Jom cari dalam sensasi blog

Friday, July 25, 2008

Pejabat

Posted on 1:46 AM by Sitcom

aku ni..taklah hensem...tapi bak kata orang kalau dah rezeki tu tak kemana.aku segan gak nak cerita..maklumlah yang tukang baca lagibanyak yang terer terer.tapi sajalah..memeriahkan suasana. macam biasalah..kekadang tu bila terpandang awek yang tertentu..dia punya stim gila mulalah datang.ada sekali tu aku ternampak satu awek.aku geram jee tengok dia.aku ni tang nak tackle tak reti.kalau rezeki ada aku hantam jugak.


ada sekali tu..aku takde kerja nak buat....aku pun selalu lah lepak kat satu opis ni..saja sembang sembang.satu hari tu...macam biasa aku lepaklah sembang ngan awek yang satu ni.ada lagi dua tiga awek kat opis tu..tapi biasalah..siapalah aku nak mengurat orang. sembang punya sembang ngan awek tu...tetiba aku terperasan dia telan air liur.mata dia mula merah dan macam berair.aku yang macam sibodoh nipun mulalah mengeliuaran soalan cepumas yang agak bangang. aku tanya apasal engkau ni..? dia kata..takde apalah...aku tanya lagi... dia pun jawab antara dengar dengan tak... dia kata..aku stim tengok engkau lah... (aku sebenarnya macam lelaki lain...gila pantat..tapi aku suka low profile..sebab kurang tampan...haa sedar pun diri.) masa tu dekat time nak lunch...aku kata ..takpe...engkau dapatlah nanti...


lepas tu..dia pergi kat coffe bar...tempat tu kat tepi bilik air.aku pun pergi kencing... masa dia tengah bagus punya kacau air...aku pun signal kat dia... kampung style,pssttt.... dia toleh dan konek aku dah terjulur...taklah besar macam orang lain...adalah takat orang putih kata sesedap rasa. dia tak agak agak lagi...terus berkenalan dengan kepala butoh aku. dia nyonyot konek aku.aku kata ok..stop dulu. lepas dah confirm semua clear..orang dah takde...aku tarik dia kat tangga pintu belakang opis dia. aku suruh dia sambung.dah lepas romen ..alah macam orang lain gak...nafas dia dah macam lembu kena sembelih...aku pun suruh dia pegang tangga(macamlah konek aku dasyat sangat..hehehehe).


aku selak kain baju kurung dia dan aku start belasah... belasah bagai nak rak...dan korang taulah..main suasana macam ni..manalah boleh tahan lama.tak sempat nak sebut perkataan reformasi lagi...aku dah terpancut...kat dalam lak tu. aku tanya dia..takpe kee..dia kata takpe...(hehehe..lega ...). aku cakap sorry..aku nervous....nanti aku ganti balik....) itulah mukadimahnya..dan selepas peristiwa tu...aku terus belasah dia dan dia kata..(tak taulah ikhlas atau tidak..)konek aku best. hai pantat..pantat...rupa tak seberapa....tapi jadi gila orang dibuatnya.

No Response to "Pejabat"

Leave A Reply