Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, May 4, 2008

Amoi seberang tambak

Posted on 11:04 PM by Sitcom

Pertengkaran tadi benar benar membuatkan aku bosan dan tension. Untuk release tension aku menghabiskan masa di sebuah disko berdekatan.Walaupun dalam disko tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah. Namun aku dapat gak release tension aku nie……Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa seperti ader yang mencuit bahu aku…….Aku berpaling……woyooooooo amoi sih!!!!! Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada amoi……..Aku leka sekejap…..Eh! kawan ader orang duduk di sini tak???? Tanya amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku.kekeke dalam hati aku ketawa sendiri.Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku sih!!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik.Muzik bergema dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari Singapore….. OOOOO aku kata.Mana boyfriend u??? Tanya ku lagi…Dia tak dapat datanglah….i boring tengok dia…Aku hulurkan tangan i Bard u???? I Lulu and this my friend Lucy. Aku bersalaman……Waktu Lulu tunduk mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya…Emmmmm geram betul aku.
Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi…..Tiba tiba amoi tu mencuit bahu ku Jom dance…….Jommmmmmmmmm aku kata.Aku aper lagi tunjukkan segala skil yang aku ader..Amoi ketawa dan terus dance.Sambil dance mata aku terus tertumpu pada kedua buah dada amoi tu yang bergerak gerak mengikut rentak muzik.Fuh! aku menelan air liur……….Sabar kata hati ku…. dari music rancak kini menjadi slow…… Kini giliran aku pula mempelawa amoi .Amoi malu tapi setuju. Apa lagi aku memeluk pinggang amoi lembut.Amoi membalas…..Aku membisik ke telinga amoi u datang sini ader aper….Saja…but today is my birthday.Oooooo aku kata happy birthday.Aku eratkan lagi pelukkanku hinggakan dadaku dapat merasai kepejalan daging amoi tu. Emmmmmmmm empok aku kata.Tangan aku mula mempermainkan peranan tanganku mula mengosok gosok di belakang badan amoi. Amoi yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan kepala. Amoi melentukkan kepala ke bahu aku. Peh! ader can nie aku kata.


Baca Sambungan Cerita ini click disini

No Response to "Amoi seberang tambak"

Leave A Reply