Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, June 3, 2009

Megan Fox mengaku Biseksual

Posted on 5:30 PM by Sitcom


PENAMPILAN hebat aktres Megan Fox ketika di MTV Movie Awards di Los Angeles masih hangat diperkatakan. Baju mini pendek berwarna hitam yang bermotifkan emas dan menunjukkan susuk tubuhnya telah membuat ramai mata terpaku padanya.

Kasut tinggi berwarna hitam yang bertali-tali itu jelas membuat Fox kelihatan begitu seksi sekali.

Bintang berusia 23 tahun itu telah menghadirkan diri untuk mempromosi filem Transformers: Revenge of the Fallen.

Ramai yang tidak akan menjangka kejelitaan yang dimilikki Fox akan membuat dia tertarik untuk menjadi seorang 'biseksual.'

"Saya rasa semua orang dilahirkan sebagai biseksual tapi disebabkan desakan masyarakat menyebabkan mereka tidak boleh menyatakan demikian," kata Fox dalam satu temuramah dengan sebuah majalah.

"Walaupun saya mengaku saya biseksual tapi saya tidak akan emniduri gadis yang pernah tidur dengan lelaki," kata Fox yang kini sudahpun bertunang dengan Brian Austin Green.

"Malah saya dapat bayangkan jika saya mempunyai perhubungan dengan seorang gadis bernama Olivia Wilde. Dia sungguh seksi. Saya juga obses dengan Jenna Jameson."


P/S: huh,bullshit manade sume pompuan dilahirkan biseks...yakss....girl and girl=gross..
anyway...megan fox dikatakan telah dilamar untuk menggantikan angelina jolie dalam tomb rider akan datang sebagai lara croft...

No Response to "Megan Fox mengaku Biseksual"

Leave A Reply