Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, May 30, 2009

Noh(hujan) dan Nora bercinta?

Posted on 8:00 PM by Sitcom



ENTAH daripada mana datang angin, tiba-tiba nama pelakon cantik Nora Danish dikaitkan dengan vokalis grup Hujan, Noh. Mereka didakwa menjalin hubungan. Kononnya juga mereka berpeleseran di pusat beli-belah.

Nora yang kini sedang sibuk di lokasi penggambaran drama Tiga Serumah hanya tersenyum mendengar gosip tersebut. Apa lagi Noh, yang selamba menjawab dia masih setia dan sudah berjanji untuk mengahwini kekasihnya sejak sekian lama, Athira Ghani.

Benarkah cerita tentang Noh dan Nora Danish keluar bersama?

NOH: Tidak betul langsung. Memang tidak ada kena mengena langsung cerita itu dengan saya. Memang tidak pernah jumpa pun.

NORA: Kami pernah jumpa sekali. Tapi itu bukan berjanji. Noh datang ke Restoran Kamkee di Petaling Jaya, tempat saya dan teman-teman makan. Dia berjumpa kawannya yang kebetulan teman saya.

Itu terjadi sebelum Anugerah Industri Muzik (AIM) bulan lalu. Kami tak borak pun sebab dia datang jumpa orang lain, bukan saya.

Jadi bagaimana cerita itu boleh keluar?

NOH: Saya tidak tahu. Dengan Nora pun saya tidak pernah cakap. Malah kami tidak pernah terserempak di mana-mana pun.

NORA: Itu yang peliknya. Kami tak pernah sampai ke pusat beli-belah seperti yang didakwa. Ini semua tak betul langsung.

Macam mana boleh rapat dan kenal?

NOH: Kami berjumpa dan kenal masa Anugerah Bintang Popular (ABP) dan AIM. Masa itu kami ambil gambar bersama. Lepas malam itu, Nora 'add' (tambah) saya sebagai kawan dia di laman sosial Facebook. Kami cuma berinteraksi di situ. Mana ada keluar sama.

NORA: Kenal masa di ABP. Itu pun sebab sama-sama terlibat. Tapi tak adalah meleret sampai keluar bersama. Saya tahu dia pun memang ada kekasih.

Saya rasa kelakar nak komen benda ni sebenarnya sebab isu ini tak betul langsung. Jadi saya kalau boleh tak nak komen.

Noh, kalau takdir, kahwin dengan janda, terima tak?

Apa punya soalan ni (ketawa besar). Saya sudah berjanji untuk mendirikan rumah tangga dengan kekasih saya, Athira Ghani. Saya kena marah dengan dia sebab kes ini. Dia tidak suka cerita-cerita begini keluar.

Maksudnya masih dengan teman wanita yang dulu?

Sejak tahun 2005 hingga kini.

Nora Danish itu orangnya bagaimana?

Nora itu sweet. Tapi kalau lebih-lebih saya tidak tahu sebab kenal macam itu sahaja. Cuma tengok dalam televisyen.

Dia peminat Hujan?

NOH: Entah. Iya ke?

NORA: Saya suka lagu Hujan.

Atau Noh Hujan?

NOH: Siapalah saya. Hanya pemuzik jalanan berbanding dia bidadari cantik.

Hujan sekarang sibuk dengan apa?

NOH: Kami akan mengadakan perkumpulan peminat Hujan yang dikenali sebagai Raingers. Pertemuan itu akan dilakukan di Itudio Studio di Kelana Jaya pada 21 Jun ini.

Kami akan menghabiskan masa bersama dengan aktiviti makan, suai kenal, berfoto dan mengadakan persembahan akustik. Saya rasa kami sebagai Hujan perlu kenal dengan peminat dan penyokong kami.

Kami juga akan minta pendapat mereka untuk perancangan tahun depan. Setakat ini kami sudah merakamkan empat buah lagu.

Konsep album kedua lebih santai. Kami akan minta pendapat Raingers untuk memilih single pertama album akan datang.


P/s:Sensasi tahu Noh memang setia dengan aweknya yang bernama Thiya Ghani(athirah ghani)..even lagu2 dalam album hujan,yg bertemakan cinta kebbanyakkan dituju dan ditulis oleh noh utk kekasihnya itu..Kekasih noh skrg blaja dia aussie...dua2 biak sarawak..miri~

Awek Noh hujan..


Mari lihat,klik sini ..

No Response to "Noh(hujan) dan Nora bercinta?"

Leave A Reply