang setiap hari sering hubungi antara satu sama lain,”.






[CARA MEMIKAT WANITA DA’ BOMB]


Ada yang mengibaratkan hubungan mereka sebagai ‘cinta lokasi’, memandangkan Fasha juga sebelum ini juga pernah dilanda gosip yang sama dengan Yusry KRU ketika penggambaran filem Cicak-Man tidak lama dulu.



Namun, sambil melemparkan senyuman, Pierre dengan tenang tetap menjawab segala pertanyaan yang diajukan wartawan dengan baik, walaupun jelas dari riak wajahnya seperti menyembunyikan sesuatu. “Kami memang mula rapat ketika jalani penggambaran di Pangkor bulan lepas. Apa yang saya boleh katakan, kami masih di dalam proses mengenali hati budi masing-masing.”Saya lihat dia bukan sebagai Fasha Sandha, tetapi sebagai Nur Fasha Sandha. Saya tidak lihat dia sebagai bintang, tetapi saya lihat dia dari sudut pandangan seorang lelaki biasa yang boleh jatuh cinta,” ujar Pierre ketika ditemui pada majlis sambutan hari lahir Fasha yang ke-23 di Senja Bistro, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Baca Lagi dan tgk Gambar Fasha Sandha

No Response to "Sambutan Hari Jadi Fasha Sandha, Hubungan Fasha & Pierre Andre Intim?"

Leave A Reply