Jom cari dalam sensasi blog

Friday, December 28, 2007

Cerita Awek Bertudung labuh

Posted on 7:38 PM by Sitcom

Satu hari persatuan kawan aku ni mengadakan satu perkhemahan motivasi
untuk anak-anak yatim di sebuah rimba rekreasi. Perkhemahan ni kira
lama gak, 5 hari 4 malam. Dekat-dekat seminggu tu. Biasalah kalau
berpersatuan ni, mesti ada ramai awek yang cun, termasuklah persatuan
kawan aku ni. Ada awek yang baik, pakai tudung labuh. Ada yang pakai
tudung, tapi tudung biasa je. Ada yang pakai tudung, tapi jenis libas
kebelakang dan terjojol la yang bengkak dan juga yang leper. Dan tak
lupa juga ada yang tak pakai tudung.Dalam jawatankuasa kali ni, majoriti ahli lebih ramai perempuan. Jadi yang lelaki jadi spesies yang hampir pupus dalam perkhemahan ini.Kalau tak salah aku, kawan aku cakap ada la lebih kurang sepuluh
orang lelaki berbanding tiga puluh orang perempuan. Aku kata,
"Syurga la macam tu!!!". Dia jawab, "Syurga kepala hotak kau!".
Memang patut dia marah. Sebab semua kerja-kerja logistik budak-budak
nak pupus ni la yang kena buat kerja. Kerja-kerja pejabat semua serah
kat perempuan. Kira jadi hamba abdi. Tapi sebab boleh dikatakan semua
awek-awek tu boleh dikategorikan sebagai cun juga maka semuanya
menerima dengan hati yang rela walau jadi hamba abdi.
Walaupun awek-awek ni ada yang pakai tudung dan ada yang tidak, tapi
masing-masing jaga tatasusila. Tak taulah kalau cuma cover je. Tapi
itulah yang nampak. Dalam ramai-ramai tu, ada sorang awek yang nampak
agak sopan dan baik sebab dia ni jenis pakai tudung labuh. Dada awek
ni memang bolehle tahan besar dan pejalnya maybe dalam 36 C. sampai
leh nampak terjojol walau dia pakai tudung labuh sesuai dengan saiz
badan dia yang kira okeyla, tak kurus, tak gemuk, seksiiii. Kawan aku
tak pandang sangat semua ni pada asalnya, hinggalah satu malam.
Malam pertama semua okey. Lepas ice breaking, pecah kepada kumpulan
dan kawan aku ni masuk jadi fasilitator untuk satu kumpulan anak-anak
yatim ni, termasuklah budak perempuan yang aku citerkan tadi. Malam
mula tak jadi apa-apa. Huha huha bising, kuk kik, kuk kik, ketawa.
Habis semua masuk tidur. Tinggal la spesies yang dah nak pupus ni
kena bergilir berjaga malam.Malam kedua, malam yang tak disangka. Malam tu ada ceramah motivasi oleh seorang pensyarah. Pensyarah ni pulak pandai buat lawak jenaka
jadi tak kering gusi la budak-budak yatim ni dan tak pedulikan lagi
kakak-kakak dan abang-abang yang ada di sekeliling. Nak dijadikan
ceritanya, waktu ceramah tu, member aku datang nak tumpang buat-buat
dengar dan cari tempat kat belakang sekali. Kat belakang budak-budak
tu lah. Dan kebetulan ada beberapa lagi awek-awek kat belakang budak-
budak tu tengah mendengar ceramah jugak, termasuk la awek yang aku
highlightkan tadi. Dia orang semua duduk di kawasan yang boleh kira
gelap la jugak. Ada tiga orang semuanya.Kawan aku macam biasa duduk situ dengan niat yang ikhlas. Dia duduk atas tanah dekat dengan awek yang sorang ni. Jangan terkejut pulak bila aku kata duduk atas tanah. Inikan kawasan perkhemahan mana ada
dewan seminar. Jadi hampar tikar, pasang spotlight, pasang PA sistem,
jalan ceramah.Berbalik kepada kawan aku. Dia duduk sebelah awek sorang tu. Ada lagi
kawan awek tu kat sebelah dia. Dia orang semua buat tak tau.
"Bukan nak buat apa-apa ye tak?" tanya kawan aku kat aku masa bercerita
tu. Aku mengangguk saja. Lama jugak duduk, dalam lima minit, kawan aku ni
lenguh. Lalu dia menongkat kedua tangannya ke belakang. Secara tak
sengaja terkena tangan awek yang sorang ni. "Sori!" kata
kawan aku. "Takpe.." kata awek tu sambil tersenyum. Kawan-kawan dia
masih buat tak tau. Kawan aku meneruskan niatnya menongkat tangan. Kejap-
kejap tersentuh lagi. Kali ni kawan aku tak mintak maaf. Dia cuma
tengok awek tu, awek tu tengok dia balik dan tersenyum. Dia tengok
