Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, November 8, 2008

Adik & abg angkat 'berumahtangga' di pejabat (norman-memey)

Posted on 10:29 PM by Sitcom

Menariknya, artis lain sibuk ambil anak angkat tetapi Norman pulak ambil adik angkat. Anak dara cantik pulak itu yang dipilih menjadi adik angkatnya.

CAK tak mahulah membabitkan orang lain dalam kemelut rumah tangga Norman, Abby dan Memey tetapi menurut sumber CAK, ibu bapa Norman sendiri tahu hubungan antara ‘abang dan adik angkat’ itu.

Walaupun Norman buat-buat tak tahu tetapi ramai yang tahu Memey sudah lapan bulan ‘berumah tangga’ kat ofis Norman yang terletak di Ukay Perdana. Ini kerana ramai ternampak kereta Memey selalu sangat 'tersadai' kat situ.

Kononnya Memey terpaksa menginap di ofis itu kerana dia dalam proses mencari rumah baru. Untuk sementara waktu ini, terpaksalah dia tinggal di situ.

Tetapi yang CAK musykilkan, kat Kuala Lumpur ini berlambak-lambak rumah. Yang masih dalam pembinaan pun tidak terbilang dengan jari. Hendak duduk kat kawasan mana, cakap aje.

Rumah yang ada kolam, tak ada kolam, semua ada. Boleh pilih rumah pangsa, town house, kondo, rumah teres atau banglo, bila-bila masa boleh dapat. Takkan lama sangat hendak cari rumah sewa atau pun Memey ini memang cerewet sangat kot.

Seperkara lagi, kalau benarlah Memey itu adik angkat Norman kenapa Norman tidak mempelawanya duduk di rumahnya saja. Ada juga Abby kawan bila Norman sibuk di lokasi penggambaran. Malaslah CAK hendak fikirkan mengenai kisah abang dan adik ini kerana mereka berdua sudahpun 'terangkat'.

Sekarang CAK dengar Norman bersedia untuk memperisterikan Memey pulak. Memang pelik sebab selama ini mereka menafikan mempunyai hubungan istimewa. Oleh itu beberapa kenyataan dikeluarkan Norman selepas kes tangkap basah itu sangat diragui kerana bagi CAK bukan senang kita hendak membuat keputusan berkahwin jika tidak pernah kenal rapat sebelum ini.

No Response to "Adik & abg angkat 'berumahtangga' di pejabat (norman-memey)"

Leave A Reply