Jom cari dalam sensasi blog

Thursday, January 22, 2009

Ejen Modelling Nodai 10 gadis ditahan

Posted on 10:59 PM by Sitcom

KUALA LUMPUR - Hanya bermodalkan janji kerja di agensi peragawati antabangsa kepada gadis cantik, seorang lelaki didakwa telah menipu dan menodai sekurang-kurangnya 10 orang mangsa.

Suspek berusia 33 tahun dan sering berpakaian kemas itu akan berkeliaran di pusat beli-belah terkemuka di ibu kota bagi mencari gadis berdahi licin sebagai mangsa.

Sebaik terpikat dengan sasaran, suspek yang berlagak seolah-olah seorang profesional akan menghampiri mangsa sebelum memuji mangsa cantik seterusnya menawar peluang kerjaya dalam bidang peragaan.

Lebih menarik kerjaya tersebut kononnya di Amerika Syarikat dan setiap mangsa dijanji dengan bayaran RM60,000 sebaik mereka bersetuju mengadakan sesi fotografi.

Bayaran tersebut belum termasuk bayaran lain.

Mangsa yang 'rabun mata' dengan tawaran tersebut, diminta hadir di mana-mana hotel terkemuka di kawasan Brickfields bagi menjalani uji bakat dan fotografi.

Sebaik mangsa tiba di bilik, suspek yang bermulut manis mula meminta mangsa beraksi bagi diambil gambarnya.

Selepas dapat mempengaruhi mangsa, suspek kemudian mula memaksa mangsa melakukan aksi ghairah termasuk berbogel dengan alasan bagi melayakkan mangsa menyertai agensi tersebut

No Response to "Ejen Modelling Nodai 10 gadis ditahan"

Leave A Reply