Jom cari dalam sensasi blog

Loading...

Monday, May 12, 2008

Anak

Posted on 3:17 AM by Sitcom

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta di petaling jaya. Umur 26 tahun. Sudah 3 tahun berumahtangga, hidup kami mewah..soal wang tidak menjadi perkiraan, tapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Aku dan suami telah puas beriktiar cara tradisional sebelum kami membuat pemeriksaan doktor. Akhirnya suamiku disahkan tidak subur walaupun zakarnya berfungsi dengan normal(cukup besar- 6 1/4 inci, dan keras serta banyak air maninya bila terpancut) namun benihnya tak subur. Perkara ini kami rahsiakan dari keluarga atas permintaan suamiku.

Suamiku mengalami tekanan bila ibu bapanya mula menanyakan bila mereka akan menimang cucu hasil perkahwinan satu-satunya anak mereka itu. Aku juga teringinkan anak..tapi apakan daya. Suamiku tidak mahu mengambil anak angkat kerana kekurangan dirinya akan diketahui.

Pada suatu malam, suamiku membuat cadangan yang mengejutkan aku, dia mencadangkan aku tidur dengan lelaki lain untuk hamil. Aku membangkang cadangan itu sekeras-kerasnya. Ekoran itu aku dan suamiku sering berbalah, walaupun mengenai perkara yang kecil. Akhirnya setelah empat bulan hidup dalam tension dan perkelahian, aku mengalah, dan bersetuju dengan cadangannya. Persetujuan aku menggembirakan suamiku. Dia memberitahu aku yang dia akan uruskan semuanya.Aku menjangka bahawa dia akan membawa pulang lelaki yang dipilihnya dan aku akan disuruh bersetubuh dengan lelaki tersebut.

Hampir dua bulan berlalu, tiada sebarang kejadian yang berlaku dan suamiku tidak langsung menyebut tentang perkara itu. Aku menyangka bahawa dia akhirnya tidak sanggup untuk melakukannya. Aku pun merasa lega. Tapi sangkaan aku meleset.

Pada hujung minggu itu dia mengajak aku dinner di Holliday Villa. Sungguh romantik dia malam tu. Waktu menikmati desert, suamiku suruh aku tunggu sebentar sebab dia nak keluar. Hampir setengah jam dia pergi. Aku tanya kemana dia pergi. Dia bagi tahu aku yang dia pergi buat arrangement untuk aku meniduri dengan kawan sepejabat dia (tak perlu aku sebutkan namanya di sini). Tersedak aku dibuatnya. Dia sudah tempah dua bilik sebelah menyebelah ‘with connecting door’.

Selesai makan kami ke bilik yang ditempahnya.Aku rasa seperti mimpi antara percaya dengan tidak. Masuk saja ke bilik dia terus buka pintu yang menghubungkan bilik sebelah. Tapi daun pintu bilik sebelah masih belum dibuka.

Suamiku memberitahu aku bahawa dia telah merancang perkara ini sejak dua bulan yang lalu lepas aku memberikan persetujuan. Dia buat pertaruhan yang dia tahu dia akan kalah. Yang kalah dalam pertaruhan akan sponsor yang menang meniduri gadis pelacur high class yang cantik molek. Petang tadi dia buat tempahan “special package” di health club kat situ. Dia telah beri arahan pada wanita yang akan melayan kawannya nanti. wanita itu disuruh pujuk kawan nya untuk mencuba style baru. Kawannya tu akan diikat dan di tutup matanya sementara wanita itu memberikan kenikmatan padanya sehingga kawannya benar-benar terangsang. Ketika itulah wanita itu akan bertukar tempat dengan aku. supaya kawan suamiku memancutkan air maninya dalam tubuhku. Selepas itu barulah wanita itu akan meleraikan ikatannya dan kawannya pula boleh berbuat apa sahaja yang yang dia hendak ke atas pelacur tu.

Suamiku kata sekarang kami hanya menunggu wanita itu membuka pintu dari sebelah sana. Sementara itu dia suruh aku bersiap-siap. Aku disuruh menanggalkan pakaian dan memakai bathrobe sahaja. Aku rasa macam bermimpi. Tapi aku kuat kan hati dan bertekad untuk melalui malam ini demi memenuhi kehendak suamiku. Sambil menunggu tu, suamiku menyelak bathrobe dan mula menjilat kelentit ku. Aku menjadi terangsang. kemaluan ku menjadi basah.

