Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, August 30, 2009

Akhil tegur Maizawati sudah ada Kekasih Baru

Posted on 8:29 AM by Sitcom


Akhil menegur dan mempersoalkan sikap bekas isterinya, Maizawati yang dianggapnya telah membuat sesuatu yang tidak sepatutnya terjadi dalam masa tempoh edah penceraian mereka. Akhil dengan yakin mendakwa Maizawati sudah ada kekasih baru.

“Ana tidak kisah kalau anda semua (wartawan) hendak tulis atau tidak. Ada sumber yang cakap pada Ana yang dia (Maizawati) sedang bercinta dengan seseorang lelaki sekarang. Perempuan yang telah bercerai dengan suaminya sepatutnya perlu menjaga maruah diri sepanjang tempoh edah. Tapi yang berlaku sekarang adalah sebaliknya,” kata Akhil.

P/S:Nampaknye Akhil mcm marah pulak maiza dah ada pengganti baru..bukan sahih lagi,baru je org bgtau dia...kecoh2 lak dia..agaknya dia cemburu maiza dgn mudahnye mendpt pengganti...isk2...Akhil dah kahwin cepat2 sgt,mestila hati maiza terguris....apa salahnya maiza buat awak terguris pulak...ceh.. apa-apa pun manusia bukan malaikat..cerminlah diri kita sendiri..renung renungkan..

2 Response to "Akhil tegur Maizawati sudah ada Kekasih Baru"

.
gravatar
Anonymous Says....

kala aku la kan aku malu, tapi akhil ni bukan tau malu, mmg muka tak malu, nak cermin mcm maner kat umah dia takder cermin

.
gravatar
Anonymous Says....

boley blah la akhil nih...
pkai topeng ja dia tu...
bkn baek pn..
ceramah ja lebey..

Leave A Reply