Jom cari dalam sensasi blog

Monday, April 13, 2009

Bapa Tiri yang gendut

Posted on 9:20 AM by Sitcom

Aku wina.anak sulung dari dua beradik.aku tinggal dengan keluargaku.mak, adik dan bapa tiriku sepanjang tiga tahun kebelakangan ini. emak bekerja sebagai manager di syarikat bapa tiri. itupun atas ehsan bapa tiriku itu. bapa tiri kami datang meminang emak dua bulan selepas emak berjaya mendapat pekerjaan di syarikat miliknya. peristiwa ini terjadi pada satu petang yang redup, hujan turun dengan lebatnya. emak dan adik telah pergi kemajlis di rumah sanak saudara. aku tidak pergi kerana aku kurang pandai beramah-mesra dengan mereka. aku fikir ayah juga tidak berada dirumah. kerana hujan terlalu lebat aku tertidur di sofa sehingga pukul 8 malam. aku cuma tersedar apabila terasa ada sepasang tangan sedang membelai2 kepalaku. aku tidak hiraukan.mungkin emak.atau pembantu rumah yang ku panggil nek jah.tangan itu turun ke dada dan membelai dadaku dari luar.semakin lama semakin kuat dan kini terasa kulit jari2nya.Baca lagi ..

No Response to "Bapa Tiri yang gendut"

Leave A Reply