Tidak lama lepas tu kami dengar bunyi musik bercampur suara gelak ketawa dan usik-mengusik dari bilik sebelah. Lebih kurang 25 minit kemudian pintu bilik sebelah dibuka. Pintu bilik sebelah tu dibuka oleh wanita melayu (aku tersentak.. kali pertama aku melihat seorang pelacur, masih muda aku rasa baru 20 tahun, cantik dan dalam keadaan telanjang)

Itulah pelacur yang ditempah oleh suamiku untuk melaksanakan rancangannya pada malam itu.wanita itu mengisyaratkan supaya aku dan suamiku diam dan mengajak kami ke bilik sebelah. susuk tubuh pelacur itu hampir sama dengan aku. suamiku membuat pilihan yang sebegini supaya mudah aku bertukar tempat dengan wanita itu.

bila masuk ke bilik sebelah aku dapati seorang lelaki terkangkang diikat kaki dan tangannya ke penjuru katil. matanya ditutup dengan kain hitam. mataku melirik ke zakarnya yang keras.. tapi saisnya tak lah besar sangat dalam 5 inci. (besar lagi zakar suamiku yang lebih 6 inci lebih panjangnya). Buah zakar dia memang besar..tentu banyak air mani fikirku. Bunyi musik dalam bilik itu cukup kuat untuk menyembunyikan bunyi pergerakan kami bertiga. lelaki itu tidak sedar tentang kehadiran kami.

Wanita tadi terus mendapatkan zakar lelaki itu dan menghisapnya. melihat kepada tindakbalas lelaki itu aku yakin bahawa tak lama lagi akan terpancutlah air dia. Wanita itu berkata pada lelaki itu yang dia nak masukan zakar (dia panggil ‘kote’) lelaki tu dalam cipap dia. Pada masa itulah suamiku menanggalkan bathrobe aku dan menolak aku ke arah katil. Aku di pimpin oleh wanita itu dan suamiku untuk naik ke atas katil dan mengambil kedudukan betul-betul atas zakarnya. Aku pun pegang zakarnya yang berdenyut-denyut itu dan dengan perlahan menekan lubang kemaluanku aku ke bawah sehingga zakarnya terbenam masuk sepenuhnya.

Dia mengerang sedap. sepanjang kami berada dalam bilik itu, hanya wanita itu yang bersuara. dia bertanyakan samada lelaki itu suka dengan apa yang dia lakukan (sebenarnya aku yang buat). Aku menggerakkan bontot aku agar zakarnya dia keluar masuk.

Kemudian aku perasan suara wanita tadi dah lain bunyi nya… bila aku toleh aku lihat dia sedang disetubuhi oleh suamiku dari belakang. Hairan… aku sedikit pun tidak merasa cemburu, sebaliknya aku rasa terangsang bila melihat zakar suamiku keluar-masuk dari kemaluan pelacur tu. Aku terus mempercepatkan pergerakan aku sehingga tidak lama kemudian lelaki tersebut terpancut. Aku dapat mersakan kepanasan air mani dia dalam badan aku. Menyedari bahawa lelaki itu telah terpancut, suamiku dan pelacur tadi memberhentikan aksi mereka. Aku terus bangun… suamiku terus memimpin aku kebilik sebelah dan wanita itu itu menutup pintu biliknya.

Entah apa yang berlaku seterusnya di bilik sebelah. Tapi di bilik kami…adengan nya tidak berakhir disitu malah baru nak mula. Aku dipeluk dan dikucup oleh suamiku dengan rakus. Dia beritahu aku yang dia sangat terangsang bila melihat aku bersetubuh dengan kawannya tadi. Aku terus di baringkan dan dia masukan zakarnya yang keras itu ke dalam lubang kemaluan aku yang penuh dengan air aku dan air mani kawannya.

Sudah lama aku tidak dijamah oleh suamiku dengan begitu bernafsu,… sejak dia mendapat tahu bahawa dia mandul. tapi malam itu kami bersetubuh macam mula-mula kahwin dulu. Aku klimak 2 kali sebelum suamiku memancutkan air mani dia. Lepas tu kami terbaring berpelukan dan bercakap dengan nada berbisik. Aku beritahu dia yang aku juga terangsang melihat dia bersetubuh dengan pelacur tadi… kalau boleh aku nak tengok dia bersetubuh dengan wanita lain dan join sekali. Suamiku tanya samada aku bergurau ke betul..kalau betul dia boleh call health centre kat bawah tu untuk hantar seorang lagi girl..nak tak? Aku angguk menyatakan persetujuan.

25 minit kemudian loceng pintu berbunyi. Suamiku buka pintu dan menjemput seorang wanita masuk. Wanita itu terkejut melihat aku kat situ. Suamiku jelaskan pada dia hajat kami. Dia kata tak kisah asal dibayar ekstra RM150.00 untuk servisnya. Suamiku bersetuju. Aku berkenalan ala kadar dengan wanita itu. Nama dia aida, masih study kat kolej swasta. kerja ni saja buat part time cari duit lebih. Suamiku mencelah dia kata.. takkan nak sembang gitu aje. dia minta aida mula tanggalkan pakaian macam strip tease.

