Jom cari dalam sensasi blog

Loading...

Friday, February 29, 2008

Panty Flash Teacher

Newly appointed teacher Machiko Natsukawa finds herself in big trouble when one of her students gets blackmail material on her in the form of a signed pair of panties. Now she’s forced to participate in sex orgies with the male and female delinquints in school. Not only that, but her class is packed full of sadists, nymphomaniacs, a sexually deranged nerd, a girl with a very big secret hidden under her skirt, and a mysterious network of spy cameras that put her exploits in the public eye. Machiko isn’t likely to get control of her class any time soon!








Anime xx -Dicipline

Welcome to the all-girls dormitory!
It felt like heaven when Takuro Hayami first transferred to St. Alcadia School with its all girls dormitory! The babes are luscious and Saori Otokawa, the caretaker, is the hottest of them all. Being extravagantly welcomed by the girls, his expectations for a heavenly school life were huge. But his bubble began to burst when the beautiful but malicious Morimoto sisters, who actually control the school, try and control Takuro when they discover his hidden “Ultimate Sex Power.”



Thursday, February 28, 2008

Ajai Makin Liar selepas Bercerai!!









Ashraf & Bunga





Edison Chen Sex Scandal


Hong Kong singer-actor Edison Chen, the focus of the recent celebrity nude photo controversy, and apologizing, he said that he had decided to resign from the Hong Kong showbiz circle."I would like now to apologize to all the people for all the suffering that has been caused and the problems that have arisen from this," Chen said at the press conference, reading out a statement in English.


Read and View more Picture click here



(-_-) xxx Ilmu Hitam Pesanan Dari PDRM xxx

Notis Penting!!! Sebarkan Kpd Wanita Yg Anda kenali…

Kebelakangan Ini, Sebahagian Kawasan Di Kuala Lumpur Diresahkan oleh Kejadian Mengerikan Yang Terjadi Hampir Setiap Hari. Diberitakan Ada Seorang Pengamal Ilmu Hitam Yang Berkeliaran Di Daerah-Daerah Di Kuala Lumpur, Sebahagian Besar Selangor Dan Juga Negeri Sembilan.



Sasarannya Adalah Wanita, Tidak Kira Muda Atau Tua Dan Tidak Mengira Paras Rupa. Penjahat Ini Berhasrat Untuk Memperkosa 2000 Wanita Agar Dapat Menyempurnakan Ilmunya. Sampai Ke Saat Ini Sudah Beratus-Ratus Mangsa Yang Berjaya Diperkosanya Dan Kebanyakan Terjadi Di Rumah-Rumah Kediaman Wanita-Wanita Tersebut.



Pihak Polis Tidak Dapat Mengesan Penjenayah Ini Karena Kesaktian Ilmunya. Cara Orang Ini Melakukan Kejahatannya Ialah Dengan Menjelmakan Diri Menjadi Seekor Nyamuk Kecil, Kemudian Menyusup Ke Kamar Wanita Yang Sedang Tidur, Menjelma Semula Menjadi Manusia Dan Dengan Kejam Dan Ganasnya Memperkosa Mangsanya.



Amat Sukar Bagi Pihak Berkuasa Untuk Menangkap Penjenayah Ini Kerana Setelah Selesai Memperkosa Gadis-Gadis Dia Akan Menjelmakan Semula Dirinya Menjadi Nyamuk Dan Ghaib Dari Tempat Kejadian. Sudah Beratus Ahli Ilmu Kebatinan Dari Segenap Ceruk Rantau Termasuk Dari Indonesia Telah Dibawa Untuk Membantu Pihak Polis Mengesan Dan Mengalahkan Penjenayah ini.



Tetapi Malang Sekali Kerana Ilmu Yang Ada Padanya Cukup Tinggi Dan Tak Termampu Untuk Ditandingi Oleh Sesiapa Dan Hingga Ke Saat Ini Dia Dikatakan Masih Berkeliaran Di Sekitar Lembah Kelang Untuk Mencari Korban Seterusnya Sehingga Berjaya Memenuhi Tuntutan Ilmu Hitamnya Iaitu Harus Memperkosa Sehingga 2000 Orang.



Bagi Wanita Yang Sering Tidur Sendirian, Mengunci Pintu Bilik Dan Lain-Lain Pintu Bukanlah Suatu Tindakan Yang Bijak Kerana Dengan Mengunci Pintu Bilik, Orang Lain Tidak Dapat Memberikan Pertolongan Dengan Segera. Seandainya Perkara Yang Tak Diingini Berlaku Keatas Diri Anda. Sekali Lagi Sampai Ke Saat Ini Belum Ada Yang Mampu Untuk Mengalahkan Ilmu Si Siluman Nyamuk Ini Kecuali Hanya Ada Satu Penangkal Yang Sangat
Mujarab Iaitu :

























RIDSECT



Membunuh Serangga Dengan Berkesan.





Sebab aku dah terkena, terpaksa aku forward kat korang… tak kan marah kut?!

Tuesday, February 26, 2008

Bila Artis Tak Bersolek




Nipple..nipple...nipplee.....



i'm laughing out loud

Panasss!! 7 Student U di bilik mandi

Balasan perepmpuan yang kerek

Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagi lar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu.

"Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.

Tuesday, February 19, 2008

Cerita Seram:Si Toyol Gendut

> Razak terpaksa ditugaskan keluar kota. Beliau menyewa sebuah banglo
> usang yang telahlama tidak berpenghuni. Pesan beliau pada isteri dan
> anak-anak,
> dalam tempoh seminggu beliau akan pulang mengambil mereka untuk tinggal
> sekali dengan beliau di banglo tersebut.
>
> Pada suatu malam,malam pertama,Razak terdengar riuh rendah di dapur.
> Dengan beraninya beliau menjenguk dan alangkah terkejutnya beliau
> mendapati
> seekor toyol yang sedang lahapnya menjamu apa sahaja makanan di dapur.
>
> Lantas,beliau membaca ayat-ayat yang pernah beliau pelajari dan dengan
> tiba-tiba toyol itu terketar-ketar memohon maaf padanya.
>
> Toyol : Maafkan aku..aku lapar.
> Razak : Takperrr..aku maafkan tapi dengan syarat.
> Toyol : Apa dia? Aku rela penuhi syarat engkau asalkan aku boleh makan.
> Razak : Syarat pertama, engkau jangan ganggu anak isteri aku nanti.
> Toyol : Alahhhhh...kacang ajer.
> Razak : Dan yang kedua..aku memang boleh bagi engkau makan yang
> sedap-sedap tapi engkau kena bereskan satu tugas..
> Toyol : Apa tugasnya?
> Razak : (Sambil memusing badannya ke belakang dan mencabut seurat
> bulu ketiaknya) Nah...aku nak engkau luruskan bulu ini..selagi ianya tak
> lurus selagi itu engkau tak boleh makan.
> Toyol : Alahhhhh...lagi kacangggggg.....
>
> Sejak malam itu,setiap saat dan ketika si toyol berkenaan menjalankan
> tugas yang diberikan. Saat berganti jam berganti hari, namun bulu
> tersebut
> tak jugak lurus-lurus..puas si toyol mencuba namun gagal..Sudah hampir
> 6 hari si toyol tidak makan..dia terlalu lapar. Namun memandangkan
> takutnya dia pada 'ayat-ayat' yang dibaca oleh Razak,beliau tetap tekun.
>
> Pada suatu hari seperti dijanjikan,datanglah isteri dan anak-anak Razak
> tinggal bersama beliau. Si toyol patuh pada syarat pertama. Sedikit
> gangguan
> pun dia tidak lakukan pada isteri dan anak-anak Razak.
>
> Pada suatu pagi, seperti biasa Razak ke tempat kerja. Tinggallah isteri
> dan
> anak-anak di rumah. Si toyol begitu leka meluruskan bulu ketiak Razak
> di hadapan pintu tanpa nampak dilihat oleh mata kasar anak-anak & isteri
> Razak. Hanya Razak yang mampu melihat kelibat si toyol berkenaan. Sedang
> asyik si toyol menjalankan tugasnya, tiba-tiba.. gedebokkk!!!! isteri
> Razak
> jatuh tersungkur di hadapan si toyol sambil kain yang dipakainya terselak
> ke
> atas perut...Alangkah terkejutnya si toyol....
>
> Toyol : Makkkkkk...mati aku...banyak lagi bulu yang nak kena lurus
> daaaaaaaaa.....
>
> Selepas kejadian itu..larilah si toyol dan tidak datang-datang lagi ke
> banglo
> berkenaan.

