Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, August 16, 2009

Perkahwinan Zhang Ziyi ditangguhkan

Posted on 8:50 AM by Sitcom



Zhang Ziyi bersama kekasihnya seorang billionaire Jewish..
huhuhu...materialistik pompuan nie..laki tue da tua ganyut dah..huhu

Selepas menjalinkan percintaan selama 2 tahun, aktres kelahiran Cina, Zhang Ziyi dan kekasihnya, Vivi Nevo, mengambil keputusan untuk berkahwin. Namun perkahwinan mereka yang sepatutnya berlangsung di sebuah pulau di Itali bulan depan itu terpaksa ditangguhkan buat seketika.

Perkara ini telah dimaklumkan beberapa rakan terdekat pasangan ini kepada The New York Post, baru-baru ini. Zhang dan Vivi tiba-tiba saja menjadi tumpuan pihak media sebaik saja berita pertunangan mereka didedahkan pada awal tahun ini.

Paling menggemparkan, pasangan ini menarik perhatian ramai apabila menghabiskan masa bersama di pantai kepulauan St Barts, French Caribbean dalam suasana mengggairahkan di mana Zhang kelihatan meniarap, berjemur dan bermesraan dengan Vivi dalam keadaan separuh bogel.


Gambar itu telah tersebar di internet dan menimbulkan kecaman serta kemarahan ramai masyarakat China yang menganggap perbuatan Zhang itu sebagai melampau dan melanggar batas dan tingkah laku sebagai orang Timur. Namun Zhang tidak membalas apa-apa kenyataan.

Berbalik kepada soal perkahwinan mereka, sumber rakan mereka itu menjelaskan, perkahwinan mereka itu sudahpun ditangguhkan sejak Disember tahun lalu lagi.

"Sebab-sebabnya ialah kerana masing-masing terikat dengan jadual yang cukup padat. Namun, tiada siapa yang tahu sampai bila majlis perkahwinan mereka itu akan ditangguhkan. Malah, tiada sebarang tarikh baru yang diumumkan.

"Seperti mana Zhang yang sentiasa sibuk di lokasi, tunangnya, Vivi yang juga seorang kapitalis yang sibuk dengan tugasnya," katanya sumber itu.

Zhang baru-baru ini telah menghabiskan banyak masa di China untuk mempromosikan filem terbarunya, Fei Chang Wan Mei yang akan mula ditayangkan di pawagam di sana Ogos nanti depan. Dalam pada itu, dia sempat terbang ke New Zealand untuk menjayakan sebuah siri komersial untuk sebuah syarikat barang kemas.

Zhang juga pernah melahirkan pendapatnya tentang perkahwinan dan bagaimana dia ingin berkahwin serta membina kehidupan keluarganya sendiri. Namun pada waktu yang sama dia juga tidak pasti sama ada berkahwin adalah satu keputusan yang tepat.

"Bagaimana kalau nanti saya gagal berkahwin dengan lelaki yang baik? Kalau sudah berkahwin, saya mahu ia menjadi seperti ayah dan ibu saya kerana mereka menghabiskan masa berdua untuk sepanjang hayat mereka bersama," katanya yang percayakan kesetiaan.

No Response to "Perkahwinan Zhang Ziyi ditangguhkan"

Leave A Reply