Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, February 22, 2009

Rashid dan isteri kwn

Posted on 12:41 AM by Sitcom

hell-o...nama aku rashid, ni cerita aku terlanjur dengan isteri member sepejabat aku sendiri. kisah ini berlaku pada tahun 2005..masa tu aku baru melaporkan diri di sebuah sekolah di kuantan, pahang. kat sekolah tu aku telah diberi tugas mengajar subjek fizik, jadi senior aku suruh aku jumpa dgn cikgu rozaki pasal mamat ni dah lama ngajar subjek tu. setelah berjumpa dengan rozaki ni, kami mula berkawan rapat, main bola sama-sama..lepak dsb.... hinggalah suatu hari tu si rozaki ni ajak aku makan tengahhari kat rumah dia..so aku x tolak la pelawaan dia, nt dia kata aku sombong lak...dipendekkan cerita, aku pun pegi la rumah rozaki ni..bagi salam...tapi isteri dia lak yg jawab salam..cantik gak orgnye..tak tinggi..paras telinga aku jer..free hair time tu..dia jemput aku masuk dalam rumah..rozaki ada katanya...tengah mandi.. aku pun melangkah ke dalam rumah, layan tv. n bila rozaki siap mandi, dia kenalkan aku pada isteri dia..namanya Lin, n kitorang pun terus makan bersama. selepas hari tu, aku mmg xpenah pegi lagi rumah rozaki ni...xnak nnti dia kata apa2. nak dijadikan cerita..suatu hari tu ada awek sms, nama dia Lia...nk kawan katanya..aku pun layan la...pastu kami set tarikh n tempat untuk jumpa...mula2 dia xnak, tapi dah aku pujuk, dia pun setuju. sampai hari yg di janjikan, aku pegi la ke tempat yg di janji, kat kedai mamak tengah bandar. Lia ni datang naik kancil..bila dia turun je.. fuh..cantik...bertudung...kami pun borak2...tapi bila dah dekat nk balik tu baru aku terperasan, muka Lia ni macam Muka Lin...bila balik rumah, aku diamkan diri, aku lgsung tak sms Lia..dalam pukul 12 malam esoknya...Lia kol.. aku layan cam biasa la..pastu aku beranikan diri tanya Lia, "awk ni isteri rozaki kan?" Lia x mengaku..aku korek punya korek...last2 dia ngaku...GILA!!!! aku skandal dgn bini org sial!!! tapi....mlm tu Lin cite kat aku yg suaminya suka main pompuan...dah puas dia berendam air mata...kesian Lin, tapi nk buat mcm mana...apa aku mampu tolong? dengar je bleh la ....huhu...Tiba-tiba...Lin cakap dia nk jumpa aku, MLM ni gak...gila ke ape? dlm keadaan menangis dia rayu kat aku nk jumpa...aku pun setuju la..tp dengan syarat, kita tak boleh benti minum mana...takut laki dia nampak. so...aku pun pegi la pick up lin ni kat belakang taman area rumah dia. Aku drive jauh sikit dari kuantan sambil dengar luahan masalah Lin..sampai je kat pantai balok, Lin melentokkan kepala dia kat bahu aku sambil menangis...bedebar aku beb..pastu tangan dia mula pegang lengan aku. mungkin syaitan dah masuk line dalam kpla aku...pelir aku mula keras...mau taknye...wangi rambut Lin mmg wat aku tak tahan...aku pun peluk pinggang Lin, dia tak marah..dia senyap...tapi tangan dia juga peluk aku...aku drive lagi sampai sungai ular..kepala pun dah mengantuk ni...jam 2 pagi bawa bini org...keje gila ni..aku bgtau Lin aku mengantuk..Lin ckp "nanti Lin bg awak ubat mengantok...nak?" aku tanya dia..."apa ubatnya?" sukar aku nk pecaya...Lin kiss mulut aku...sedap beb..dalam 10saat dia stop kiss aku...dia ckp dia syg sgt kat aku, pasal aku amik berat pasal dia..kali ni aku lak tarik kepala dia, aku kiss dia...lidah aku menerjah masuk e mulut Lin...manis..enak...itu je dapat aku gambarkan.. dari mulut..aku pegi ke leher dia sambil tangan kanan aku cari tetek Lin...tangan kanan pegang stereng..tengah sedap aku uli tetek dia, terasa konek aku di pegang...zip seluarku dibuka Lin..maka keluarlah batang aku yg bersaiz sederhana...di genggamnya batang aku..ni yang buat aku tak tahan ni...tangan kiri aku meninggalkan tetek Lin kejap...kali ni tangan kiriku cuba masuk ke dalam jeans Lin..aku seluk dalam spender Lin..basah...liciiiinnn.. Lin bisik kat aku.."Lin takkk...Tahannn...." pls......" aku faham maksud Lin...n aku pun cari port clear...aku park kete aku n matikan enjin... malam tu aku kiss Lin sepuas-puasnya...aku hisap tetek Lin...oleh kerana masa tak mengizinkan...cepat2 aku tanggalkan jeans Lin dan Lin plak tolong tanggalkan short aku..aku kangkangkan Lin...angkat kaki dia ke atas dashboard...rebahkan kerusi dia...aku pun masukkan pelir aku ke lubang nikmat Lin...memang nikmat...ketat lagi..maklumlah...Lin ni belum pernah beranak lagi.. aku neneruskan dayungan...dari perlahan..aku lajukan sedikit demi sedikit...sambil lidahku menjilat seluruh leher Lin...nafas lin tercungap2....mendesissss... abangggg.....Lin syg abanggg....lepas 10 minit..aku nk terpancut...cepat2 aku keluarkan konek aku dan pancut ke perut Lin...Lin lancap kan aku agar aku lepaskan mani aku dengan Puasss...aku pun kiss kening Lin n ucap,..."thanks Lin..." kami pun mengnakan pakaian masing2..dan aku hantarkan Lin pulang...selepas malam tu...aku ada lagi main dengan Lin 2 kali...pastu aku tukar no fon, pasal aku rasa bersalah dengan member aku...kalo ada pembaca wanita disini nk kontek aku...bleh emel aku

1 Response to "Rashid dan isteri kwn"

.
gravatar
Unknown Says....

Area Hulu Langat or KL or yg berdekatan...sye azmie 45 tahun ..cari skandal permpuan yg sporting,Jilat biji kelentit dan open minded...xkesah apa status dan boleh berahsia...0192659570

Leave A Reply