Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, May 31, 2009

Johan bakal berkahwin dengan ozlyn

Posted on 9:11 AM by Sitcom


Menurut sumber, peserta rancangan realiti Raja Lawak musim pertama itu yang sinonim jika berganding dengan rakannya, Zizan mengambil keputusan mendirikan rumah tangga dengan pelakon jelita, Ozlyn Wati, pada Jun ini.

Tarikhnya tak dapat beritahu kerana belum dapat jemputan lagi. Lagipun perkara ini belum dihebahkan, mungkin mereka berdua mahu buat kejutan kepada orang media macam saya. Apa tidaknya, angin tak ada guruh tak ada, tup tup mahu kahwin.

Seronok pula apabila mendengar khabar sebegini memandangkan sebelum ini Johan sering dikaitkan dengan pelbagai masalah, jadi dengan melangkah ke alam perkahwinan sensasi harapkan Johan lebih matang.

Maklumlah, pergerakan Johan pasti lebih terjaga di samping isteri tercinta. Bukan apa, sayang kalau bakat jenaka Johan dilupakan orang hanya kerana sikapnya yang kadangkala buat orang naik jelak.



Contohilah bapa saudaranya, Salih Yaacob yang tahu ‘mengawal keadaan’. Mungkin selepas ini Ozlyn boleh menjadi ‘pengawal’ Johan. Tak bolehlah Johan nakal-nakal lagi.

No Response to "Johan bakal berkahwin dengan ozlyn"

Leave A Reply