Isu Pengharaman Tudung Di Malaysia makin Panas

>> Masuk yg ni, dah 19 kali ang sent email ni...........
>>
>> --
>>
>>
>>
>>
>> C is..haram kan tudung?? baca sampai habis,pastu komen
>> > >
>> > > Isu pengharaman pemakaian tudung di IPTA dan
>> > > IPTS di malaysia . ahli ahli parlimen negara sudah
>> > > mendapat kata sepakat bagi mengharamkan
>> > > pemakaian tudung bagi pelajar wanita di ipta dan
>> > > ipts di malaysia ini berikutan dengan faktor faktor
>> > > kesihatan.
>> > >
>> > > ini kerana pelajar pelajar wanita yang
>> > > memakai tudung ini didapati kurang mendapat
>> > > prestasi yang agak cemerlang.kenyataan ini juga
>> > > disahkan oleh pakar-pakar di hospital selayang
>> > > yang membuat kajian terperinci pemakaian tudung
>> > > ini.
>> > >
>> > > mereka berkata tudung ini akan menyebabkan
>> > > pengedaran udara yg kurang dan menyebabkan
>> > > kepala yg melindungi otak akan menjadi kurang
>> > > segar dan akan menjadikan otak mereka tidak
>> > > aktif seperti pelajar-pelajar yg tidak memakai
>> > > tudung.
>> > >
>> > > jadi bagaimana isu ini boleh berlaku topik
>> > > ini sengaja ditulis dan hanya disiarkan kecil sahaja
>> > > di bahagian muka surat yg sekiranya tidak deteliti
>> > > tidak akan nampak.adakah kerajaan malaysia
>> > > takut akan hal ini.yang dulu begitu marah terhadap
>> > > singapura yg memberhentikan 2 org murid
>> > > perempuan kerana memakai tudung ke
>> > > sekolah.
>> > >
>> > > ape susah jadi dengan isu ini diam begitu
>> > > sahaja kan.sekarang ape sudah jadi paku dulang
>> > > paku serpih mengata orang dia yang lebih.
>> > > sekranag malaysia sanggup mengHARAMKAN
>> > > pemakaian tudung pihak JAKIM juga tidak dapat
>> > > berbuat apa apa dengan isu ini.
>> > >
>> > > ini kerana semuanya terletak di tangan menteri menteri di
>> > > malaysia.bagaimana pula dengan Pak Lah yg
>> > > selalu menjadi imam di masjid masjid adakah die
>> > > juga bersetuju dengan isu pengharaman
>> > > pemakaian tudung ini.jadi bagaimana seorang
>> > > imam boleh setuju tentang pengharaman
>> > > pemakaian tudung ini.
>> > >
>> > > bagi pihak universiti islam antarabangsa malaysia
>> (UIAM).international
>> > > islamic university malaysia (IIUM) juga hanya
>> > > menunggu dan lihat sahaja apa yang akan
>> > > terjadi.universiti ini dahulu yg mewajibkan setiap
>> > > pelajar wanitanya memakai tudung apabila
>> > > memasuki kawasan universiti kini hanya
>> > > mengambil endah tak endah sahaja mengapa
>> > > MALAYSIA sekarang ini.
>> > >
>> > > MALAYSIA yang dulunya
>> > > dikenali kerana agama rasminya adalah agama
>> > > islam.kini boleh mengharamkan pemakaian tudung
>> > > di malaysia yang kita semua sudah maklum
>> > > sebagai seorang wanita islam wajib memakai
>> > > tudung. isu ini sengaja tidak digembar gemburkan
>> > > agar tidak mahu berlaku kekecohan ataupun ape
>> > > ape reformasi.
>> > >
>> > > pihak media massa seperti TV juga
>> > > tidak mahu mengambil inisiatif bagi membetulkan
>> > > semua ini. adakah malaysia sudah lemah... .
>> > > pihak menteri juga sudah mengeluarkan notis bagi
>> > > pengharaman pemakaian tudung ini di semua IPTA
>> > > dan IPTS dan juga akan menghantar notis ini ke
>> > > sekolah sekolah.
>> > >
>> > > pihak menteri juga telah
>> > > menyenaraikan beberapa jenis tudung yang haram
>> > > dipakai sewaktu berada di dalam sekolah ataupun
>> > > kawasan kampus antara jenis tudung yang tidak
>> > > boleh dipakai ialah:-
>> > >
>> > > 1)TUDUNG SAJI
>> > >
>> > > 2)TUDUNG
>> > > PERIUK
>> > >
>> > > 3)TUDUNG TERMOS
>> > >
>> > > 4)TUDUNG CAT
>> > > dan bagi jenis TUDUNG BOTOL yang selalu
>> > > menjadi permainan murid sekolah masih di dalam
>> > > pemerhatian. kui kui!! kena kena!! aper lagi forward
>> > > ke rakan rakan anda..
>> > >
>> > > takkan nak kena sorang sorang kot keh keh!!

Be Careful With Motorbike Riders When OverTaking Ur Vehicle...(18SG)

Sunday, February 17, 2008

Mesti Dengar..Layan..Lawak Sial!!

Everybody Mesti pasang Speaker atau Headphone..lagu nie mesti dengar..lawak sial..


New!! Anime xx Videos

Hello Semua pembaca setia my-sensasi....
kita akan ada satu ruangan baru iaitu... ANIME XX VIDEOS
lebih kurang mcm adult comic cume version Videos jer..nway ni cume contoh je...
ruangan nie akan redirect pegi sebuah blog my-sensasi yg lain utk mereka2 yg mnat je ler...nway that blog is still in construction...COMING SOON!!


Lingerie Company Part 1
mengisahkan tentang sbuah company pembuat pakaian dalam wanita..
untuk menjamin mutu kain dan kualiti serta menjaga klien..pekerja2 wanita disitu menjadi alat untuk mencuba pakaian dalam itu seterusnya menyebabkan mereka di cabul..

Click at tha 'Play' icon in the videos until the videos start running...maybe 2-3 clicks

Saturday, February 16, 2008

Britney Get Well Soon...i love you..

http://www.youtube.com/watch?v=GprUu55Z17Q&feature=related

Click on the link above to know the truth..
she's poor girl..i pity her so much...
britney come back soon!!

Thursday, February 14, 2008

Remaja KL - Baju Sekolah Berlawan Tumbuk

Tuesday, February 12, 2008

Funny Cartoon Vid - TV Remote

Funny Cartoon Video - Wife try to seduce hubby




Funny LOL!!

Video- David Blaine Vs Fake David Blaine

Watch Real David Blaine......



Then watch this funny fake david blaine...hehehehe...enjoy

PART ONE




PART TWO



PART THREE


Video - Funny cat..best




Kucing sgt comel dan menghiburkan...

Jangan Pandang Belakang..Hantu!!

Monday, February 11, 2008

Funny Video - Water Bed

Saturday, February 9, 2008

Funny Video-Upskirt on Train

Friday, February 8, 2008

Adult comic-Daddy punish his daughter

Video Kelakar!1

Zombie Kampung Pisang

saya takda SPM jadi saya tak boleh buat keputusan.....

Imah kemut

Dari jauh Atan melihat emaknya sedang membeli di kedai mamak Muthu. Atan meneruskan perjalanan pulang dari sekolah. Niat hati ingin memanggil emaknya dibatalkan setelah emaknya berlalu dengan membawa beg plastik yang berisi barang-barang yang dibelinya.

Seperti biasa, Atan selalu singgah di kedai Muthu untuk menghabiskan baki duit bekalan ke sekolah yang diberikan oleh emaknya setiap pagi. Emaknya dengan berbaju T ketat dan kain sarong batik berjalan menyusuri perumahan rumah murah yang tidak jauh dari belakang kedai Muthu. Mata Atan mengikuti perjalanan emak dengan kehampaan untuk mendapatkan belanja dengan itu dapatlah dia simpan duit yang ada untuk digunakan sebelah petang pula.

Pada ketika yang sama, bukan hanya mata Atan sahaja yang memerhati gerak emaknya yang sedang mengatur langkah. Di bawah pokok ceri, di hadapan kedai itu ada sepasang mata lain, iaitu seorang pemuda berambut panjang yang sedang bermain dam, turut sama asyik memerhati tubuh emak Atan yang montok itu. Sesungguhnya Atan baru sahaja berpindah ke perumahan ini. Sebab itulah dia masih belum mengenali sesiapa pun di sini kecuali si Muthu tempat mereka membeli barang-barang keperluan harian.

Emak Atan membelok masuk ke lorong perumahan rumahnya dan Atan masuk ke dalam kedai untuk membeli aiskream. Di luar kedai Atan mendengar pemuda yang bermain dam itu meluahkan perasaannya.

"Siol betul, seksi habis"
"Ye la… tak pernah aku jumpa pompuan tu, baru pindah ke?"

