Jom cari dalam sensasi blog

Loading...

Thursday, February 7, 2008

Rogol Dalam Train

Posted on 7:21 AM by Sitcom

aku dari btterwrth nak ke k.l...naik train. kul 9.30 mlm dr btterwrth, mcm biaser lah.aku pun dah biaser naik train.
dlm train aku dapat tempat sebelah budak pompuan.. mabye dari uitm arau..aku main agak jer..lamer perjalanan gna train ni.sampai k.l dalam kul 6.30... so dalam train tu, dah lah sejuk.. aku paksa gak tdo..dalam kul 1.20pg, aku terjaga...sejuk sgt..aku tengok sebelah, badak pmpuan td pun tdo..pakai bju sjuk..yg ader zip kat depan tu.bertudung.putih gak.nak kata cantik sangat tak lah. tapi sebab baju sejuk dia agak ketat, nampak bonjolan tetek dia...aku terus stim.mencanak naik.

wat pengetahuan korang, aku amek kelas ekonomi.save bajet. aku tengok kiri aku, bdak kecik dua orang.dah tido.ngan beraninya aku try sentuh bonjolan yang aku nampak..
aku tekan2 ngan jari aku.lembut.aku makin tak terkawal,lantas aku cekup tetek dia ngan tangan aku. pelahan2.takut dia jaga.uuuhhhh sedap..tgn dia kat perut. aku makin berani.. aku mula merayap kat bawah.jeans yg doa pakai memang ketat.trend skg.aku bgn, usha line jap.sbb dalam train, ramai lalu lalang.. then aku duduk balik. aku cekup pulak celah kangkang dia. aku tekan ngan ibu jari aku.. memang padat..kemas,sedap.

aku cuba buka zip dia. pelahan2 aku buat.agak payah nak buka.ketat. tapi aku paksa gak. alang2 jer. makin keras kote aku tengok panties dia yang kaler putih tu..
aku usap pelan2 ngan jari.
aku makin berani. tiba2 dia bergerak alih badan.
memalingkan badan dari aku.
aku cuba buka butang dia. failed.

aku bgn nak ketandas. nak lancap jap..
sebab dah tak tahan, aku jalan agak pantas ketandas yg terletak antara 2 gerabak. then aku terus masuk.terkejut aku tengok sorang pmpuan tengah mencangkung kencing.
pintu tandas dia tak tutup rapat.wat pengatahuan korang, tandas campur.takder sign.pmpuan tu terpinga2.ngan air kencing yang masih menitis. tapi dia cuba tahan.
pmpuan tu mmg cantik.tudung labuh,pakai baju kurung.

aku mula bernafsu setan.aku tutup pintu tandas ngan cepat.aku kunci.dia cuba menjerit.tapi takder saper yang dap[at dengar.bunyi train lagi kuat. memang tankkan dengar.
dia suruh aku kuar.
tapi aku terus taik kain baju kurung dia.membuatkan dia jatuh terduduk.kain dia aku letak kat blakang aku dan aku rentap panties dia yang sememangnya dah paras lutut.
agak senang nak tarik sebab posisi dia yang terduduk.
dia seakan2 nak menangis merayu minta kain dia dipulangkan.
aku hanya tersenyum.aku tau agak susah nak rogol dia ngan ruang yang agak sempit.
aku buka zip ngn butang boxer aku.then terjulur kote aku yang dah tegang.aku pegang kemas kedua tangan dia dan aku bawak kebelakang badan dia.sambil lutut aku menindih paha dia ngan kuat. aku ikat tangan dia ngan kain dia tadi.
setelah ikat, aku pegang ikatan td ngan tgn kiri, tgn kanan aku menyelak baju dia keatas,dan dia meronta sambil menjerit.risau didengari, aku tarik tudung dia dan sumbat mulut dia. aku selak baju dia keatas.. tersembul keluar tetek yang besar. ditutupi coli putih.

aku makin bernafsu tgk cipap dia yang berbulu lebat tu.. aku turunkan skit kepala aku dan aku jilat, hisap gomol pantat dia.dia menangis.
aku makin mangganas. bra dia aku rentap smpai ter cabut.
dan aku ramas tetek dia sekuat mungkin.besar.pejal.
then aku dah tak tahan.
aku acukan butuh aku kat lubang puki dia.
sambil tersenyum, aku jolok perlahan2 lubang keramat tu.ketat.. memang tak disentuh lagi.
aku jolok ngan kuat lagi.dia menjerit.separuh kote aku masuk..aku tekan lagi paha dia ngan lutut aku bagi terbukak lagi luas. then aku tarik sikit dan aku tusuk lubang puki dia sekuat mungkin. yeah...
sedap..ketat...sempit mencengkam kote aku.
berdarah pepek dia.

aku ayun.makin laju dan dia masih cuba melawan..
aku henjut sekuat dan selaju mungkin.sambil menghisap dan meramas tetek dia.
tak puas ngan itu, aku cepat pusingkan dia.aku nak wat doggy.lutut aku dibahagian dalam, menolak lutut dia keluar.
ngan iktan tgn dia aku pegang, kepala dia kat lantai tandas, aku tusuk faraj dia.
uuuuuuuuhhhhhhhh...memang sedap.
dalam 5 minit, aku cuba tusuk lubang bontot dia plak. lagi sempit.aku ludah untuk pelincir.
aaaaaahhhhhh...ketat.agak menyakitkan..
aku pusingkan dia ke posisi asal, dan aku tujah lagi, dan dalam beberapa tujahan, aku pancut dalam cipap dia. aaaahhhh.... sedap.
dan bakinya aku pancut dimuka dia.
sebagai langkah keselamatan, aku rakam kejap ngan hp kamera aku..
dan aku berlalu meninggal kan dia..

1 Response to "Rogol Dalam Train"

Leave A Reply