Jom cari dalam sensasi blog

Saturday, April 19, 2008

Murid dan Cikgu

Posted on 6:11 AM by Sitcom

Aku merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di Melaka. Nama ku Azam (bukan nama sebenar) Ketika itu aku berada di awal tingkatan 5. Aku merupakan seorang yang kuat melancap kerana aku tidak dapat menghentikan perbuatan aku itu. Aku selalu mengubah situasi untuk melancap. Kadangkala aku menggunting gambar penyanyi wanita seperti Siti Nurdiana dan Syura untuk menaikkan nafsu aku. Gambar mereka yang tersenyum itu sudah cukup untuk membayangkan mereka sedang melihat aku sedang melancap.Cerita yang aku ingin sampaikan disini bukan lah kegiatan aku melancap tetapi kisah aku dengan seorang guru matematik ku yang bernama Cikgu Amira (nama sebenar). Kami memanggil nya sebagai cikgu mira sahaja. Cikgu Mira merupakan seorang guru yang cantik dan menawan. Walaupun aku tidak dapat melihat bentuk badan nya dengan jelas (pakai tudung dan baju kurung) aku sentiasa memerhatikan bentuk tubuh nya apabila angin bertiup. Bentuk tubuh nya itu amat mengiurkan sekali. Dia merupakan Guru kelas aku. (aku tergolong di kalangan pelajar yang terkenal dan bijak di sekolah terutama dlm math). Aku pula adalah ketua kelas di situ. Wajah cikgu mira begitu cantik dan menawan sehinggakan ramai dikalangan guru-guru lelaki ingin memikatnya. Umur cikgu Mira baru 22 tahun dan belum berkahwin. Rumah cikgu Mira kira-kira 2 kilometer dari rumah aku dan senang sahaja ke rumahnya menaiki basikal.Aku tau bahawa cikgu Mira meminati aku melalui cara dia bercakap, melihat dan melayan aku dalam kelas walapun tidak disedari rakan yang lain. Tetapi aku tidak berani membalasnya kerana dia guru aku. (hormatlah konon) Tetapi aku dapat mengesan sesuatu yang aneh pada cikgu Mira. Jika pada waktu pagi dia elok sahaja, selepas dia keluar dari tandas waktu tengah hari atau waktu rehat, dia sedikit berlainan.( aku cakap cam tu sebab lihat cara dier berjalan dan muka nya yang merah lain sikit). Ada satu kali aku menegurnya.”hi, apa kabar cikgu?” dan dia membalas nya “hi, baik jer. Aahhh!” dengan suara yang begitu men stimkan.Batang aku tercanak setelah menerima jawapan disertai desahan itu. Tapi aku berjaya mengontrol nya. Sejak hari itu, aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena pada cikgu mira.Pada suatu hari, aku terserempak dengan cikug mira di koridor bilik guru.” Zam, boleh tak awak datang pukul 3 petang ni. Cikgu nak bincang pasal lawatan tu”. Tanya cikgu Mira. ” Emmm, ok. Saya akan datang. Tapi kat ner cikgu” Tanya aku.”errr… kat kelas awak lah, sebab cikgu letak kertas kerja kat situ” jawab cikgu mira. “ok saya akan datang”. Jawab ku.Dia ingin berjumpa dengan aku petang itu pukul 3 ptng didalam kelas aku. Katanya dia ingin membincangkan penggunaan duit kelas dengan ku kerana kelas ku akan mengadakan lawatan tidak berapa lama lagi. Aku bersetuju untuk berjumpa dengannya. Aku menelefon rumah memberitahu aku tidak dapat balik lagi kerana ada perjumpaan dengan guru. Aku menunggu pukul 3 ptng di surau selepas tamat waktu persekolahan. Aku berasa sedikit pelik kerana pada hari itu tiada orang yang belajar berkumpulan disekolah. (biasanya setiap hari ramai pelajar mengulangkaji di sekolah) ‘Mungkin aku akan menerima anugerah kot’. Aku tidur sekejap di surau untuk merehatkan diri kerana letih belajar. (lerr… tul la aku letih, aku kalau dah belajar aku tumpu betul-betul). Tepat pukul 3 aku terus masuk ke kelas aku yang berada di tingkat 2 bangunan sekolah. Cikgu Mira belum sampai lagi. Cikgu Mira sampai 15 minit kemudiannya.”Hi zam, lama dah ker nunggu cikgu?” sapanya.” tak lah, baru jer cikgu”. Kata ku walaupun aku memang lama menunggu. Aku lihat cikgu Mira sungguh ayu pada hari itu. Aku mula membayang tubuh nya yang mengiurkan, pinggang yang ramping serta berkulit putih dalam keadaaan berbogel. Tak beberapa lama kami berbincang. Aku rasa hendak ketandas pula( buang air).”Cikgu, nak kuar jap. Nak gi tandas.” Kata ku.”ok. Pegilah.” Kata cikgu Mira. Aku pun keluar dari kelas dan neuju ke tandas pelajar lelaki yang agak jauh di tingkat 1. Baru sepuluh meter dari kelas, tiba-tiba aku teringatkan sapu tangan yang aku selalu selitkan di poket baju ku. Aku tertinggal di atas meja guru tempat kami berbincang. Aku balik semula ke kelas dan tiba-tiba, sekilas pandangan ku melalui tingkap kelas, aku lihat cikgu mira telah mengambil sapu tangan ku itu. Aku bersembunyi di sebalik tingkap sambil memerhati gelagat cikgu mira. Sapu tangan ku itu di masukkan nya ke dalam kain dan ditujukan ke celah kangkangnya. Seperti mengelap sesuatu disitu. Batang aku terus tegang bila melihat keadaan itu.


BACA CERITA INI..CLICK HERE!!

No Response to "Murid dan Cikgu"

Leave A Reply