Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, December 9, 2009

Pose Berani Mati Ammar Alfian Aziz!

Posted on 8:59 AM by Sitcom

Mungkin ramai yang mula kenal pelakon baru Ammar Alfian Aziz, 22, yang membintangi siri Tari Tirana dengan watak Neo. Anak kelahiran Cardiff, United Kingdom (UK) yang kacak ini pernah menyertai pertandingan Hero Remaja 2008 seangkatan Kamal Adli dan Fizo Omar.

Kembali memperkatakan tentang isu seksi tadi, ternyata dunia peragaan telah mendedahkan Ammar ke peringkat antarabangsa iaitu di Peranchis, Singapura, Amerika Syarikat, Jepun dan China apabila dia sunting menjadi model untuk jenama fesyen seperti Ralph Lauren, Nike, Adidas, Topman, Timberland, Diesel dan Renoma.

Jadi tidak hairanlah Ammar yang mempunyai six-packed body, telah mengkomersialkan aura serta tubuhnya yang cantik itu untuk berjaya seksi dan mungkin pada sesetengah orang tampak menghairahkan. Maklumlah dia juga model seluar dalam berjenama. Ada yang berpendapat itu satu kejayaan kepada lelaki Melayu dan mungkin pada sesetengah orang, lain pula pandangannya.

jom kita lihat keseksian Ammar..



2 Response to "Pose Berani Mati Ammar Alfian Aziz!"

.
gravatar
Anonymous Says....

adehh..tgugat jantung ku tgok last picture..leh skit jntung..hahaha
brani mati tol die ni..

.
gravatar
Anonymous Says....

BANGGAKAH KITA?MELAYU BOLEH?BERSYUKUR DENGAN KEISTIMEWAAN KURNIAAN ALLAH...JANGAN DISALAH GUNAKAN.SEMOGA ALLAH MELIMPAHKAN TAUFIK DAN HIDAYAHNYA....

Leave A Reply