Jom cari dalam sensasi blog

Sunday, March 2, 2008

Tragedi dengan sepupu(gay story)

Posted on 9:14 AM by Sitcom

Bulan lepas,sepupuku Zamri datang kerumahku untuk bercuti.Dia ingin menghabiskan cutinya beberapa hari diKL ni.Untuk menemaninya disini,aku terpaksa mengambil cuti beberapa hari untuk membawanya bersiar-siar.Sebenarnya Zam bukan pertama kali berkunjung ke KL,sudah beberapa kali dia kesini,tetapi kali ni,dia ingin menginap saja dirumah aku.Jadi aku terpaksa menunggunya distesen bas dan bawanya terus kerumah aku.Keesokkan harinya,aku dan dia pergi merayau-rayau disekitar bandar KL sambil dia pergi membeli belah.Sehari suntuk aku bawa dia berjalan sampai naik penat aku dibuatnya.Pada hari seterusnya,pagi-pagi lagi dia dah bangun.Dia tidur dibilik tamu,bersebelahan dengan bilik anak aku.Pagi tu,sedang aku tidur,tiba-tiba,aku terasa kain selimut aku di selak orang.Aku terjaga,dan nampak zam berdiri ditepi katil dengan hanya memakai tuala dipinggangnya.Ha,zam!pagi-pagi lagi dah bangun nak pergi mana?tanya aku dalam keadaan samar-samar.Pagi apa bang,dah pukul 10 ni,jawabnya.Kakak kau nak pergi pasar?tanya aku lagi. Dah,bang,katanya.

Zam terus duduk ditepi katil dan aku yang dari tadi bertiarap kini terpaksa telentang mengadap dia.Penat bang semalam berjalan?tanya dia.Apakah tidak,sehari suntuk berjalan,mana tak penat sampai naik sakit badan dan kaki aku dibuatnya,aku menjawab.Tiba-tiba,aku pun bangun dan menyandar dikatil.Zam,boleh tolong abang tak?tanya aku.Apa dia,katanya.Kau tolong urutkan kaki dan belakang abang ni,rasa macam sakit-sakit,tolong urutkan.Kau ambil minyak diatas meja tu,pinta aku nak suruh dia urutkan badan aku yg rasa sengal-sengal dan kram pasal banyak jalan agaknya.LAlu dia pun pergi mengambil minyak dan duduk balik dikatil.

Aku pun tarik keluar selimut yg aku pakai.Hai,bang!tidur pakai spender aje?tiba-tiba ditanya.Ah..ya,abang memang selalu tidur pakai spender aje. Tak suka pakai baju atau seluar,senang.Lagi pun,kalau tidur macamni kan,darah senang berjalan.Lagi satu,kalau tidur pakai spender aje,nak main pun senang,tak banyak buang masa nak bukak baju.Kakak kau pun kalau tidur biasanya,berkemban aje,biasalah,orang dah kawin.Kau nanti kalau dah kawin baru kau tahu,kata ku.Ha,mana nak urut dulu,tanya dia.Kau urut kaki betis aku ni,dah kram ni,kata ku.LAlu dengan perlahan dia pu mula urut betis aku.Sambil urut kami pun sempat berbual-bual.Zam ni,baru berusia 21 tahun,masih muda.Maknya adalah maklong aku tinggal di kampong.

Dia bekerja sebagai kerani store di Pasaraya disana.Kalau nak tahu,muka si zam ni,ada mirip macam amir,vocalist kumpulan UK. Dengan potongan rambutnya ala armani,sebiji macam dia.cuma si zam ni tinggi sikit.Sedang dia mengurut kaki aku,tiba-tiba dia bersuara,Hai bang!takkan stim kot?Aku pulak pada hari tu,pakai spender renoma aku berwarna putih,jadi nampaklah bentuk batang konek aku yg lagi menegang dalam spender.Biasalah,pagi-pagi konek selalu stim,jawab aku seloroh.Lepas urut dibetis,dia urut pulak peha aku.Dia pun naik atas sikit kekatil aku bila tiba-tiba kain tualanya terburai terbukak.Rupanya dia tak pakai seluar dalam dan kelangkabut dibuatnya.Aku tersenyum bila lihat gelagatnya


BACA SAMBUNGAN ERITA INI..CLICK DISINI

1 Response to "Tragedi dengan sepupu(gay story)"

.
gravatar
Anonymous Says....

Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
Tumpang Iklan

Memang jadi tuan..
Lepas 3 bulan jadi besar dan panjang..
Isteri saya kata geram dia tengok hah..
Rasa macam nak makan..
Makan benda sedap.. sapa tak nak kan?
Hahahha

>>>Enlarge XL Malaysia-Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

Leave A Reply