Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, May 12, 2009

Su mangsa Nafsu

Posted on 9:20 AM by Sitcom

Itulah nama kakak iparku. berumur 33 tahun, belum mempunyai anakwalaupun setelah berkahwin selama 10 tahun lebih. Namun wajahnyaterlalu seksi bg aku menatapnya. bentuk badan agak menarik nafsuku,berkulit putih,berbeza dgn bini aku yg agak gelap. Mungkin keranabelum pernah melahirkan anak maka bentuk susuk tubuhnya masih kelihatan bergetah.cuma teteknya agak jatuh sedikit je,yg pastinya dia perlu,mesti,dan wajib menjadi korban nafsu ku utk selamanya…..setelah berkahwin lebih kurang setahun dgn bini aku,aku mula memasang perangkap,mengatur strategi, mencari segala mcm maklumat dan carautk aku menguasai tubuh kakak iparku yg ku panggil kak su ini.Mula2 aku ingat ingin gunakan cara halus atau bomoh utk menguasai tubuh kak su,namun bila ku bayangkan ianya tidak mendatangkan ghairah pada ku kerana aku mau dia melayan nafsuku dalam keadaan sedar

Baca Cerita nie

No Response to "Su mangsa Nafsu"

Leave A Reply