Aku dan suamiku menonton dari atas katil. aku berada dalam pelukan dia. Selepas semua pakaian aida tertanggal, dia berdiri depan katil kami. Satu kakinya diangkat ke atas katil dan direnggangkan sehingga menampakkan kemaluannya yang licin dicukur. Tanpa sebarang rasa malu dia merenggangkan bibir kemaluannya dan mula menggentil kelentitnya sambil memandang tepat pada kami.

Dengan berbisik di telingaku, suamiku bertanya apa yang ingin aku lakukan. Aku kata aku nak tengok aida hisap zakar dia. Diapun minta aida jilat dan hisap zakar dia. Sekali lagi aku dikejutkan..aida naik ke katil dan membelakangkan kami, kemudian menonggeng untuk mengisap zakar suamiku. Jadi bontot serta kemaluan dia yang tersepit dicelah pahanya berada hanya beberapa inci dari muka kami. Suamiku terus meraba-raba bontotnya kemudian dia dia jolokkan jarinya masuk kedalam lubang kemaluan aida. Sejurus lepas itu dia mula menjilat lubang kemaluan aida yang dah basah tu..

Aku sungguh terangsang. aku mula menggosok kelentitku sambil memerhatikan mereka berdua. Bila mana suamiku melihat aku bermain sendirian, dia pun berhenti dan mengatur semula kedudukan. Oleh kerana katil itu tidak cukup besar utk tiga orang, kami berpindah ke lantai. Aida berada dalam keadaan merangkak. suamiku menyetubuhi aida dari belakang. Aku pula duduk dengan merenggangkan kaki didepan aida. Ini memudahkan kemaluanku di jilat oleh aida. hhuuuhh jilatan dari seorang wanita lebih jauh nikmatnya dari jilatan yang pernah aku alami dari suamiku. Aku menujah kemaluanku kemuka aida..kesian dia depan belakang kena tujah. Tak lama lepas tu aku klimaks. Walaupun aku klimaks aku minta supaya aida meneruskan jilatannya. Habis air aku dijilatnya.

Aku lihat muka suamiku dah merah, matanya pejam rapat…aku kenal benar..tak lama lagitu nak terpancut. aku cepat-cepat bagitahu dia yang aku nak dia pancutkan air mani dia kat aku. Suamiku terus keluarkan zakar dia dari tubuh aida.Kesian aku tengok muka aida..muka orang hajat tak sampai…(aida masa tu aku rasa terangsang sangat dah).

Suamiku pun datang kat aku.. aku hisap zakarnya yang basah dengan lendir dari kemaluan aida. Lepas tu aku minta dia masukkan zakarnya kelubang kemaluan aku dan dayung perlahan-lahan. Kakiku kupeluk tubuh suamiku.

Terasa nikmat yang lama dinafikan pada ku… nikmat zakar yang besar..keras ..panas terrendam dalam kemaluan ku. Kami berpelukan dan berkucupan lidah selama 10 minit sebelum suamiku terpancut..dan bila mendengar suara suamiku yang dalam dan menggigil itu aku turut klimaks bersama dengannya. Lepas tu baru aku perasan aida turut klimaks bersendirian (dia musterbate sendirian).

Sebaik saja nafas aida kembali normal..suamiku suruh dia bersihkan kemaluan kami berdua. Aida menurut…. habis air mani dan mazi kami suami isteri yang berada pada kemaluanku dan zakar suamiku dijilat oleh aida. Lepas itu barulah suamiku membenarkan aida membersihkan diri dan mengenakan kembali pakaiannya. Suamiku membayar servicenya sebanyak RM 350.00. aida menerima wang itu dengan gembira sebab itu lebih dari sepatutnya. Sebelum dia keluar dia meninggalkan phone numbernya. kalau kami perlukan dia untuk memanaskan hubungan kami suami isteri..call dia anytime..dia akan datang.

Pada malam itu kami tidur di hotel, esok pagi kami bersetubuh lagi. sebelum balik ke rumah.

Sejak peristiwa itu selera seks kami berubah. Kami lebih gemar melakukan sex bila ada orang ketiga bersama. mujurlah suamiku dapat menguruskan orang ketiga ni. Walaupun ada orang ketiga..yang pasti suamiku hannya akan mengeluarkan air mani nya dalam tubuh aku. Orang ketiga hanya kami gunakan untuk fore play sahaja.

Kini sudah 8 bulan peristiwa itu berlalu..perut ku kini telah sarat (hasil satu-satunya persetubuhan aku dengan kawannya pada malam tersebut). Suamiku adalah orang yang paling gembira menantikan kehadiran anak yang bakal dilahirkan. Selain itu dia juga sangat terangsang setiap kali masuk bersama menemani aku ke bilik pemeriksaan bila aku menjalani check up. Kami sengaja memilih klinik swasta yang mempunyai doktor lelaki yang kacak. Selepas pemeriksaan kami mesti bergegas balik dan bersetubuh dengan ghairah tapi itu lain kali lah aku cerita buat masa ni sekian dulu.

No Response to "Anak"

Leave A Reply