Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, February 6, 2008

Nikmat berjoging

Posted on 5:12 AM by Sitcom

Bila aku mengingatkan kembali apa yang telah berlaku pada diriku aku menjadi tidak keruan. Badanku, perasaanku semuanya menjadi resah. Kenangan dulu mengusik jiwaku. Peristiwa yang kualami setahun lalu seperti kelmarin saja berlakunya.

Tiba-tiba aku merasa kegelian di seluruh tubuhku terutama di bahagian kemaluanku.Tetekku mula mengeras dan nampak putingnya menegang. Aku mula menggosok alur cipap dan meramas-ramas tetekku. Aku rasa geli dan seronok. Aku juga mula memasukkan jariku ke dalam cipapku dan berfantasi melakukan hubungan seks. Tanpa disedari aku memasukkan jariku dalam lubang cipap sambil berkhayal batang konek bergerak keluar masuk menggaru-garu cipapku yang gatal. Bila terasa nikmat aku melajukan gerakan jariku hingga akhirnya otot-ototku mula mengejang dan cairan panas menyembur keluar dari dalam cipap dan aku kepuasan.

Kenangan lama menjelma semula. Waktu itu aku sedang menuntut di sebuah IPTA di ibu kota. Seperti biasa bila hari minggu aku akan bangun pagi untuk berjoging. Aktiviti ini sudah menjadi rutin kehidupanku. Jika tidak berjoging sekurang-kurangnya 2 kali seminggu badanku terasa
tidak selesa. Mau atau tidak aku terpaksa berjoging agar badanku terasa segar dan aku gemar aktiviti ini.

Biasanya aku berjoging dengan Ani, kawanku. Tetapi kerana dia demam maka hari itu aku berjoging seorang diri. Trek joging yang selalu kami guna terletak di suatu kawasan hutan simpan. Treknya cantik berbukit-bukit di penuhi hutan kecil dengan udara cukup nyaman. Banyak orang berjoging di sana dari pelbagai umur. Dari budak kecil hingga datuk nenek.

Pagi Ahad itu aku datang agak pagi. Hanya ada beberapa orang saja sedang menghangatkan badan sebelum berlari. Aku mula berlari-lari kecil mengikut laluan yang disediakan. Dedaunan masih dibasahi titikan embun. Udara sungguh segar dan nyaman. Kabus pagi memutih di
sekeliling. Pokok-pokok kelihatan berbalam dan kicauan burung riuh kedengaran. Kira-kira 500 meter aku berlari aku mendengar tapak-tapak kaki berlari di belakangku. Makin lama bunyi tapak kaki makin kuat dan tiba-tiba badanku dipeluk dari belakang. Aku cuba melawan tapi tak
terdaya melawan tenaga dua orang lelaki berbadan kekar. Aku ditolak ke tepi sambil mulutku dipekup. Aku tak mampu menjerit atau meminta tolong.

Kedua lelaki tersebut menarikku ke dalam semak kecil di tepi trek joging. Aku diheret kira-kira 20 meter ke dalam semak yang agak tebal dan terlindung dari orang yang lalu-lalang. Salah seorang lelaki menarik tudung yang kupakai dan mengikat mulutku agar aku tidak dapat
berteriak. Aku masih panik dan terkejut waktu itu hingga aku tak mampu untuk bebuat apa-apa.

Aku dibaringkan ke tanah. Seorang lelaki berada di bahagian kepala sambil memegang kedua-dua tanganku. Seorang lagi di bahagian kaki memegang kedua-dua kakiku. Aku cuba meronta dan menendang-nendang. Lelaki itu memegang kuat pergelangan kakiku dan kaki seluar track
bottom yang kupakai. Aku cuba lagi meronta tetapi seluar aku yang terlondeh. Lelaki itu menarik keluar seluar yang kupakai. Paha dan kakiku terdedah menampakkan seluar dalam yang menutupi taman rahsiaku.

Lelaki di hujung kaki bertindak sepantas kilat. Seluar dalam yang kupakai ditarik pantas dan sekarang aku berbogel. Taman rahsiaku terdedah tanpa ditutupi walau seurat benang. Aku tak mampu melawan lagi. Kudratku telah habis dan sia-sia saja aku beradu tenaga dengan dua orang lelaki yang kuat. Aku menyerah dan bersedia menerima apa saja yang berlaku. Jika aku melawan mungkin nyawaku yang terancam. Melihat aku tidak meronta lagi maka kedua lelaki ini bertindak lebih lembut. Baju yang kupakai ditarik diikuti dengan baju dalam yang kupakai. Aku sekarang tak ubah seperti bayi yang baru lahir. Tiada apa yang menutupiku lagi. Aku tidak dpt berbuat apa-apa selain dari menahan rasa malu.

