Jom cari dalam sensasi blog

Friday, June 5, 2009

Blind date-takut giler

Posted on 9:51 PM by Sitcom

aku ni pompuan yang aku rasa kuat gak nafsu aku...aku sebelum ni masih mampu menahan segala dugaan yang melanda sehinggalah aku berkenalan dengan seorang mat motor.sebelum ni aku dah berjanji kat diri aku, diri aku hanyalah untuk suami aku..pegang tangan lelaki pon aku tak pernah ,tapi janji aku telah ditewaskan oleh mat motor nih..sial betull...aku kenal dengan brother ni melalui chat je..dia tua empat tahun dari aku..dia tak hensem pon tapi ayat dia power siutttt!!!sebelum ni agreement kitaorang hanya berkenalan melalui tepon je.. aku tak kisah sangat..pada aku lai bagus sebab tak payah nak bersua muka dengan dia..boleh le aku cakap lepas je...boleh citer benda2 yang hot...alkisahnya dah lama, berminggu2 dia duk berborak benda2 yang hot dengan aku kekadang tuh sampai dia melancap sesorang..dia ajak aku jumpa dia..dia kata dia geram gila dengan aku..aku takut siutt masa tuh..dia ajak aku ringan2 ..dia nak lepas geram sikit je...dia pujuk aku..aku dah penat rasanya menolak..masa tu kepala otak aku nyesal cakap dengan dia benda2 hot nih..aku maki diri aku sendiri masa tuh..aku rasa nyesal sangat..tapi mamat ni jenis tak reti putus asa..dia pujuk pujuk dan pujuk aku sampai akhirnya aku setuju nak jumpa dia tapi aku kata dia mesti janji jangan ringan2 dengan aku..dia kata oklah..asalkan dia boleh jumpa aku nanti boleh dia imagine sendiri dia main dengan aku..

Klik sini,baca cerita ini

No Response to "Blind date-takut giler"

Leave A Reply