"Huh, kalau dapat, takkan lepas punya"

Atan cuma dengar saja sambil mengoyakkan pembalut air kream lalu menyuapkan ke mulut.

"Aku tahu, suami dia pemandu lori balak, dia baru pindah sini juga" sampuk Muthu.

Atan terus menjilat aiskream sambil melihat-lihat lagi ke dalam botol gula-gula. Tapi yang sebenarnya Atan cuma mahu dengar perbulan mereka tu.

"Eh, Muthu, kau tahu ke rumahnya?" Tangan pemuda berambut panjang yang lengannnya berparut.

"Itu… rumah hujung blok A dekat dengan jalan besar sana… sebelahnya rumah kosong dua buah… itu rumah dulu Ah Moi Merry tinggal juga"

Tiba-tiba Atan lihat kedua-dua pemuda itu tersengeh lebar.

"Cantekkk... lah" mereka berlaga ibu jari.

"Apa kamu mahu projek ka?"

"Apa kamu mahu ikut ka Muthu?"

"Barang baguih.. tak ikut rugilah aku"

Atan kian tidak faham. Atan berlalu dari situ. Bahasa yang digunakan orang tua bertiga tu kian sukar untuk difahami. Sambil menikmati ais kream Atan melangkan memikul beg sekolah yang berat menuju ke rumahnya.

Di rumah, emak kelihatan berpeluh menghidangkan makan tengahari. Atan meletakkan begnya di dalam biliknya. Rumah murah dua bilik itu tidaklah luas sangat, di situ lah dapur dan di situ juga tempat makan. Bilik hadapan diberikan untuk Atan dan bilik belakang diambil oleh emak dan ayahnya. Lagi pun bilik belakang lebih dekat dengan bilik air.
Di hadapan bilik emaknya adalah meja makan. Atan mengambil tempatnya di meja makan untuk menjamah nasi. Masakan emaknya sepeti biasa menyelerakan.

"Makan Tan" jemput emaknya yang turut duduk dihadapannya.

Sambil menyuap makanan Atan memikirkan mengenai kerja sekolahnya yang mesti disiapkan pada malam ini. Maklumlah tahun ini dia akan mengambil peperiksaan UPSR, dia mesti bekerja keras untuk mendapatkan 5A. Setelah emaknya menyuap nasi beberapa suap tiba-tiba pintu hadapan terbuka.

"Hai sedang makan?"

"Ayah!" sahut Atan

"Makan bang?"

"Tak abang nak cepatnya, mungkin abang makan kemudian"
Emak Atan terus membasuh tangan. Begitulah selalunya, apabila ayah balik, emak akan terus berhenti daripada melakukan apa saja kerja yang sedang dilakukannya. Begitu setia dia menyambut kepulangan ayah.

"Atan makan ye" katanya sambil bangun dari meja itu. Atan senyum saja dan terus menyuapkan makanannnya.

Emak Atan mengambil beg yang dibawa oleh ayanhnya dan ayahnya terus masuk ke dalam bilik. Emak mengeluarkan pakaian dalam beg dan dimasukkan ke dalam mesin basuh. Kemudian emak Atan turut masuk ke dalam bilek. Selang beberapa ketika kemudian Atan dapat mendengar suara emaknya mengerang perlahan.


Baca Cerita Ini... Klik Sini...

Kalau awak tak boleh bayar..saya...

Kalau awak tak boleh bayar say
“Apa!!... kau mahu adik aku buat apa saja...?!! Termasuk tidur
dengan kau?!!”. "Ya... Macam mana? Ada setuju?” “Bangsat!!... ii!!
Kau ingat aku nak bagi… pergi dari sini... pergi!!”. “Ok.. ok.. no
problem. Tapi ingat... saya kasi chance sama awak sampai esok
tengahari saja. Kalau awak tak boleh bayar saya punya hutang... esok
tengahari juga awak mesti keluar dari rumah saya”. Maniam terus
menaiki motosikalnya dan terus beredar. Manakala Rokiah berasa
serba-salah dan terasa kesal kerana memaki Maniam yang sudah banyak
kali menolongnya. Dia buntu memikirkan dari mana hendak mencari
wang.

“Kak”. “Eh… Ani… bila balik dari sekolah?”, Rokiah terkejut apabila
melihat adiknya yang baru berusia lima belas tahun itu muncul dengan
tiba-tiba. “Kak… Ani dah dengar apa yang Maniam mahu. Kak... kita
ikut sajalah apa yang Maniam mahu”. “Apa??!! Ani mahu kita turut
kemahuan dia??”. “Kak… kita ni orang susah. Nak buat macam mana
lagi. Suami kakak dah mati. Saudara mara kita pula tak peduli
langsung nasib kita. Kawan yang sanggup menolong kita pun tak ada.
Kita nak tinggal kat mana lagi Kak. Anak kakak pula baru umur 4
bulan. Takkan kita nak biar dia merempat. Sewa rumah yang paling
murah macam ni pun kita tak mampu nak bayar. Sekurang-kurangnya
Maniam sanggup bagi kita pinjam duit. Sewa rumah pula boleh
tangguh”.

“Malu kakak kalau orang tahu Ani buat begitu. Mana kakak nak letak
muka. Ani juga akan menyesal nanti”. “Kalau kena caranya orang tak
akan tahu. Kalau orang tahu pun, saya tak kesal. Lebih baik dari
kita terus susah”. “Jangan kata macam tu Ani… jangan cakap macam
tu”, Rokiah terus memeluk adiknya. Perasaannya bercampur aduk sama
ada hendak menyerahkan adiknya kepada Maniam atau hidup melarat.
Sebahagian dari dirinya terasa berat hendak menggadaikan adiknya
tetapi sebahagian lagi terasa lega dengan kesanggupan adiknya namun
penuh serba-salah.


Baca Cerita Ini..Klk Sini!!

Thursday, February 7, 2008

Jasmin Gadis Subur

Gadis yang baru puas tidur itu bangun dari lenanya. Suasana kelam di
dalam bilik yang berhawa dingin itu membuatkan dia berasa malas untuk
bangun pada pagi itu. Namun dipaksa juga dirinya untuk ke tandas.
Selimut gebar yang selesa itu disingkap lalu dia berdiri perlahan-lahan
dengan hati yang berat. Terserlahlah kini kesempurnaan sekujur tubuh
telanjang seorang gadis yang berusia 26 tahun itu. Rambut Jasmine yang
agak kusut itu tidak sedikitpun mencacatkan keindahan tubuh bogelnya
yang amat sempurna itu. Puting buah dadanya kelihatan menegang akibat
kedinginan bilik tidur itu. Amat terserlah kesempurnaan peha dan betis
gebu yang dimilikinya. Ditambah pula dengan kemontokan punggung
lebarnya. Dia mengusap-usap lembut pantatnya yang berbulu lebat itu
sambil berjalan perlahan-lahan ke arah bilik mandi. Dibukanya pintu
bilik mandi itu lalu dia mencangkung malas di atas lantai jubin yang
sejuk itu.Seketika kemudian terbitlah pancutan air kencing yang
berwarna kuning keemasan itu. Air itu memancut deras keluar dari lubang
kecil di pantat suburnya mengenai lantai jubin tersebut. Dia mengerang keenakan sambil air kencingnya meleleh keluar dengan deras.

Lega
rasanya memancut kencing sebegitu setelah semalaman menahan rasa.
Betapa indahnya pemandangan pada ketika itu. Seorang gadis yang cukup
gebu dan subur mencangkung sambil memancutkan kencing. Punggung Jasmine
kelihatan teramat montok dan padat apabila dilihat dari belakang.
Bentuknya yang lebar dan padat itu membuktikan betapa subur dan enak
punggung gadis tersebut. Lelaki yang melihat dari luar pintu bilik
mandi itu tergamam melihatkan kesempurnaan dan kecomelan perempuan muda
itu. Alat pembiakannya serta-merta menegang dan mancanak-canak penuh
nafsu melihat pantat subur Jasmine memancutkan air kencing.Setelah
membogelkan diri sendiri lelaki itu merapati bilik air di mana Jasmine
masih lagi mencangkung. Kini terserlah di hadapan Jasmine alat kelamin
seorang lelaki yang amat besar dan keras. Dia dapat melihat dengan
dekat lubang kencing zakar lelaki itu mengeluarkan air mazi akibat
nafsu yang meluap-luap. Dia tahu dia tiada pilihan lain selain daripada
membenarkan lelaki bertuah itu meratah tubuh bogelnya pagi itu. Jasmine
mencapai alat pembiakan lelaki itu lalu mengusapnya dengan lembut.
Lelaki itu berasa nikmat usapan lembut tangan Jasmine sehingga
mengerang-ngerang kenikmatan. Takuk kepala zakarnya mengembang dengan besar dan penuh sekali.

