Jom cari dalam sensasi blog

Wednesday, June 25, 2008

Nora Danish Kini Single

Posted on 3:48 AM by Sitcom

Ini mungkin berita paling panas yang GUA dengar hari ini. Pasti ramai yang masih ingat dengan kontroversi yang pernah melanda seorang pelakon cantik manis yang suaminya dikatakan diganggu oleh seorang pelakon wanita yang ‘gila’ kontroversi.

Daripada sumber yang diperolehi, sensasi dengar pasangan ini sudah pun ‘berpisah’. Walaupun sebelum ini pelakon wanita itu menafikan sekeras-kerasnya yang rumah tangganya sedang bergolak, tetapi akhirnya kecundang jua. Mungkin setelah sekian lama bertahan, dia merasakan perpisahan adalah jalan terbaik bagi dirinya serta pihak terlibat.


; Namun setakat ini sensasi belum dapat pengesahan mengenai kebenaran berita tergempar ini. Menurut teman seperjuangan sensasi, dua hari lepas dia sempat bertanyakan hal ini kepada pelakon wanita itu, tetapi seperti biasa, dia menafikannya. Mungkin ingin memilih waktu sesuai untuk mengumumkan perkara tersebut. Jika benar berita yang sensasi dengar ini, kesian jugalah dekat pelakon wanita itu. Dia tidak pernah mengganggu hidup orang lain. Tetapi jika berita ini hanya gosip semata-mata, syukurlah ia tidak terjadi kerana perpisahan itu amat menyakitkan.


pssstt....wanita itu ialah:nora danish
perosak:fasha sendat
Gatal miang:laki si nora

hai la labu..ntah apa kes...
dengar citer fasha tue sedulu tyme skolah sgtla menggedik
balik skolah je mat2 rempit tggu kat luar
hew....
ntahla...
hahaha

No Response to "Nora Danish Kini Single"

Leave A Reply