Jom cari dalam sensasi blog

Monday, March 16, 2009

Adv: Shila Bersama Clean & Clear

Posted on 5:15 PM by Sitcom

Siapa yang tidak kenal dengan Shila OIAM (One in a Million),jikalau dulu sebut saja nama Nur Shahila Amir Amzah sebelum ini,orang tak berapa mengenalinya,namun setelah menjadi Finalis dan Naib juara “One in a Million”,Shila semakin dikenali…Orangnya comel,remaja yang lincah,serta berpewatakan ceria…Beliau juga merupakan anak kepada penyanyi veteran ND Lala..Shila kini popular dengan lagu yang bertajuk “Memori Tercipta” dan single terbaru Shila “Tunjukkan Cintamu”.



Setelah menyertai OIAM,shila semakin mendapat perhatian media dan pengiklanan.
Terbaru Shila Menjadi Duta Clean and Clear yang telah mengadakan Rancangan Realiti untuk mencari Rakan Baik paling berbakat di Malaysia,untuk bergandingan dengan Shila dalam Musik Video “Hanya Kita”.Pertandingan ini amat menarik kerana mencari gandingan rakan baik untuk bersama-sama merasai keseronokan dan juga menunjukkan bakat mereka adalah pengalaman yang luar biasa bagi remaja.

Anjuran Clean & Clear Fairness, mencari bakat “Masa untuk Menyinar” telah diadakan pada 20 Oktober 2008. Setelah 3 minggu pencarian pasangan rakan terbaik,10 pasangan telah disenarai pendek untuk menjalani sesi ujibakat yang telah diadakan di Media Prima pada 23 November 2008. Semua peserta bersungguh-sungguh menonjolkan bakat terpendam masing-masing… Semuanya memberikan saingan sengit.

Namun hanya satu sahaja pasangan bertuah yang layak dipilih..Pasangan rakan baik Fasha dan Farisa Telah terpilih kerana memilik personality yang menarik,Berbakat dan kedua duanya memiliki kulit remaja yang sihat.


Farisa bersama Fasha merupakan pasangan rakan baik yang terpilih



Terpilih menjadi pasangan yang bakal bergandingan dengan Shila,gadis lincah berbakat,tentulah seperti impian menjadi nyata buat kedua-dua rakan baik ini.

Mereka telah menjalani sesi “Training” untuk rentak tarian sebelum menjalani sesi penggambaran sebenar Klip Video Muzik “Hanya Kita”.Penggambaran Berjalan dengan lancar.Klip Video Muzik tersebut kini telah keudara…
Nak tau best atau tak.tengok la sendiri!!



Nak tengok lagi gambar –gambar Fasya dan Farisa ..
Jom Click Sini

Fasya’s Blog: http://crossourheartss.blogspot.com/search?updated-max=2008-12-30T13%3A33%3A00%2B08%3A00&max-results=7

Farisa’s Blog: http://farisanadjeehah.blogspot.com/search?updated-max=2009-01-05T17%3A01%3A00%2B08%3A00&max-results=7




Clean & Clear bukan sahaja menjadi rakan baik remaja yang memahami keperluan kulit remaja,malah Clean and Clear telah membuka peluang bagi para remaja untuk menonjolkan bakat mereka dengan mengadakan program sebegini.

Terima Kasih Clean & Clear…

No Response to "Adv: Shila Bersama Clean & Clear"

Leave A Reply