Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, May 16, 2009

Cerita Hangat Bersiri -Bertudung

Posted on 6:10 AM by Sitcom

Hari ni kuliah setakat jam 11.30 pagi je sebab Encik Zam tak hadir. Kalau tak, kami kena hadir kuliah petang le. Cecepat aku berjln turun ke bawah utk menapak ke rumah. Rumah aku dekat benar dgn kolej so aku jln kaki je setiap hari.

Beberapa pelajar lelaki memandang aku seolah-olah aku bertelanjang…hehehe memang pun, berpakaian cam nak telanjang. Aku pakai t-shirt ketat lengan pendek warna pink lembut dgn seluar tight warna hitam yg melekap kat punggung dan paha. Dada aku terdedah separuh sampai boleh nampak alur kalau tunduk sebab baju aku fesyen low-cut neck. Tapi aku pakai tudung dgn ekornya aku libas ke belakang. Ntah le rasa seksi, unik dan kinky berseksi-meksi cam ni sambil bertudung. Tetek aku memang mantap, saiz 36B, punggung aku pun bulat menonggek. Selalu aku kena raba dlm bas atau LRT tapi aku tak kisah kalau yg raba tu Malay guy. Sekali tu aku kena raba 3 mamat sekali gus.

Siri 1 -Klik sini utk baca


“…sudah berada di Platform 3.” Aku bangun serentak dengan pengumuman dari pembesar suara untuk mendapatkan bas yg akan membawa aku pulang ke KL mlm ini. Ketika aku sampai ke platform itu pintu bas telah dibuka dan penumpang sedang beratur untuk naik. Naik sahaja ke atas aku lihat penumpang tak seramai yang dijangkakan.

Siri 2 -klik sini


Siri 3 -Klik Sini

No Response to "Cerita Hangat Bersiri -Bertudung"

Leave A Reply