Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, February 6, 2008

Cikgu KH?

Posted on 8:43 PM by Sitcom

Hai... nama aku man(bukan name sebenor)
mase tuh aku 15 taun.
ade la sorang cikgu tuh... name die Cikgu Ina. Dia ni muda lagi, baru 29 tahun. Badan memang cantik n die pnye tetek slalu nampak cam nak tersembul keluar walaupon die pakai tudung.
memang die ni lembut giler.. kalo orang bising pon die tak marah.. kalo orang tak bawak buku pon die tak marah.
buat ape pon die tak marahlah senang crite. Jadi, mase die tgh mengajar aku slalu la gak concentrate kat plajaran KH tuh...
die dah kawin n ade baby sorang kot...
aku bukannye tau sangat pasal cikgu ni... biasela budak baik.
kelas first lak tuh.. lagi satu kitorang nak amik PMR jadi kene la wat keje kursus.. kerja kayu la senang crite...
aku wat la satu projek yang agak besar jadi kene gune kayu lebih la untuk siapkan menatang tuh..
Nak dipendekkan crite, kene la mintak kayu lebih tapi kene bayar la.. mula-mula die tanye sape nak beli kayu lebih ramai la yang pergi... tapi aku pikir malas plak sbb nanti takde duit nak balik naik bas.. pastu aku seluk kocek, tengok² ade
5 ringgit. baru aku ingat ade duit lebih beli buku...
Jadi aku pergi la nak beli kayu tuh.. tapi bebudak lain dah balik dah daripada bilik stor kayu tuh..
Cikgu pon dah nak kunci balik dah bilik tuh.. aku datang n kate la kat die aku nak beli kayu tambahan..
die pon bukak la balik n suruh aku masuk...
aku pon masuk pastuh tunggu kat belakang die sementara die nak ambik kayu yang aku nak.. mase die nak ambik kayu tuh, die membongkok n nampak la bentuk panties die sebab die pakai baju kurung je.. aku terus jadi tak tahan dan ramas punggung die tuh.. die nak menjerit tapi aku cekup mulut die
gune sebelah tangan sambil lagi sebelah aku tarik tudung die
sampai terbukak.. pastuh aku bukak baju ngan kain die sampai
tinggal bra ngan panties je.. aku lepaskan mulut die n aku kate kat die yang kalo die jerit nanti aku koyak-koyak baju ngan kain die tuh.. biar die keluar bogel
die pon jadi takut sambil tangan die duk cover tetek die ngan puki die. Memang cantik giler badan die walaupun aku belum dapat tengok lagi 2 main course sebab masih ditutupi bra n panties..
Aku pon bukak seluar ngan baju uniform aku sambil duk lancap kote aku yang tgh stim giler tuh. Cikgu Ina cuma boleh tengok je bile aku datang dekat die sambil lancap kote aku yg tgh besar gile tu pelan-pelan.
Aku dengan mudah dapat cium die sebab tangan die masih kat tetek ngan puki die..
aku peluk die kuat-kuat sambil kote aku cucuk2 perut die...
tak lame pastuh aku rase cam ade respon je ciuman aku sampai dah jadi french kiss. tangan die aku angkat pelan-pelan letak atas bahu aku sambil aku mula turun ke dada die n dapat main bende yg memang tahap gile babi punye aku nak main selama ni, tambah pulak saiz yang agak besar tuh membuatkan aku rase cam nak gigit bagi putus je puting cute die.. die dah mule mendesah mase aku hisap kuat2 camtu. Aku tak puas hati n teruskan perjalanan aku ke bawah lagi..
Sampai je kat puki die, ade bau cam wangi-masam2 sket. tapi takde bulu cam dalam cd yang aku slalu layan tuh...
aku pon mula menjalankan praktis amali yang aku telah blajar dengan menjilat dan menghisap puki die sampai tersembul satu bijik kecik. aku gigit pelan2 bijik tu n hisap sampai cikgu tu yang mula2 berdiri dah terduduk sambil tarik2 rambut aku. Tak lame pastuh.. die pun melelehkan air putih die sambil pejam mate dengan teriakan kecil. aku dah tak tahan lagi so aku terus berdiri n baringkan die betul betul pastuh aku cium mulut die sambil kote aku aku pegang n tujukan kat tempat yang memancutkan air putih tadi...
aku masukkan selaju yang mungkin kote aku sambil die menjerit kesedapan la kot... Aku tarik pelan pelan tapi aku masukkan balik dengan laju n aku teruskan buat camtu sampai tiba2 aku rase testis aku basah ngan air panas.. "Cikgu Ina klimaks lagi la ni ye?" tanye aku dengan selamba...
Aku tak kisah la brape kali die klimaks sebab aku belom klimaks2 lagi. Jadi aku sorong tarik laju2 lagi sampai akhirnya aku rase nak terpancut. Aku cakap kat die tapi die tak kisah pon.. Aku pon hayun laju2 sampai lastly aku pon pancut.... He he he... Korang ingat aku bodoh ke nak pancut kat dalam?? Aku sempat tarik kote aku sebelum pancut dalam puki dia n aku pancutkan kat atas perut ngan tetek die...
Aku rase penat gile.. mungkin sebab slalu mlancap gune otot tangan je tapi wat betul2 ni kene guna otot2 kaki skali...
Aku pon baring atas die sambil mulut aku masih duk nyonyot tetek die n ramas2 bende gigantic tuh...
Tiba2 bunyi pintu diketuk..
Skali kawan aku merangkap ketua kelas datang dah...
"Mampus aku!!" aku pikir dalam hati... "Sebelum die masuk baik aku cabut dulu.."
Aku terus panjat tingkap blakang pas pakai baju n lompat walaupun aku tau tempat tu agak tinggi dan akhirnya landing atas tong sampah besor tepi skolah...
Walaupun busuk tapi aku rase lega gila sbab slamat..
Esoknye aku datang skolah, Cikgu Ina nampak aku terus merah gile muke die.. Pastuh aku nampak mate die berkaca dan menitiskan air mata. Walaupun orang lain tak nampak, tapi aku nampak. Aku pon pergi la jumpe die kat ofis cikgu2 KH, lepas habis kelas dengan niat nak mintak maap dan terima kasih sebab tak report kat sesape... Tapi tidak kusangka-sangka, die pulak yang kate trime kasih kat aku n start story pasal suami dia yang dah 2 bulan tak balik rumah n die dah lame kegersangan... Aku pon ape lagi... naik tanduk la.. Aku tanye die kat umah skang ni tinggal sape je?? Die kate die ngan anak die je yang tinggal. Aku pon tanye la boleh aku datang tak umah die?? OOoopppsss... Bapak aku dah balik plak.. nanti kalo ade mase lagi aku bagi sambungan criter nih.. okeh Adios!!!!
( akuhensem kom)

No Response to "Cikgu KH?"

Leave A Reply