Jom cari dalam sensasi blog

Tuesday, May 27, 2008

Bohsiakah aku -part 1

Posted on 4:11 AM by Sitcom

Hai. Aku Lina. Aku ada cerita nak kongsi dengan korang. Aku merasai pengalaman persetubuhan sejak aku bersekolah di tingkatan 4. Ketika aku tinggal bersama mak, adik, akak dan bapak tiriku. Bapak tiriku lebih muda dari mak aku. Umur mak aku time tu 42 dan bapak tiri aku 35. Adik beradik aku yang paling besar time tu 19 tahun dan paling kecik 12 tahun.

Aku ketika tingkatan 4, aku telah dirogol oleh bapak tiriku. Mak aku memang tak tahu pasal perkara ni. Sengaja aku tak nak bagi tau. Lagi pun aku bukannya mengandung. Perangai aku yang suka seks mengundang musibah apabila aku kantoi dengan bapak tiri aku time aku tengah sedap menggentel cipap atas katil. Aku masih ingat, time tu aku bayangkan cikgu Khir main dengan aku.

Klik sini ..

No Response to "Bohsiakah aku -part 1"

Leave A Reply