awek tu balik dan membalas senyum. Tak lama lepas tu tersentuh lagi.
Dia tengok awek tu. Awek tu buat tak tau je. "Aik… lain macam
je ni"kawan aku berkata dalam hati. Bila dah awek tu buat tak tau, dia pun
buat tak tau dan kali ni terus berlaga lengan. Lembut je rasanya.
Kawan aku dah tak mengelak lagi, awek tu pun sama. Tiba-tiba kawan
aku rasa lain macam. Macam ada tongkol kayu tengah naik kat celah
kangkang dia. Dia jadi lebih nakal. Dia gunakan jari kelingking lalu
menindih jari awek tu. Awek tu membalas dengan menindih balik. Dia
tindih lagi, awek tu tindih balik. "Tak boleh jadi ni" kawan
aku menumbuk tapak tangannya masa bercerita kat aku.
Kawan aku makin ganas, kali ni dia mengelus dengan tapak tangannya.
Mengelus hingga ke pergelangan tangan. Dia tengok dada awek tu dah
berombak. Tiba-tiba kawan awek tu bersuara. "Alamak….potong
stim betul".Diaorang ajak awek pegi mana ntah. Kawan aku ingat habislah melayang
rezeki malam tu. Tapi tanpa diduga awek tu berkata, "korang
pergilah dulu. Aku nak dengar ceramah ni. Bestlak Cikgu Muten buat lawak".
Cikgu Muten tu bukan nama betul, nama samaran saja aku letak. Aku
ambil dari cerita Dragonball.Lepas tu, kawan-kawan awek tu tak berkata apa dan beredar. Kawan aku apa lagi, kalau tadi tanduk cuma sejengkal, sekarang dah jadi
sehasta. Siap tambah ekor lagi. Bila dah jauh kawan-kawan awek tu,
dia terus rapat perlahan-lahan ke sebelah awek tu. Tapi tak lah rapat
sangat, sebab kalau kantoi susah nak lari. Awek tu pun buat tak
kisah. Macam tak ada apa yang terjadi. Tapi nafas dia makin kencang
macam kuda baru lepas lari satu pusingan padang lumba kuda. Kawan aku
kalau tadi cuma setakat sentuh, kali ni jadi lebih berani.Dia mengusap bahagian belakang awek tu. Dia pergi ke alur coli, ke tengkuk dan turun ke bawah balik. Sesekali dia pergi ke pinggang dan sisi buah dada awek tu yang masih berbalut coli. Kemudian dengan berani kawan aku ni masukkan tangan dalam tudung labuh awek ni sambil
usap-usap macam mula-mula tadi. Awek tu masih menongkat tangan.
Kemudian dia try bukak butang jubah awek tu kat bahagian atas. Lepas
satu,satu dia bukak. Sampaila kat bahagian perut awek tu. Dia pun
masukkan tangan dalam jubah awek tu yang dah terbukak bahagian depan.
Kemudian usap kat bahagian bra awek tu pelan-pelan, yela kawan aku
takut gak awek tu tetiba menjerit. Tapi awek ni diam je, makin
kencang nafasnya.Diusap-usapnya belakang awek tu lagi… sesekali dia menyentuh buah
dada awek tu dari tepi. Jari-jari kawan aku ni mencelah cuba masuk ke
dalam sarung coli awek tu untuk mencari isi yang pejal. Tapi tak
begitu berjaya. Tangan dia berundur ke belakang kembali. Kali ni dia
cuba merungkai tali coli awek tu walaupun agak susah last-last
berjaya gak. Apalagi, bila dah macam tu tgn kawan aku tu terus
kedepan, angkat coli awek tu keatas. Diramas pelan-pelan tetek awek
tu. Sambil awek tu terus maintain matanya kedepan konon-konon tengok
ceramah.Kawan aku dapat rasakan tetek awek tu mula mengeras. Dari tetek terus
kawan aku gentel puting awek tu yang sebelah kanan. Sambil gentel
sambil ramas pelan-pelan. Awek tu dah mula tak senang duduk. Kejap-
kejap punggungnya beralih. Kawan aku ni dah mula berani. Dari tetek
sebelah kanan, ramas lak tetek sebelah kiri. Awek tu dah tak kisah
apa pun, bila gentel je putting, awek tu mengerang. Tapi slow je
la..emphhhh….aahhh…emphhhh…..Tanpa disangka awek tu tetiba je bergerak. Kawan aku dah set mesti awek tu dah nak stop. Sampai kat tahap ni je kot fikir kawan aku.

Click sini untuk sambungan Baca Cerita ini

3 Response to "Cerita Awek Bertudung labuh"

.
gravatar
Angin Selat Melaka Says....

Salam...
Untuk mereka yang tak mau rambut jadi kusam, berbau, sila dapatkan teknik penjagaan rambut dgn betul di:

Penjagaan Rambut supaya tak berbau dan kusam

Semoga sukses. Tq.

Leave A Reply