Dia semakin merapati gadis bogel itu. Gadis itu
pula memahami niat lelaki itu lalu menjilat kepala zakar bertuah
tersebut sambil mengusap-usap lembut kantung telur lelaki itu.Tidak
terkata keenakan yang dinikmati lelaki itu tadi apabila Jasmine
memasukkan kepanjangan batang zakarnya ke dalam mulut lalu mengulum dan
menghisap dengan lazat sekali. Dia menunjal-nunjalkan kepala zakarnya
ke dalam mulut gadis telanjang yang masih mencangkung itu. Setelah
beberapa minit lelaki itu pergi ke belakang Jasmine lalu menikmati
keindahan pemandangan punggung gadis yang terdedah itu. Hatinya
berdetik memuji kesempurnaan dan kesuburan bontot montok itu. Inilah
jenis bontot yang mampu memuaskan nafsu setiap lelaki. Dipeluknya
bontot yang bogel itu lalu dia menghalakan takuk kepala zakarnya yang
besar itu ke arah belahan pantat subur Jasmine yang berbulu lebat itu.
Zakar bertuah itu ditekan perlahan-lahan merentasi hutan tebal pantat
gadis muda itu dan bergesel dengan kulit dalaman pantat lazat itu
sehingga akhirnya santak ke pangkal pantat Jasmine. Kelazatan yang
dirasainya ketika itu tidak terkata!Meremang bulu roma pasangan
mengawan itu tatkala kulit zakar bergesel dengan kulit pantat. Apatah
lagi pantat yang masih muda itu mengeluarkan lendir pekat dengan banyak
untuk memudahkan persetubuhan mereka. Bontot bogel yang montok dan
padat itu ditonggengkan supaya kepala zakar lelaki itu menerobos jauh ke dalam saluran pembiakannya yang amat subur itu.

Lelaki itu
mendengus-dengus dan meraung-raung kenikmatan. Dilihatnya dengan dekat
bagaimana alat kelaminnya yang besar dan keras itu membelah pantat dan
bontot gadis lazat itu. Dilihatnya kulit pantat yang enak itu tertarik
bersama kepanjangan zakarnya setiap kali dia melakukan sondolan padu.
Dilihatnya juga simpulan dubur yang ranum itu kembang-kuncup dengan
berahi. Dia lalu menekan simpulan dubur Jasmine dengan ibu jarinya lalu
dia dapat merasai kehangatan saluran najis gadis subur itu.Kelihatan
pasangan itu mengawan dengan penuh bernafsu sekali. Jasmine pula
tertonggeng-tonggeng dengan begitu lentik dan comel sekali akibat
ditunjal dengan begitu padu sambil lelaki itu menyondol
bersungguh-sungguh sehingga bontot padat itu terangkat-angkat ke udara.
Bayangkanlah betapa dalam saluran pembiakan gadis bogel itu diterokai
oleh zakar lelaki tersebut. Nafsunya yang meluap-luap terhadap simpulan
dubur yang subur itu tidak dapat dibendung lagi. Dia terlalu ingin
merasai kehangatan dan keenakan dubur perempuan muda itu. Dengan lembut
dia menarik zakarnya keluar dari saluran pembiakan Jasmine lalu
menghalakan kepala zakarnya ke arah simpulan dubur yang sedang kembang-kuncup itu.

Dubur subur itu menanti dengan penuh suspen tatkala
kepala zakar yang amat besar itu menyelinap dengan perlahan ke dalam
saluran najisnya.Simpulan dubur ranum yang padat itu melonggarkan
genggamannya lalu batang pembiakan lelaki itu menyelinap dengan penuh
nikmat sekali ke dalam bontot montok Jasmine. Jasmine pula menonggeng
dengan begitu lentik sekali lalu memudahkan lelaki itu memeluk bontot
gemuk itu dengan amat erat. Saluran dubur gadis montok itu dirasakan
begitu panas dan enak sekali. Kulit dalaman rongga nikmat itu
menghasilkan lendir yang membuatkan geselan kulit zakar dan kulit dubur
bertambah enak. Terasa sungguh kemanisan saluran dubur perempuan muda
yang amat subur dan matang ini. Celahan bontot Jasmine yang berlemak
dan berselulit itu begitu mampat mengepit kepanjangan batang tersebut
sehinggakan batang itu berdenyut-denyut meminta untuk menyeburkan benih
nafsunya. Geram sungguh lelaki itu menatap punggung montok itu
berhayun-hayun setiap kali dia menyondolkan zakarnya.Gadis subur itu
kini meraung-raung meminta benih lelaki tersebut. Dia sememangnya amat
dahagakan pancutan kencing mani seorang lelaki. d**emutnya rongga
duburnya padat-padat supaya alat pembiakan lelaki tersebut cepat
memancutkan benih. Terkangkang-kangkang dia menadah sondolan demi
sondolan zakar lelaki tersebut. Lelaki itu pula sedang menikmati
kelazatan saluran najis seorang gadis subur yang sememangnya menjadi
idaman ramai lelaki itu. Keenakan yang dirasainya ketika itu
bertambah-tambah apabila gadis subur itu sekali lagi kencing dengan begitu deras sekali.

Setiap kali dia menyondolkan zakarnya setiap kali
itulah kencing Jasmine memancut-mancut keluar. Lelaki itu memeluk gadis
tunggangannya itu semakin erat akibat terlalu geram dengan kemontokan
bontot muda tersebut. Diramasnya bontot gebu itu sehingga ia menjadi
kemerah-merahan.Kemutan padat saluran najis Jasmine akhirnya berjaya
membuatkan zakar lelaki itu tidak dapat menahan pancutan benihnya.
Kalaulah boleh dilihat dari dalam tentu boleh menikmati pandangan yang
amat menyelerakan. Tentu boleh lihat bagaimana rongga dubur gadis ini
menggenggam erat batang pembiakan lelaki yang sedang menyondolnya itu.
Berpeluh-peluh celah bontot gemuk dan berlemak itu akibat perbuatan
mengawan yang amat bersungguh-sungguh tersebut. Peha sempurna Jasmine
terkangkang-kangkang menerima asakan demi asakan batang zakar lelaki
itu. Bersungguh-sungguh dia ingin membenihkan gadis muda yang amat
subur dan matang itu. Pasangan yang sedang mengawan itu terjerit-jerit
kenikmatan. Tiada lagi segan-silu mereka pada sesiapa. Jeritan mengawan
mereka boleh didengar oleh sesiapa saja yang ada berdekatan.Setiap kali
takuk kepala zakar lelaki itu menyentuh dasar lubuk duburnya setiap
kali itulah Jasmine menjerit kenikmatan. Bukan saja disondolnya lemak
dubur gadis montok itu malah lelaki itu menunjal-nunjalkan alat
pembiakannya ke dalam tubuh Jasmine setiap kali dia santak ke pangkal
untuk menikmati kemanisan lubuk najis bontot gemuk itu. Akibat daripada
perlakuannya yang penuh nafsu itu dia telah gagal untuk menahan kencing
maninya. Mana tidaknya, tunjalan yang sedemikian rupa mengakibatkan
zakarnya dirangsang sehingga ke pangkal kerana lubuk nikmat Jasmine
yang amat dalam dan padat itu. Bulu roma lelaki itu mula meremang dan
dia dapat merasa benihnya meluru ke arah kepala zakarnya yang amat
besar itu. Telur-telurnya berdenyut-denyut menghasilkan cecair benih
yang begitu banyak untuk disemburkan ke jauh ke dalam lubur dubur
Jasmine yang maha subur dan enak itu.Lelaki itu membisikkan ke telinga
gadis subur itu bahawa dia meminta izin untuk melepaskan jutaan spermanya ke dalam dubur idaman ramai lelaki itu.

Jasmine pula
mengangguk lemah mengizinkan lubuk nikmatnya dipenuhi oleh benih jantan
lelaki tersebut. Dia yang amat memahami keinginan nafsu lelaki
merendahkan kepala dan bahunya ke bawah lalu menonggekkan bontot
gemuknya ke atas. Bontot yang maha subur itu membuka celahannya dengan
amat luas demi untuk mengizinkan salurannya dipenuhkan oleh cecair
benih lelaki tersebut. Lelaki itu kini dihidangkan dengan pandangan
bontot muda yang maha gebu dan sempurna yang dengan rela menadah
semburan nafsunya sebentar lagi. Jasmine pula kini sudah meraung-raung
tidak sabar menanti pancutan benih lelaki yang sedang menunggangnya
itu. Dihentak-hentaknya bontot lebar itu ke belakang supaya lelaki itu
memancut dengan cepat.Perlakuan sondolan dan hentakan itu memberi
rangsangan yang maksimum kepada kulit zakar lelaki berkenaan. Kepala
zakarnya kini mengembang penuh memberi isyarat bahawa ia kini sudah
bersedia meledakkan air mani yang amat pekat dan subur. Telur-telur
zakar lelaki itu bekerja keras menghasilkan benih-benih yang terbaik
dan paling subur untuk dikorbankan ke dalam lubuk najis gadis montok
itu. Berjuta-juta sperma yang sihat akan meluru dengan deras yang
akhirnya bertemu jalan mati bersama najis yang bersemadi di dasar lubuk dubur Jasmine.

