Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, December 26, 2009

Cerita hangat : Puteri Intan Kamelia

Posted on 10:44 AM by Sitcom

Selama lebih tiga tahun aku berkahwin, perasaan bersalah sering menghantui diriku. Kegagalan diriku menjadi lelaki sejati bagaikan belati tajam menyiat-nyiat perasaanku. Emosiku menjadi tidak stabil memikirkan perkara ini. Kadang-kadang aku mengelamun seorang diri memikirkan cara mengatasi masalah yang aku hadapi. Sehingga kini segala-galanya kelihatan gelap, tiada walaupun setitik cahaya yang memberi harapan kepadaku. Puteri Intan Kamilia, itulah nama isteriku. Isteriku memang terkenal dengan kecantikannya. Dengan kulit putih kemerah-merahan, dia akan menaikkan nafsu lelaki dengan mudah sekali. Isteriku berkerja sebagai seorang pensyarah di sebuah institut perguruan di sebuah bandar yang sederhana besar. Pakaian hariannya ke tempat kerja adalah kebaya ketat. Aku tahu ramai pensyarah lelaki di institut itu mengidamkan tubuh isteriku. Kata orang aku adalah seorang lelaki yang amat bertuah. Pastinya keluargaku bahagia kerana aku dan isteriku merupakan pasangan yang cukup ideal. Aku seorang lelaki kacak bekerja sebagai peguam di sebuah firma guaman yang terkenal. Tetapi orang tidak tahu bahawa ada gelora kecil dalam kehidupan kami. Sudah dua tahun aku berkahwin tapi belum mempunyai anak. Aku yang berumur 29 tahun dan isteriku yang berusia 27 tahun memang kelihatan bahagia di luarnya tetapi tidak siapa tahu bahawa ada masalah dalam hubungan kami

Baca cerita ini

No Response to "Cerita hangat : Puteri Intan Kamelia"

Leave A Reply