Jom cari dalam sensasi blog

Friday, April 24, 2009

Miliki bibir Menawan Dengan Lip Ice

Posted on 1:29 AM by Sitcom

Kecantikan adalah harus bagi setiap wanita..
Bagi saya,kecantikan natural adalah penting…bibir yang sihat dan natural pasti menambahkan keserian diwajah..Bibir yang cantik haruslah kelihatan lembut,lembab,licin dan tidak kekeringan..


bibir seperti ini pastinya impian setiap gadis..
Bagi saya,saya amat menyukai product penjagaan bibir Lip Ice..

Dulu bibir saya sering mengalami kerekahan kerana kering dan kelihatan pucat jika tidak memakai lipstick..mcm Lindsay lohan bibirnya pucat tak bermaya..


Tetapi sebagai remaja,lipstick membuatkan saya kelihatan jauh lebih tua,malahan,menyebabkan bibir saya semakin kering…arghhh…kadang-kadang warnanya amat tak sesuai..

Kakak saya pula mempunyai bibir yang sihat dan cantik.bibirnya kelihatan pink dan merah semulajadi membuatkan saya tertanya-tanya apa yang diamalkan kakak.Rupa-rupanya dia menggunakan Lip Ice Sheer Colour..

Selain mempunyai rasa buah strawberry, LipIce Sheer Color memang ajaib. Lipbalm itu berwarna putih tetapi selepas disapu di bibir, ia bertukar warna dan menukarkan tona warna bibir kepada warna pink natural yang sangat menawan…Masa tue saya masih
bersekolah di tingkatan 4.
Jadi bila saya selalu pinjam Lip Ice kakak,dia bising dan suruh saya dapatkan sendiri…ciss..Kedekut..Sampai sekarang saya sering memakai Lip Ice ,tak kiralah siang semasa nak ke pejabat mahupun malam,kerana Lip Ice bukan sahaja mencantikkan bibir malahan memberikan penjagaan bibir yang berkesan..

Pilihan saya tentulah Lip Ice Sheer Colour,Serlahkan warna bibir pink natural anda!! Lipice fruity pula saya pakai semasa dirumah,rasa buah strawberry memang best sgt…
Saya akan pakai Lipice fruity strawberry dan Lip Ice pot balm semasa tidur untuk menjaga kelembapan bibir saya.Bekerja di dalam suasana aircond akan mengeringkan bibir,jadi Lip Ice sentiasa ada dalam Hand bag..

Terbaru saya join contest yang dianjurkan Lip Ice Bibir menawan.Manalah tahu kot-kot saya dapat menghiasi cover majalah hot “REMAJA” bersama duta produk Lisa Surihani(owh,my feveret actress).Bestnyeee~~




Selain dari dapat bersama Lisa surihani bagi menghiasi majalah REMAJA..Pemenang tempat pertama juga bakal menerima hadiah wang tunai bernilai RM3000.00,12 isu majalah Remaja percuma,serta product Lipice bernilai RM500.00..

Untuk pemenang gelaran Miss Popular pula bakal dipaparkan di dalam majalah REMAJA,menerima wang tunai RM1000.00,12 isu majalah Remaja,serta produk Lip Ice bernilai RM300.

10 org Finalis contest ini bakal dipaparkan di dalam majalah REMAJA juga,menerima wang tunai bernilai RM500 ,6 isu majalah Remaja,dan produk Lip Ice bernilai RM300.

50 hadiah sagu hati pun ader taw…
Free Lip Ice gift Set iaitu “hand mirror” dan dua jenis fruity LipIce..





Menarik kan…
Ni la gambar yang saya untuk menyertai contest nie…Kengkawan jangan lupa Vote saya tau….cari gambar saya melalui emel : fuhyoo@gmail.com



Kalau anda diluar sana rasa minat nak join,apalagi cepat2 la register kat www.lipice.com.my (peraduan bibir menawan)…

Contest ini bermula sejak 1st April sehingga 31 May 2009.Dan hanya terbuka untuk peserta berumur 13 tahun hingga 25 tahun je….huh nasib baik la saya muda lagi dan layak menyertai… J

Jangan lepaskan peluang yang ada,mana tau contest ini bakal merubah masa depan anda…

No Response to "Miliki bibir Menawan Dengan Lip Ice"

Leave A Reply