Kepala zakar lelaki itu kini kembang-kuncup dalam
keadaan bersedia. Air mani yang diceratkan nanti pasti deras supaya
terus terpancut jauh ke dasar lubuk yang maha enak itu. Kalaulah benih
sebegini ditaburkan ke dalam saluran pembiakan Jasmine yang amat subur
itu pasti gadis montok ini akan bunting serta-merta.Akhirnya dengan
tunjalan zakar yang paling dalam dengan keadaan bontot gemuk yang amat
lentik dan dengan jeritan nafsu yang amat kuat, lelaki itu memancutkan
kencing benihnya ke dalam lubuk dubur Jasmine yang maha enak itu.
Terkemut-kemut bontot lelaki itu mengepam setiap titis air maninya
terus ke dalam lubuk najis tadahan Jasmine itu. Gadis montok itu pula
tertonggeng-tonggeng dan terkangkang-kangkang semasa benih subur lelaki
itu membuak-buak dengan begitu banyak dan pekat ke dalam saluran
najisnya. Mata Jasmine terbeliak-beliak dan mulutnya tenganga-nganga
setiap kali dia merasakan kencing mani lelaki itu mengenai dasar
duburnya itu. Pasangan yang sedang puas mengawan itu menikmati klimaks
mereka dalam keadaan yang sungguh memberahikan. Mereka berdua
menjerit-jerit kepuasan akibat kenikmatan maksimum yang dirasai
bersama-sama.Benih mani lelaki itu membuak-buak memancut dengan pekat,
banyak dan deras ke dalam lubuk dubur Jasmine. Ada lebih 10 das air
mani disemburkan ke dalam lubang yang maha lazat itu. Dengan keadaan
gadis muda itu yang sedang terkangkang-kangkang menonggeng-nonggeng dia
berasa hampir mahu menangis akibat rasa nikmat yang amat sangat.
Pancutan maninya semakin lemah setelah lebih 10 semburan namun dia
masih meneruskan asakan-asakan lembut ke dalam dubur muda itu. Dia mahu merasakan nikmat benihnya sehingga ke lelehan terakhir.

Itulah
persetubuhan dia yang paling nikmat selama ini. Kalaulah dia tahu tubuh
Jasmine mampu memberikan nikmat sebegini kepada dirinya tentu sudah
lama dia membenihkan gadis tersebut. Pelukannya kepada Jasmine masih
erat. Geram sungguh dia mendengar rengekan-rengekan manja gadis yang
sempurna itu.Mereka berdua akhirnya tertidur semula dalam kepuasan
mengawan yang maksimum tadi. Mereka tertidur dalam keadaan lelaki itu
masih berada di atas belakang perempuan muda itu dalam keadaan dia
masih memeluk erat bontot gemuk yang subur itu. Boleh dilihat batang
zakarnya masih terbenam jauh di dalam lubang najis gadis sempurna
tersebut. Masih boleh dilihat bontot lelaki itu mengemut-ngemut
perlahan untuk melepaskan titisan-titisan terakhir benihnya ke dalam
punggung lebar Jasmine. Bayangkanlah betapa banyak benih maninya
dilepaskan sebentar tadi. Bayangkanlah betapa bontot gemuk milik
Jasmine mampu memerah begitu banyak benih keluar daripada batang
pembiakan seorang lelaki. Benih lelaki bertuah itu kini bertakung
sepenuhnya bercampur dengan najis gadis itu jauh di dalam lubuk duburnya yang maha subur itu.

Kini tubuh subur Jasmine dibenihkan hampir
setiap hari sehingga gadis itu membuntingkan bayi lelaki berkenaan.
Bontot Jasmine yang sememangnya montok dan padat itu menjadi bertambah
lebar dan subur manakala peha dan betisnya menjadi bertambah gebu.
Lelaki itu begitu berpuas hati dengan gadis yang menjadi pemuas
nafsunya itu. Pada lelaki itu Jasmine adalah gadis yang cukup sempurna
sifat fizikalnya dan mampu memberikan nikmat kepuasan persetubuhan yang
maksimum. Dia begitu gembira dapat membenihkan gadis itu setiap hari
kerana dia begitu geram dengan kelebatan bulu pantat Jasmine yang
membuktikan betapa subur dan matangnya saluran pembiakan gadis itu.
Malah dia lebih geram lagi dengan kemontokan dan kepadatan bontot
perempuan muda itu yang sememangnya maha enak dan maha lazat untuk
dinikmati dan dibenihkan oleh setiap lelaki.Malah Jasmine kini sentiasa
bertelanjang bogel semasa berada di rumah mahupun di halaman rumah.
Ramai lelaki kini dapat menatap kesempurnaan tubuh telanjang perempuan
muda itu. Mereka dapat menatap bagaimana bontot padat itu
berhayun-hayun semasa Jasmine berjalan. Mana yang tidak dapat menahan
nafsu akan mula mengeluarkan zakar masing-masing lalu melancap sambil
menatap kecantikan tubuh Jasmine sehingga terbit benih nafsu di hujung
zakar mereka. Adakalanya mereka akan disajikan dengan perlakuan
mengawan Jasmine bersama lelaki itu di halaman rumah. Mereka dapat
melihat dengan dekat bagaimana tubuh telanjang Jasmine diratah dengan
rakus sehingga gadis istimewa itu terkangkang-kangkang dan
terkencing-kencing di atas rumput sehingga akhirnya lelaki yang
menyondol itu memancutkan benih kepuasan sambil menjerit-jerit dengan
begitu kuat sekali.

Rogol Dalam Train

aku dari btterwrth nak ke k.l...naik train. kul 9.30 mlm dr btterwrth, mcm biaser lah.aku pun dah biaser naik train.
dlm train aku dapat tempat sebelah budak pompuan.. mabye dari uitm arau..aku main agak jer..lamer perjalanan gna train ni.sampai k.l dalam kul 6.30... so dalam train tu, dah lah sejuk.. aku paksa gak tdo..dalam kul 1.20pg, aku terjaga...sejuk sgt..aku tengok sebelah, badak pmpuan td pun tdo..pakai bju sjuk..yg ader zip kat depan tu.bertudung.putih gak.nak kata cantik sangat tak lah. tapi sebab baju sejuk dia agak ketat, nampak bonjolan tetek dia...aku terus stim.mencanak naik.

wat pengetahuan korang, aku amek kelas ekonomi.save bajet. aku tengok kiri aku, bdak kecik dua orang.dah tido.ngan beraninya aku try sentuh bonjolan yang aku nampak..
aku tekan2 ngan jari aku.lembut.aku makin tak terkawal,lantas aku cekup tetek dia ngan tangan aku. pelahan2.takut dia jaga.uuuhhhh sedap..tgn dia kat perut. aku makin berani.. aku mula merayap kat bawah.jeans yg doa pakai memang ketat.trend skg.aku bgn, usha line jap.sbb dalam train, ramai lalu lalang.. then aku duduk balik. aku cekup pulak celah kangkang dia. aku tekan ngan ibu jari aku.. memang padat..kemas,sedap.

aku cuba buka zip dia. pelahan2 aku buat.agak payah nak buka.ketat. tapi aku paksa gak. alang2 jer. makin keras kote aku tengok panties dia yang kaler putih tu..
aku usap pelan2 ngan jari.
aku makin berani. tiba2 dia bergerak alih badan.
memalingkan badan dari aku.
aku cuba buka butang dia. failed.

aku bgn nak ketandas. nak lancap jap..
sebab dah tak tahan, aku jalan agak pantas ketandas yg terletak antara 2 gerabak. then aku terus masuk.terkejut aku tengok sorang pmpuan tengah mencangkung kencing.
pintu tandas dia tak tutup rapat.wat pengatahuan korang, tandas campur.takder sign.pmpuan tu terpinga2.ngan air kencing yang masih menitis. tapi dia cuba tahan.
pmpuan tu mmg cantik.tudung labuh,pakai baju kurung.

