Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, October 9, 2007

Besar..peduli ape?

Posted on 9:31 PM by Sitcom

Hah!Nielah 1st time member aku kena raba dengan orang yang aku tak kenali..Senang cerita aku memang tak pernah kena raba..Belum reject lagilah..Satu hari tue,aku keluar rumah..Dengan baju ketat yang menampakkan tetek aku tue..Dengan seluar pendek....Balik ajek dari kedai tue,aku tak sedar langsung yang ader orang lelaki follow aku dengan motorsikal..Sampai satu selekoh tue,orang lelaki nie slowkanmotorsikalnya..Orang lelaki nie lalu sebelah aku dan ramas tetek aku!!!Tergezut aku..Lepas tue,orang lelaki nie terus pecut motorsikalnya...Yang aku kat sini,tercengang-cengangsebab kena raba...Tetek aku tegang semacam...Kat bawah tue macam berair...Peh!Pengalaman pertama katakan...Pastue,orang lelaki datang balik..Aku memula rasa nak tampar ajek..Tak jadik...Sian pulak..Orang lelaki nie tanyer aku,best takkener tadi..?Aku diam ajek..Bengang siott....Dia kata lagi,adeq nie beraper tahun?Nak abang hantarkan?Aku diam ajek..Pastue,orang lelaki nie ajak aku naik motorsikal dia...Akuikut ajelah..Dia bawak aku round taman perumahan..Biler dia bawak motorsikal tue,dia suker sangat brek¦..Biler dia brek,tentulah aku tergezut..Automatik badan aku terkenalah dekat belakang badan dia....Tiba¦ dia bawak aku kat sebuah rumah kosong tue...Dia suruh aku follow dia..Aku pun follow..Sampai dalam umah tue,dia tutup pintu..Aku tergamam..Dia rapatkan badan dia kat badan aku..Memula dia kiss aku..Pastue,dia cakap dia nak bukak baju aku..Aku pie cakap,silakanlah..Dia bukak ajek baju aku,dia terkejut..Tetek aku sedang ajek...Dia bukak coli hitam aku..Dia gigit..Dia katernak tak dia besarkan tetek aku..Aku no hal..Dia ramas..Lepaspuas,dia hantar aku pulang..Dalam 2 minggu lepas tue,coli yang aku pakai dah tak muat...Gabra aku..Aku cakap kat mak aku....Mak aku beli yang baru....Hah!Kat sekolah orang panggil aku Tetek Beso!!!Argh..Pedulik per aku

No Response to "Besar..peduli ape?"

Leave A Reply