Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, April 14, 2009

Diliwat Sami India

Posted on 9:06 AM by Sitcom

Panggil aje aku Pn.Salmah.Kisah aku bermula bila aku mendapat tahuyg suami aku mempunyai hubungan sulit dgn setiausahanya...aku pun mendesaknya untuk berterus terang..suami aku mengaku yg dia memangsayangkan setiausahanya itu dan mereka telah merancang untuk berkahwin samaada aku setuju ataupun tidak.Hancur lebur hati aku bila mendengarnya.apa boleh buat nak kecoh2 serang budak tu..itu bukan style aku,jadi aku pun mengambil keputusan untuk mengunakan ilmu hitamDiam2 aku pergi ke rumah seorang sami India yg dihebohkan "power" oleh kawan aku Rozita.Aku pergi seorang diri tanpa pengetahuan suami aku dan juga Rozita sendiri.Sami itu namanya Gopal yg tinggal lebih kurang 30km dari tempat aku tinggal.Aku masih ingat lagi bila sami Gopal memberitahu aku bahawa suami aku telah terkena ubat guna2 tg dilakukan oleh setiausahanya dan menyuruh aku meminum sejenis air berwarana biru kononya penawar supaya aku tidak turut tunduk kepada ilmu setiausaha suami aku.Selepas kira2 10min aku minum air penawar biru itu aku rasa kepala aku pening seketika dan perasaan nafsu ghairah yg sangat kuat menguasai diri aku secara tiba2.

Klik sini ..

No Response to "Diliwat Sami India"

Leave A Reply