aku mula bernafsu setan.aku tutup pintu tandas ngan cepat.aku kunci.dia cuba menjerit.tapi takder saper yang dap[at dengar.bunyi train lagi kuat. memang tankkan dengar.
dia suruh aku kuar.
tapi aku terus taik kain baju kurung dia.membuatkan dia jatuh terduduk.kain dia aku letak kat blakang aku dan aku rentap panties dia yang sememangnya dah paras lutut.
agak senang nak tarik sebab posisi dia yang terduduk.
dia seakan2 nak menangis merayu minta kain dia dipulangkan.
aku hanya tersenyum.aku tau agak susah nak rogol dia ngan ruang yang agak sempit.
aku buka zip ngn butang boxer aku.then terjulur kote aku yang dah tegang.aku pegang kemas kedua tangan dia dan aku bawak kebelakang badan dia.sambil lutut aku menindih paha dia ngan kuat. aku ikat tangan dia ngan kain dia tadi.
setelah ikat, aku pegang ikatan td ngan tgn kiri, tgn kanan aku menyelak baju dia keatas,dan dia meronta sambil menjerit.risau didengari, aku tarik tudung dia dan sumbat mulut dia. aku selak baju dia keatas.. tersembul keluar tetek yang besar. ditutupi coli putih.

aku makin bernafsu tgk cipap dia yang berbulu lebat tu.. aku turunkan skit kepala aku dan aku jilat, hisap gomol pantat dia.dia menangis.
aku makin mangganas. bra dia aku rentap smpai ter cabut.
dan aku ramas tetek dia sekuat mungkin.besar.pejal.
then aku dah tak tahan.
aku acukan butuh aku kat lubang puki dia.
sambil tersenyum, aku jolok perlahan2 lubang keramat tu.ketat.. memang tak disentuh lagi.
aku jolok ngan kuat lagi.dia menjerit.separuh kote aku masuk..aku tekan lagi paha dia ngan lutut aku bagi terbukak lagi luas. then aku tarik sikit dan aku tusuk lubang puki dia sekuat mungkin. yeah...
sedap..ketat...sempit mencengkam kote aku.
berdarah pepek dia.

aku ayun.makin laju dan dia masih cuba melawan..
aku henjut sekuat dan selaju mungkin.sambil menghisap dan meramas tetek dia.
tak puas ngan itu, aku cepat pusingkan dia.aku nak wat doggy.lutut aku dibahagian dalam, menolak lutut dia keluar.
ngan iktan tgn dia aku pegang, kepala dia kat lantai tandas, aku tusuk faraj dia.
uuuuuuuuhhhhhhhh...memang sedap.
dalam 5 minit, aku cuba tusuk lubang bontot dia plak. lagi sempit.aku ludah untuk pelincir.
aaaaaahhhhhh...ketat.agak menyakitkan..
aku pusingkan dia ke posisi asal, dan aku tujah lagi, dan dalam beberapa tujahan, aku pancut dalam cipap dia. aaaahhhh.... sedap.
dan bakinya aku pancut dimuka dia.
sebagai langkah keselamatan, aku rakam kejap ngan hp kamera aku..
dan aku berlalu meninggal kan dia..

Wednesday, February 6, 2008

Cikgu KH?

Hai... nama aku man(bukan name sebenor)
mase tuh aku 15 taun.
ade la sorang cikgu tuh... name die Cikgu Ina. Dia ni muda lagi, baru 29 tahun. Badan memang cantik n die pnye tetek slalu nampak cam nak tersembul keluar walaupon die pakai tudung.
memang die ni lembut giler.. kalo orang bising pon die tak marah.. kalo orang tak bawak buku pon die tak marah.
buat ape pon die tak marahlah senang crite. Jadi, mase die tgh mengajar aku slalu la gak concentrate kat plajaran KH tuh...
die dah kawin n ade baby sorang kot...
aku bukannye tau sangat pasal cikgu ni... biasela budak baik.
kelas first lak tuh.. lagi satu kitorang nak amik PMR jadi kene la wat keje kursus.. kerja kayu la senang crite...
aku wat la satu projek yang agak besar jadi kene gune kayu lebih la untuk siapkan menatang tuh..
Nak dipendekkan crite, kene la mintak kayu lebih tapi kene bayar la.. mula-mula die tanye sape nak beli kayu lebih ramai la yang pergi... tapi aku pikir malas plak sbb nanti takde duit nak balik naik bas.. pastu aku seluk kocek, tengok² ade
5 ringgit. baru aku ingat ade duit lebih beli buku...
Jadi aku pergi la nak beli kayu tuh.. tapi bebudak lain dah balik dah daripada bilik stor kayu tuh..
Cikgu pon dah nak kunci balik dah bilik tuh.. aku datang n kate la kat die aku nak beli kayu tambahan..
die pon bukak la balik n suruh aku masuk...
aku pon masuk pastuh tunggu kat belakang die sementara die nak ambik kayu yang aku nak.. mase die nak ambik kayu tuh, die membongkok n nampak la bentuk panties die sebab die pakai baju kurung je.. aku terus jadi tak tahan dan ramas punggung die tuh.. die nak menjerit tapi aku cekup mulut die
gune sebelah tangan sambil lagi sebelah aku tarik tudung die
sampai terbukak.. pastuh aku bukak baju ngan kain die sampai
tinggal bra ngan panties je.. aku lepaskan mulut die n aku kate kat die yang kalo die jerit nanti aku koyak-koyak baju ngan kain die tuh.. biar die keluar bogel
die pon jadi takut sambil tangan die duk cover tetek die ngan puki die. Memang cantik giler badan die walaupun aku belum dapat tengok lagi 2 main course sebab masih ditutupi bra n panties..
Aku pon bukak seluar ngan baju uniform aku sambil duk lancap kote aku yang tgh stim giler tuh. Cikgu Ina cuma boleh tengok je bile aku datang dekat die sambil lancap kote aku yg tgh besar gile tu pelan-pelan.
Aku dengan mudah dapat cium die sebab tangan die masih kat tetek ngan puki die..
aku peluk die kuat-kuat sambil kote aku cucuk2 perut die...
tak lame pastuh aku rase cam ade respon je ciuman aku sampai dah jadi french kiss. tangan die aku angkat pelan-pelan letak atas bahu aku sambil aku mula turun ke dada die n dapat main bende yg memang tahap gile babi punye aku nak main selama ni, tambah pulak saiz yang agak besar tuh membuatkan aku rase cam nak gigit bagi putus je puting cute die.. die dah mule mendesah mase aku hisap kuat2 camtu. Aku tak puas hati n teruskan perjalanan aku ke bawah lagi..
Sampai je kat puki die, ade bau cam wangi-masam2 sket. tapi takde bulu cam dalam cd yang aku slalu layan tuh...
aku pon mula menjalankan praktis amali yang aku telah blajar dengan menjilat dan menghisap puki die sampai tersembul satu bijik kecik. aku gigit pelan2 bijik tu n hisap sampai cikgu tu yang mula2 berdiri dah terduduk sambil tarik2 rambut aku. Tak lame pastuh.. die pun melelehkan air putih die sambil pejam mate dengan teriakan kecil. aku dah tak tahan lagi so aku terus berdiri n baringkan die betul betul pastuh aku cium mulut die sambil kote aku aku pegang n tujukan kat tempat yang memancutkan air putih tadi...
aku masukkan selaju yang mungkin kote aku sambil die menjerit kesedapan la kot... Aku tarik pelan pelan tapi aku masukkan balik dengan laju n aku teruskan buat camtu sampai tiba2 aku rase testis aku basah ngan air panas.. "Cikgu Ina klimaks lagi la ni ye?" tanye aku dengan selamba...
Aku tak kisah la brape kali die klimaks sebab aku belom klimaks2 lagi. Jadi aku sorong tarik laju2 lagi sampai akhirnya aku rase nak terpancut. Aku cakap kat die tapi die tak kisah pon.. Aku pon hayun laju2 sampai lastly aku pon pancut.... He he he... Korang ingat aku bodoh ke nak pancut kat dalam?? Aku sempat tarik kote aku sebelum pancut dalam puki dia n aku pancutkan kat atas perut ngan tetek die...
Aku rase penat gile.. mungkin sebab slalu mlancap gune otot tangan je tapi wat betul2 ni kene guna otot2 kaki skali...
Aku pon baring atas die sambil mulut aku masih duk nyonyot tetek die n ramas2 bende gigantic tuh...
Tiba2 bunyi pintu diketuk..
Skali kawan aku merangkap ketua kelas datang dah...
"Mampus aku!!" aku pikir dalam hati... "Sebelum die masuk baik aku cabut dulu.."
Aku terus panjat tingkap blakang pas pakai baju n lompat walaupun aku tau tempat tu agak tinggi dan akhirnya landing atas tong sampah besor tepi skolah...
Walaupun busuk tapi aku rase lega gila sbab slamat..
Esoknye aku datang skolah, Cikgu Ina nampak aku terus merah gile muke die.. Pastuh aku nampak mate die berkaca dan menitiskan air mata. Walaupun orang lain tak nampak, tapi aku nampak. Aku pon pergi la jumpe die kat ofis cikgu2 KH, lepas habis kelas dengan niat nak mintak maap dan terima kasih sebab tak report kat sesape... Tapi tidak kusangka-sangka, die pulak yang kate trime kasih kat aku n start story pasal suami dia yang dah 2 bulan tak balik rumah n die dah lame kegersangan... Aku pon ape lagi... naik tanduk la.. Aku tanye die kat umah skang ni tinggal sape je?? Die kate die ngan anak die je yang tinggal. Aku pon tanye la boleh aku datang tak umah die?? OOoopppsss... Bapak aku dah balik plak.. nanti kalo ade mase lagi aku bagi sambungan criter nih.. okeh Adios!!!!
( akuhensem kom)

