Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, June 28, 2009

Curang kerana simpati

Posted on 3:32 AM by Sitcom

Kini sudah 3 bulan peristiwa hitam dimana aku diperkosa oleh anak saudara suami berlalu. Nasib baik lah benih yang ditabur oleh zaidin dan zairul kedalam rahim ku tidak menjadi. Walau pun aku kesal dengan kejadian tersebut, namun ianya memberi kesan dan dimensi baru dalam kehidupan seksual ku. Aku melayan kemahuan seksual suami hanya untuk melaksanakan tanggung jawab ku sebagai seorang isteri. memang aku jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tidak seperti yang diberikan oleh zaidin dan zairul ketika merogol ku tempoh hari. Kesan dari kejadian tersebut juag timbul keinginan dalam diri ku untuk bersetubuh dengan lelaki lain. Tetapi bila memikirkan aku ini isteri orang dan aku masih menyayangi suami ku, keinginan tersebut ku pendam sahaja dalam diri ku.
Klik sini ..

No Response to "Curang kerana simpati"

Leave A Reply