Jom cari dalam sensasi blog

Friday, July 17, 2009

Selebriti Malaysia yang menaikkan Bulu-bulu..18sx??

Posted on 7:31 PM by Sitcom

TEMPAT PERTAMA - DAVID TEO




Erra Fazira telah menolak cadangan David Teo bagi bayinya yang baru lahir (Engku Aleysya) untuk membintangi drama Mertua vs Menantu dengan pelbagai alasan yang kurang munasabah, seperti terlalu kecil etc. Kata Erra,





“Bayi saya pula dijangka berusia dalam dua bulan pada waktu itu. Jadi, agak tidak sesuai sikitlah untuk anak saya ‘berlakon’ masa itu. Suami saya pun tidak terlalu menggalakkan anak saya untuk dibawa bersama di dalam drama itu kerana dirasakan terlalu kecil.”





Tetapi tup-tup tak lama selepas kelahiran bayinya, beliau telah menerima tawaran ASTRO untuk muncul dalam rancangan GuGu GaGa Erra. Tidakkah sangat berbulu Pakcik Taiko David Teo? Nasib baik dia makan misai kucing, dim sum dan green tea tiap-tiap hari kalau tak pengsan bro!!















MAJLIS AQIQAH ENGKU ALESYA




david-teo-berbulu




PAKCIK TAIKO PALING BERBULU DI MALAYSIA!!!




TEMPAT KEDUA - MAIZAWATI (Selebriti Produk)




Ustaz Rock Akhil Hayy pernah mengaku dengan isterinya bahawa beliau tertarik dengan Waheeda kepada isteri beliau Maizawati. Tetapi yang peliknya dan dengan lagak penafian Norman Hakim mengenai Memey, Akhil Hayy dengan penuh semangat dan aksi ultraman menafikan beliau mempunyai hubungan dengan Wawa (Waheeda) kepada pihak akhbar. Lebih mengeruhkan keadaan Ustaz Akhil Hayy telah lama meninggalkan keluarganya tanpa sebarang khabar. Perasaan yang sungguh berbulu yang tidak dapat dikendong lagi telah membuatkan Maizawati telah membuat kenyataan kepada media.




maizawati-akhil-hayy




CINTA TIGA SEGI




TEMPAT KETIGA - ABBY ABADI




Selagi yang boleh Abby cuba mempercayai Norman Hakim dan tidak mempercayai gosip-gosip liar mengenai perhubungan beliau dengan Memey Suhaiza. Norman dengan berlagak angkuh telah mencabar masyarakat supaya membuktikan bahawa beliau ada hubungan dengan Memey. Tup tup beberapa hari selepas itu, beliau telah ditangkap dalam satu tangkapan khalwat yang paling sensasi dan misteri pada dekad ini selepas Ako Mustapha. Amat berbulu, Abby telah pergi menyerang suaminya di lokasi dan menuntut cerai.




TEMPAT KEEMPAT - SYAMSUL YUSOF HASLAM




Kecoh kisah Syamsul menampar Diana Danielle, Wirawati PLKN kem Princess Haliza. Dkatakan beliau cemburu dengan layanan baik Diana terhadap seorang jejaka Indonesia. Tup tup selepas tu, jejaka Indonesia tak dapat, beliau pun tak dapat, Farid Kamil pulak yang dapat tak semena-mena..Tak ke berbulu tu!! Bengang siot!!




diana-danielle-beeson-kena-pukul




SIAPA KATA AKU CINTAKAN SI SYAMSUL TU..???




orang-utan




NAMPAKNYA TEMPAT YANG PALING BERBULU DI MALAYSIA..BUKAN MILIK AKU LAGI.. HUHUH..

No Response to "Selebriti Malaysia yang menaikkan Bulu-bulu..18sx??"

Leave A Reply