Akhirnya

cukup la sekadar aku kenalkan diri ak sebagai anne...kejadian ni berlaku 2 tahun y lepas..aku ni seoarang palajar ipta mase tu..macam biase bile cuti semester ak aku akan kerja..kali ni aku kerja kat klang dekat jb..aku tinggalkan boyfren dan family aku...2 bulan aku kerja kat sana...aku kerja shif malam...jadi siang kadang2 aku xboleh tido...aku biase nye g cc untuk chatting..kali ni aku chat ngan mamat ni umo dia 28 tahun..8 tahun beza ngan aku...name dia M..chat punye chat dia pon mintak no tepon aku..aku mule2 berat nak bagi..ye la aku dak ade boyfren..die pujuk2 ak pon last2 bagi la....sak pon dah abes keje dan balik semula ke ipta aku..sejak tu dia contact aku..selalu col..ak pon tau serba sikit pasal dia..dia ni tak tinggal solat..baik la jugak kan...selalu nasihat aku..tapi nasib baik aku tak penah kantoi ngan boyfren aku...dia selalu call dan cakap pasal feel..aku ni malas nak melayan..sampai kadang2 dia letak talifon sebab terasa ngan aku...dia selalu pujuk aku jumpa dengan dia..sepanjang aku kawan dengan dia aku dapat rasa dia ikhlas..tapi aku tak boleh buat apa2 sebab aku dah ada boyfren...sampai satu hari dia telefon aku mintak tolong temankan dia pergi party sambut kejayaan dia dapatkan tender untuk stau syarikat kerajaan.aku mmg la akan jawab xnak..aku bukan penak kenal dia..jumpa pun tak pernah...dia pujuk aku...merayu kat aku..dia kata dia tak de kawan perempuan..tergelak aku dengar..dia kata dia betul2 mtk tlg...dia juagak cakap dia terima kalau lepas ni aku tak nak jumpa dia lagi..aku pon last2 setuju la..hari di tunggu tiba..dia datang ambil aku dekat campus aku...mula2 aku malu la..cakap pon malu2 lagi..tapi lame2 aku buat biasa je..aku tgk dia ok je..dalamhati aku takut nak mampos..ye la kalu kantoi ngan boyfren aku tak ke nmampos..tak lame pas 2aku pon sampai tempat yang di tuju...tempat peranginan XXXXXXXX..bile sampai dia bawak aku masuk dalan satu banglo...perh!!!!besar gile..semua ada..bar..karaoke..complete semua nya..dalam tu aku tengok de laki n pempuan y umo da jaoh sangat ngan aku..lewat 20-an sampai la lewat 40 an..malu bukan main mase 2..semua orang ingat aku girlfen si mamat ni...aku buat tak dengar je...pas 2 dia bawak aku pegi satu bilik..memeng cantik gile...terpegun aku..macam puteri aku rase..dia suruh aku mandi n bersiap untuk makan dan karaoke..dia pon keluar tutup pintu...dia kate biik dia dekat sebelah..dalam hati aku tertanya2 lagi betul ke mamat ni..perasaan takut memang ak pernah hilang dari hati aku...tapi dah penat sangat aku malas nak layan perasaan aku...aku pon pegi mandi...dalam setangah jam aku pun keluar..aku pakai coli ngan panties..aku make up dulu baru aku pakai seluar...tengah2 aku pakai seluar tibe2 pintu bilik aku kena ketuk..aku ape lagi..gelabah la..ye la separuh bogel..tak sempat aku ciap pakai seluar pintu bilik aku terkuak..tergamam aku..dah la tak pakai baju..seluar tak berzip..aku tengok M pon terkejut..dia terus tutup balik pintu..Ya Allah malu bukan kepalang mase tu..tiba2 handpone aku berbunyi..M bagi msg mintak maaf..dia kata tak sengaja..ak tak balas pon...15 minit lepas tu pintu bilik aku di ketuk lagi..kali ni aku dah siap berpakaian..aku pun buka pintu..malu nye tak tahu aku nak cerita..aku tak pandang pun muka M..aku pun turun makan2..boring gilerr!!!ye la lepak ngan orang tua...aku cume jadi peneman dia sebab party 2 di wajibkan bawak partner...pas2 sesi karaoke...smapai lebih kurang 3 pagi deorang layan karaoke..aku nyanyi sikit2 je..nati orang kate x sporting pulak..aku dah mengantok sangat..aku ckap dekat M dan dia suruh aku masuk bilik..tido..lepas mtk diri aku pon masuk bilik..kali ni aku dak kunci untuk mengelak benda yang tak di ingini berlaku..aku salin baju pakai seluar pendek yang menampak kan peha aku dan bju body fit...tapi aku tak boleh tido..tempat ni memang sejuk sangat..kebetulan aku tak bawa baju sejuk..aku pon sms M mtk baju sejuk..tak lama lepas 2 M ketuk pintu..aku buka dan dia masuk..aku duduk di katil....aku pakai baju tu..besar sampai menutup seluar pendek ku..bila aku berdiri seolah2 aku tak pakai sluar..dia gelak tengok aku..aku duduk bersandar di katil..aku memang tak fikir apa2..kami borak2..dia duduk sebelah aku...aku tak selesa duduk berdua atas katil.aku pun keluar ke bahagian beranda an berdiri menghadap luar..pura2 tgk suasan kat laur padahal dalam hati takut gile!!!!dia ikut aku..tiba2 dia pegang pinggang aku dan pusing kan aku ke menghadap dia..terkejut aku..dia pandang tepat mata aku..mase tu dia luahkan perasaan dia kat aku..aku jadi serba salah..aku bukan datang nak berasmara..cum jadi teman dia je..aku diam mase 2..lepas tu dia peluk aku..aku diam tak balas pun pelukan dia..lepas 2 dia lepaskan aku..aku diam..tak tahu nak cakap ape...dia angkat muka aku pangang dia..bergetar jantung aku...tiba2 dia cium pipi aku..dia ckap dia ikhlas pada aku..aku diam lagi..lepas tu tiba2 dia cium mulut aku..tergamam aku sekali lagi..aku cuba menolak tapi aku kalah dengan nafsu sendiri..aku balas ciuman dia..dia main2 lidah aku sambil tangan dia meraba2 belakang aku...aku mula rasa badan aku bertukar panas..dari mulut dia trn ke leher aku..dia cium dan jilat sampai aku tak tertahan dalam sedar tak sedar..yang aku sedar bdn aku terasa sejuk sebab baju sejuk tadi dah tak de kat badan aku..dia semakin asyik mecuim dan jilat lehar dan telinga aku..aku dah stim sangat ble dia jilat telinga aku..tangan dia perlahan2 masuk dalam baju aku..dia ramas tetek aku!!tak tahan dah aku mase 2..aku sedar aku dah ats katil..dia cium mulut aku lagi..sambil tangan dia bukak butang coli aku...dia lepas 2 bukak baju ngan coli kau..terserlah lah 2 gunung yang aku simpan selama ni...lepas 2 di atrus jilat-jilat tetek ak..dia isap puting aku..aku tak tahan..nimat tak terkata..aku peluk dia kuat2 sambil tangan aku y lagi satu mnecari2 senjata dia...aku gosok2 batang dia dari laur seluar..aku dengar dia mngeluh..makin stim aku..makin lama makin rakus dia gomol dua-dua tetek aku...smbil dia isap danjilat puting aku,aku bukak baju dia...ak tiba2 tersentak bila tangan dia pegang cipap aku...dia gosok2 sambil isap tetek aku..aku mengeluh...aku btl2 dah tak tahan..dari tetek aku dia trn ke pusat sambil tangan dia melurut seluar pendek dan panties aku..aku bogel sepenuh dan terserlah lah cipap aku y tak berbulu....dia gosok2 dan gentel bijik kelentit aku..argh..aaaa..!!tu je mampu terkeluar dari mulut aku..m teruskan kerja nya..sekarang muka dia betul2 berada celah kangkang aku...dia sembam kan muka dia kat cipap aku..dia jilat lubang aku..aku betul2 rasa nikmat masa 2..dia jilat pulak biji kelentit aku...dia main2 dengn lidah dia..aku cme mampu mengerang manahan kesedapan.....sedap nye....!!!!nikmat!!!!tiba2 aku rase tak tahan sangat...jadi macam kejang...aku mengeliat..rupa nya aku dak klimax bile dia main biji kelentit aku...M terus bukak selaur..aku nampak batang dia dah tegak...dia mainkan2 batang dia kat biji kelentit aku...aku merengek tanda sedap...dia terus masukkan batang dia dalan lubang aku..argh!!!aku manjerit!!!kelaur air mata aku..sakit!!! mamapu aku ucapakan masa 2...kali pertama batang masuk dalam lubang aku...dia tarik semula batang dia...dia peluk aku n bisik supaya tenang..mula2 memangsakit..dah masuk tak sakit lagi..dia turun ke cipap aku semula..di jilat2 lubang aku..aku stim lagi..pas2 dia trs masukkan batang dia dalam lubang aku...sakit....!!!m terus jolok tanpa peduli jeritan aku...tiba aku rasa sesuatu dalam lubang aku..rupanya batang dia dah masuk sepenuhnya dalam lubang aku...dia tarik dan sorong batang dia dalam lubang aku..sakit bercampur sedap yang aku rasa....dalam setangah jam lepas tu dia cakap "ah...nak keluar"..aku takut..aku tolak badan dia tapi tak berganjak..dia masih enjut..aku pon dah nak sampai klimax..aku biar je..dia enjut laju2 n tarik batang dia dari lubang aku..tersembur cecair putih yang selama ni tak pernah aku tengok depan mata aku...m kemudain terbaring sebelah aku..dia ada cakap sesuatu tapi aku tak dengar sebab aku letih sangat dan terus tertido.. pagi esok ku terjaga aku tengok dia tengah peluk n usap rambut aku...dia senyum..aku sedar yang aku dah hilang dara malam tadi...aku diam..dia bisik kat telinga aku ni lah kali pertama dia tido dengan pempeuan..aku x mampu ckp apa2..menangis je y aku mampu..aku tewas dengan nafsu aku sendiri...dia pujuk aku dan jnji akan jd kan aku isteri dia.dia ikhlas dengan aku...dan sekarang dia sah menjadi suami aku....lepas peristiwa tu aku putus kan hubungan dengan boyfren aku..walaupun rasa bersalah tapi aku terpaksa kerana aku dah jdi milik M.....