Kini terserlahlah tetekku yang sederhana besar dan juga pantatku yang bersih tembam kemerahan. Belum pernah ada orang menyaksikan aku sebegitu rupa. Aku sangat malu dan takut. Lelaki itu mula membelai rambutku dan mengusap pipiku dgn perlahan-lahan. Aku cuba meronta dengan sisa-sisa kekuatan yang masih tersisa. Kemudian dengan lembut lelaki itu mencium pipiku dan juga leherku dengan penuh nafsu. Aku pada ketika itu teramat geli kerana leherku sensitif dan dia menjilat-jilat telingaku. Bila lidahnya berlabuh di ketiakku yang
mulus menyebabkan aku meronta-ronta kerana geli. Aku mula rasa sedap tetapi aku tidak mahu melayan. Lelaki itu meneruskan dengan mula meramas tetekku dengan begitu lembut sehingga aku seronok dan tetekku menjadi keras. Hatiku berkata-kata, ada juga peroqol yang bertindak lemah lembut. Dalam filem aku melihat perogol bertindak ganas dan garang.

Dia menjilat tetekku, membelai tetekku, menghisap putingku dan menggentel serta menggaru sedikit di putingku. AKu mula seronok dan sedikit sebanyak telah mula lupa apa yang sedang berlaku. Setelah bermain dengan tetekku, lidahnya turun menjalar di lurah dadaku sehingga ke perut. Dia menjilat pusatku. Aku kegelian kerana aku belum pernah dilakukan seperti ini sebelumnya.

Lelaki yang bertubuh sasa ini mula mengusap tundunku yang montok. Tundun gebuku dihidu dan dicium. Bulu-bulu nipis diraba-raba dan ditarik-tarik lembut. Jari telunjuknya dijolok ke dalam lubang cipapku. Nafasku makin laju dan perasaan aneh menjalar ke seluruh tubuhku. Apabila dia mula menjilat vaginaku dengan penuh kelembutan, aku rasa seperti ada cairan panas mula meleleh keluar dari dalam rongga cipapku. Lelaki itu mula menjilat biji kelentitku. Terasa seperti aliran elektrik di sekujur tubuhku. Sedap dan penuh nikmat. Dia teruskan dengan menghisap dan menggentel kelentit dan cuba menyucuk lidahnya kedalam lubang pantatku. Kini aku sudah lupa bahawa aku sedang dirogol dan menikmatinya sebaik mungkin. Semakin dia menghisap dan menjilat, semakin sedap aku rasakan.

Sementara yang berbadan kekar meneroka bahagian bawah perutku, lelaki yang lebih kecil yang berada di kepalaku tidak tinggal diam. Tetekku yang telah mekar keras diramas-ramasnya. Tangannya nampak sedikit menggeletar bila dia menyentuh kulit tetekku yang halus. Rasanya lelaki ini belum ada pengalaman dengan wanita. Wajahnya nampak seperti
budak sekolah menengah. Terasa sunguh nikmat bila cipapku dijilat-jilat sementara tetekku di ramas-ramas.

Setelah puas melakukan demikian, lelaki kekar mula membuka seluarnya dan terpancullah satu batang yang besar dan menarik. Batang coklat tua itu terpacak di pangkal pahanya. Kemudian dia menindih badanya ke atas badanku dan batang balaknya dihalakan ke permukaan vaginaku. Dia tidak terus masuk, tetapi memainkan kepala bulat itu di alur kemaluanku. Aku menjadi sangat bernafsu sehingga aku tak sabar bila ia akan masuk ke dalam pantatku itu. Aku sudah tidak tahan. Lelaki tersebut secara perlahan melumurkan batangnya dengan cairan lendir yang keluar dari cipapku. Ditujah-tujahnya kepala bulat itu ke kelentitku. Digerakkan kepala koneknya meluncur lurah yang sudah basah di antara dua bibir kemaluanku yang telah membengkak.

Kakiku bergetar menahan geli bercampur nikmat. Kubukakan pahaku lebih luas sambil menanti tindakan selanjutnya. Kepala konek dan batangnya berlumuran degan cairan licin. Pelan-pelan dia menolak kepala licin ke mulut cipap. Aku seronok dan amat bernafsu, aku biarkan sahaja kepala bulat masuk malah aku cuba mengangkang kakiku dengan lebih luas agar batang itu masuk ke dalam pantatku. Walau pada mulanya aku berasa sakit kerana aku masih dara tetapi sakit itu mula berubah menjadi seronok, geli dan sangat nikmat. Aku merangkul kuat kakiku ke
pinggangnya bagi menahan gerakannya. Lelaki kekar itu seperti tahu kemahuanku maka didiamkan saja gerakannya sambil merendam batang balaknya di rongga cipapku yang hangat. Bila aku sudah selesa dan tiada lagi rasa sakit maka aku melonggarkan pautan kakiku. Kini aku
ingin sekali disetubuhi lelaki itu.

Maka bermulalah adegan sorong tarik. Lelaki itu melakukan dengan begitu perlahan sehingga tidak terasa sakit tetapi kenikmatan yang tidak terhingga. Rasanya lelaki ini sudah cukup berpengalaman kerana tindakannya tidak gelojoh. Mungkin aku sudah lemas dengan nafsuku, aku sendiri berbisik pada lelaki itu agar dia mendayung dengan lebih laju lagi. Lelaki itu melakukan seperti apa yang aku suruh dan dia melajukan dayungannya. Kini nikmat yg kurasa tidak dapat kubayangkan lagi.

