Jom cari dalam sensasi blog

Loading...

Thursday, April 10, 2008

Cikgu Halim yg garang..

Posted on 5:10 AM by Sitcom

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada I.

Cikgu Halim adalah di antara orang yang cukup meminati I. Ketika murid lain sudah balik I selalu gak kena kelas tambahan dengan Cikgu Halim. Maklumlah I ni dikira terletak di dalam senarai top ten yang bakal gagal peperiksaan. Katanya dia nak cuba bagi I lulus juga. I pun kadang kadang boring juga tapi apa nak buat, dah macam dipaksa aje.

Cikgu Halim ialah seorang guru yang berperwatakan tegas dan garang. Dia merupakan guru yang paling digeruni oleh murid murid. Pada usianya yang ketika itu menjangkau 50 an tubuhnya masih tegap dan kemas. Anak isterinya menetap di Sabah kerana isterinya bekerja disana. Peluang untuk bersama anak isterinya hanyalah 3 atau 4 kali setahun saja. Jadi membujanglah corak kehidupan Cikgu Halim pada ketika itu.

Satu hari semasa I kat kelas tambahan itu, Cikgu Halim kelihatan agak lain macam sikit. Mungkin pada hari itu airnya sudah naik ke kepala. Tapi I sendiri pun tak pastilah. Kami duduk berduaan di atas sofa. Cikgu Halim duduk kat sebelah kanan I. Matanya asyik menatap ke muka I aje. Dia membetulkan kedudukan punggungnya supaya lebih menghampiri I. Pada waktu itu tubuh Cikgu Halim seolah olah dah melekat pada pinggang kanan I. Muka I ni pula terasa bagaikan nak dijilat jilatnya. Begitulah rapatnya himpitan tubuh kami berdua.

Kemudian tangan kirinya mula menjangkau ke belakang tengkok I dan berpaut pada bahu kiri I. Ketika itu dada I punya lah gedebuk gedebak. I jadi cemas dan kebingungan. Belum pernah seorang lelaki yang bukan muhrim peluk I begitu rapat. Namun bagi Cikgu Halim dia buat selamba sahaja sambil menjalankan tugasnya mengajar I. Jadi lama kelamaan I pun semakin rilek dan perasaan cemas juga semakin reda. Dengan penuh konsentrasi I bertumpu kembali pada segala pelajaran yang diajarnya.

Baca Cerita ini..Klik Disini!!

No Response to "Cikgu Halim yg garang.."

Leave A Reply