Jom cari dalam sensasi blog

Thursday, July 16, 2009

Jokes:Telur oh Telur...

Posted on 9:52 AM by Sitcom

Busuk punyer kentut...

Ceritanya begini, bulan lepas masa aku balik kerja,
tiba-tiba kereta aku rosak.. akupun telefon bini
aku katakan aku balik lambat sebab kena menapak.
Sebab lapar akupun singgah
satu kedai makan tu...
ada telur rebus lah.. akupun makan nasi dengan telur
rebus..

lepas tu aku order telur rebus lebih lagi untuk diratah.
Sebelum balik aku bungkus lagi 10 biji telur rebus
untuk makan sambil berjalan balik
nanti.
Tiba je kat rumah aku rasa amatlah
kenyang..
maklumlah balas dendam sebab lama tak
pekena telur rebus. Sebelum aku masuk kerumah,
isteri aku tiba-tiba cakap dia ada 'surprise' untuk
aku malam ni. Dia suruh aku tutup mata dengan kain
hitam yan g diikat kemas
dibelakang kepalaku. Dan
dipimpinnya aku sampai ke meja makan

Aku duduk dikerusi dan isteriku pesan jangan
cuba
buka ikatan yan g menutup mataku.Aku nak pergi toilet
sebab perutku mula buat hal, tapi malaslah nak spoilkan
'surprise' isteriku ini. Aku pun tahan ler... Tetiba
telefon berbunyi, isteriku pergi mengangkatnya.
Apa lagi ada chance aku pun melepaskan kentut yang ditahan
sekian
lama.. Fuuuuhhh lega rasanya... bau boleh tahan... maklumler
berapa
biji telur tah aku bedal tadi...

Alamak.. ada lagi satu
la.. aku pun angkat sebelah
punggung dan lepaskan satu das lagi.. bunyinya PROOOTTT!! .. fuh
bau
jangan cakap beb.. aku pun tak tahan bau dia... aku kipas
pakai tangan angin dia kasi kurang sikit bau dia... adalah macam
bau
telur tembelang sikit.. Tetiba aku dengar bunyi telefon
berdering
lagi... hai lamanya tunggu isteri
aku ni, aku
tak sabar lagi ni nak tahu surprise dia ni.

Aku terasa ada lagilah, kali ni memang aku rasa power
punyalah.. aku kumpul dulu kasi padu..lepastu aku
bangun, tonggeng sikit dan lepaskan angin taufan tu...
PRRROOOOOTTT!!!!... fuhh lega... bergegar sikit
meja makan dibuatnya... pehhhhh tak tahan aku
bau dia power gila.. aku tutup hidung aku.. aku rasa
bau
dia ada sikit-sikit macam bangkai la.. mau mati
bunga atas meja makan aku ni.. sambil tu aku sebut
'ahhhh.... lega...'.
Adalah dekat 5 minit baru bau bangkai tu hilang..
Lepas tu isteri aku kembali dan minta maaf sebab
lambat.. lalu dia kata 'SURPRISE!!HAPPY BIRTHDAY!!'
dan suruh aku buka kain penutup mata aku.. laaa birthday
aku hari ni le... camne boleh lupa ni..Aku buka le kain
penutup mata aku.. mulutku terus melopong...
ALAMAK!!!

Benda pertama aku lihat.. muka merah padam pak mertua
aku, mak mertua aku, adik ipar aku dua orang, duduk

keliling meja makan. Bos aku
dengan jiran sebelah rumah
rumah aku pun ada!!. ? jadi aku pun nak kaber malu,
aku tanya la kat pak mertua aku. 'dah lama ke pak
sampai?'.Dan pak mertua aku pun jawab.'
Dah lama. Sebelum kentut pertama lagi!!'.:

HABIH :. ;-p

No Response to "Jokes:Telur oh Telur..."

Leave A Reply