Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, May 16, 2009

Rahsia Hidupku

Posted on 6:13 AM by Sitcom

Masa umur ku 15 tahun aku merasa badan ku sudah pun membesar ke maxima. Berdiri 5′ 4″, dengan berat badan 180 paun, aku membayang kan diri ku semacam penyanyi Sharifah Aini lebih2 lagi aku ni dari benih Arab dan Melayu. Dengan buah dada dan punggung ku yang pejal, aku mengharapkan dapat memikat lelaki yang boleh ku bercumbu kerna tubuh ku ingin sentuhan mereka. Malang nya paras muka ku kurang dari sederhana dan aku di anggap gempal dan tak sexy. Oleh kerna keadaan sosial ku begitu, aku hanya mampu merancap, satu2 hobi ku sejak umur ku 14 tahun. Tentu lah aku merasa terpencil kerna tak dapat menarik perhatian sebarang satu lelaki pun.

Tapi anggapan ku salah. Ada satu lelaki yang mengidamkan tubuh badan ku untuk di pergunakan dan memuaskan nafsu seks nya yang kuat . Orang itu ia lah bapa ku sendiri.

Suatu petang sedang duduk di sofa menuntun TV, bapa ku mulai menggoda ku. Perkara biasa lah yang kami tiga beranak duduk berdekatan kadang2 peha kami berlekat dan selalu aku di apit kedua orang tua ku. Tetapi petang itu emak ku sedang mandi bila bapa ku memulai mengerjakan tubuh ku. Dia memeluk bahu ku untuk mendekatkan pipi ku di cium. Itu pun perkara biasa di buat nya walaupun di depan emak. Maklum lah anak tunggal yang selalu di manjai. Selepas pipi ku renggang dari bibir nya bapa ku menurunkan mata nya ke buah dada ku.

“Wah sudah membesar tetek Yas ni.” kata bapa ku sambil menoleh ke muka ku.

Aku anggap itu pujian dan merasa bangga tetapi merasa malu sebab itu datang dari mulut bapa ku. Aku pun senyum dan menutup buah dada ku dengan lenganku. Bapa ku kemudian nya menarik satu lengan ku ke atas perut ku dan bebas lah satu dari dua buah dada ku. Dia memulakan dengan memegang buah dada ku sa olah2 menganggar berapa berat dan pejal buah ku sebelum meramas nya perlahan lahan.

“Boleh bapak tengok?” bapa ku bertanya mengeshorkan ku menunjukkan nya.

Klik sini ..

No Response to "Rahsia Hidupku"

Leave A Reply