Agaknya lelaki kecil di kepalaku tak tertahan lagi melihat adegan yang berlaku di hadapannya maka dengan tangkas dia melondehkan seluar yang dipakainya. Terpacak batang konek yang tidak begitu besar. Kepalanya bulat macam kepunyaan kawannya juga. Dirapatkan batang koneknya ke mulutku. Mungkin kerana aku teramat bernafsu maka batang konek remaja itu aku kulum dan aku hisap. Meliuk lintuk badannya menahan geli bila kepala koneknya aku belai dengan lidahku yang kasar. Hanya beberapa minit cairan licin masin mula keluar dari hujung kepala koneknya.Aku mula menggerakkan punggungku dan mula bergerak seirama dengan lelaki kekar di celah pahaku. Aku rasa ghairah yang amat sangat. Dengan tidak semena-mena satu nikmat yg amat sangat telah kurasai. Pantatku tiba-tiba mengemut dengan begitu kuat seperti mencengkam batang lelaki itu. Cairan hangat banyak keluar membasahi permukaan cipapku. Lelaki itu juga mengalami kenikmatan bila badannya mengejang dan terasa cairan panas menyembur ke mulut rahimku. Cairan maninya telah dipancutkan ke dalam cipapku. Direndam balaknya dalam cipapku hingga beberapa minit kemudian dia mencabut batangnya yang terkulai dan terduduk lemas di tanah. Lelaki yang berada di kepalaku mula mengambil giliranya. Lelaki ini agak kecil badannya. Aku kira umurnya dalam lingkungan 14 tahun.
Batang koneknya terpacak tetapi tidak sebesar lelaki kekar tadi. Dimasukkan batangnya ke dalam cipapku yang masih basah. Mudah saja koneknya meluncur masuk dan dia mula menggerakkan punggungnya maju mundur. Mungkin ini adalah pengalaman seksnya yang pertama maka hanya beberapa minit maninya dah terpancut. Dia mengerang kuat bila maninya
bergerak keluar dari batang koneknya yang kecil. Badannya terhempas lemas di atas badanku. Nafasnya laju seperti pelari maraton.Aku ditinggalkan terkapar lesu di atas tanah setelah kedua lelaki ini mengucapkan terima kasih di telingaku. Perlahan aku bangun dan mengenakan semula pakaianku. Badanku terasa letih tapi nikmat. Aku tak meneruskan jogingku sebaliknya aku terus kembali ke hostel. Aku dirogol tapi aku menikmatinya. Peristiwa ini tak pernah aku lupa.
Bila aku terkenang kembali aku tersenyum sendirian

25 Response to "Nikmat berjoging"

.
gravatar
me Says....

tu bodoh namenye...
xigt dosa ke??
dirogol dlm rela....
sgtlah bodoh

.
gravatar
Anonymous Says....

Ish3...gile ke kau ni, kene rape pun kau syok..kalau org tu ade aids, x ke naya...

.
gravatar
ad0ih Says....

ape k bngang kau ni....
yg kau sy0k x tntu pasl 2 np??
si0t t0l la...

.
gravatar
budak_judo Says....

ape la bodo pnyer pompuan... dh la kai tudug,ko mlancap lak tu... kne rogol pn ske??? jd bohsia jer la..xyah kai tudug tu.. mmlukn jer..

.
gravatar
buluh Says....

masya allah....ape la nak jadi...da kne rogol pon suke...

.
gravatar
Anonymous Says....

mmg pomwn murahan aa kaw ieh . bodo ta b'tempat . bolee ge lyn jantan2 ue . bek jdx bohsia aa .

.
gravatar
Anonymous Says....

korg smue la yg bodoh....
ni crite rakaan je la bangang...
hahaha..
rmai gk yg caye bulat2..bodoh...
bace diam2 da la..

.
gravatar
Anonymous Says....

blh x jgn wat lg cite cm ni..tah pe tah, pe tujuan ko wt cm ni, ko akn tnggung dosa brperingkt tau..lau ko mti pn dosa tu still brtambh as long as de org bce site ni..kn lg elok ltk articl2 yg brpaedah..ak xphm r pe syoknye mencipta cerite cm ni..sgt memalukan bangsa je..taubat la...

.
gravatar
Unknown Says....

Lol bodoh masing2.sembang mcm bagus..sembang ilmu agama tgi melangit..dok kutuk itu ini padahal kaki lucah..fuck off

.
gravatar
Unknown Says....

Kan...semua pakat sembang..kalau tahu ni dosa..bodoh..buat pa bukak blog lucah

.
gravatar
Unknown Says....

Kan...semua pakat sembang..kalau tahu ni dosa..bodoh..buat pa bukak blog lucah

.
gravatar
Unknown Says....

Da taw salah tapi bace smpai abis..hahahaha..pastu acah2 xsuke tapi scrol lg ke bawah..

.
gravatar
Unknown Says....

Da taw salah tapi bace smpai abis..hahahaha..pastu acah2 xsuke tapi scrol lg ke bawah..

Leave A Reply