Nikmat berjoging

Bila aku mengingatkan kembali apa yang telah berlaku pada diriku aku menjadi tidak keruan. Badanku, perasaanku semuanya menjadi resah. Kenangan dulu mengusik jiwaku. Peristiwa yang kualami setahun lalu seperti kelmarin saja berlakunya.

Tiba-tiba aku merasa kegelian di seluruh tubuhku terutama di bahagian kemaluanku.Tetekku mula mengeras dan nampak putingnya menegang. Aku mula menggosok alur cipap dan meramas-ramas tetekku. Aku rasa geli dan seronok. Aku juga mula memasukkan jariku ke dalam cipapku dan berfantasi melakukan hubungan seks. Tanpa disedari aku memasukkan jariku dalam lubang cipap sambil berkhayal batang konek bergerak keluar masuk menggaru-garu cipapku yang gatal. Bila terasa nikmat aku melajukan gerakan jariku hingga akhirnya otot-ototku mula mengejang dan cairan panas menyembur keluar dari dalam cipap dan aku kepuasan.

Kenangan lama menjelma semula. Waktu itu aku sedang menuntut di sebuah IPTA di ibu kota. Seperti biasa bila hari minggu aku akan bangun pagi untuk berjoging. Aktiviti ini sudah menjadi rutin kehidupanku. Jika tidak berjoging sekurang-kurangnya 2 kali seminggu badanku terasa
tidak selesa. Mau atau tidak aku terpaksa berjoging agar badanku terasa segar dan aku gemar aktiviti ini.

Biasanya aku berjoging dengan Ani, kawanku. Tetapi kerana dia demam maka hari itu aku berjoging seorang diri. Trek joging yang selalu kami guna terletak di suatu kawasan hutan simpan. Treknya cantik berbukit-bukit di penuhi hutan kecil dengan udara cukup nyaman. Banyak orang berjoging di sana dari pelbagai umur. Dari budak kecil hingga datuk nenek.

Pagi Ahad itu aku datang agak pagi. Hanya ada beberapa orang saja sedang menghangatkan badan sebelum berlari. Aku mula berlari-lari kecil mengikut laluan yang disediakan. Dedaunan masih dibasahi titikan embun. Udara sungguh segar dan nyaman. Kabus pagi memutih di
sekeliling. Pokok-pokok kelihatan berbalam dan kicauan burung riuh kedengaran. Kira-kira 500 meter aku berlari aku mendengar tapak-tapak kaki berlari di belakangku. Makin lama bunyi tapak kaki makin kuat dan tiba-tiba badanku dipeluk dari belakang. Aku cuba melawan tapi tak
terdaya melawan tenaga dua orang lelaki berbadan kekar. Aku ditolak ke tepi sambil mulutku dipekup. Aku tak mampu menjerit atau meminta tolong.

Kedua lelaki tersebut menarikku ke dalam semak kecil di tepi trek joging. Aku diheret kira-kira 20 meter ke dalam semak yang agak tebal dan terlindung dari orang yang lalu-lalang. Salah seorang lelaki menarik tudung yang kupakai dan mengikat mulutku agar aku tidak dapat
berteriak. Aku masih panik dan terkejut waktu itu hingga aku tak mampu untuk bebuat apa-apa.

Aku dibaringkan ke tanah. Seorang lelaki berada di bahagian kepala sambil memegang kedua-dua tanganku. Seorang lagi di bahagian kaki memegang kedua-dua kakiku. Aku cuba meronta dan menendang-nendang. Lelaki itu memegang kuat pergelangan kakiku dan kaki seluar track
bottom yang kupakai. Aku cuba lagi meronta tetapi seluar aku yang terlondeh. Lelaki itu menarik keluar seluar yang kupakai. Paha dan kakiku terdedah menampakkan seluar dalam yang menutupi taman rahsiaku.

Lelaki di hujung kaki bertindak sepantas kilat. Seluar dalam yang kupakai ditarik pantas dan sekarang aku berbogel. Taman rahsiaku terdedah tanpa ditutupi walau seurat benang. Aku tak mampu melawan lagi. Kudratku telah habis dan sia-sia saja aku beradu tenaga dengan dua orang lelaki yang kuat. Aku menyerah dan bersedia menerima apa saja yang berlaku. Jika aku melawan mungkin nyawaku yang terancam. Melihat aku tidak meronta lagi maka kedua lelaki ini bertindak lebih lembut. Baju yang kupakai ditarik diikuti dengan baju dalam yang kupakai. Aku sekarang tak ubah seperti bayi yang baru lahir. Tiada apa yang menutupiku lagi. Aku tidak dpt berbuat apa-apa selain dari menahan rasa malu.

Kini terserlahlah tetekku yang sederhana besar dan juga pantatku yang bersih tembam kemerahan. Belum pernah ada orang menyaksikan aku sebegitu rupa. Aku sangat malu dan takut. Lelaki itu mula membelai rambutku dan mengusap pipiku dgn perlahan-lahan. Aku cuba meronta dengan sisa-sisa kekuatan yang masih tersisa. Kemudian dengan lembut lelaki itu mencium pipiku dan juga leherku dengan penuh nafsu. Aku pada ketika itu teramat geli kerana leherku sensitif dan dia menjilat-jilat telingaku. Bila lidahnya berlabuh di ketiakku yang
mulus menyebabkan aku meronta-ronta kerana geli. Aku mula rasa sedap tetapi aku tidak mahu melayan. Lelaki itu meneruskan dengan mula meramas tetekku dengan begitu lembut sehingga aku seronok dan tetekku menjadi keras. Hatiku berkata-kata, ada juga peroqol yang bertindak lemah lembut. Dalam filem aku melihat perogol bertindak ganas dan garang.

Dia menjilat tetekku, membelai tetekku, menghisap putingku dan menggentel serta menggaru sedikit di putingku. AKu mula seronok dan sedikit sebanyak telah mula lupa apa yang sedang berlaku. Setelah bermain dengan tetekku, lidahnya turun menjalar di lurah dadaku sehingga ke perut. Dia menjilat pusatku. Aku kegelian kerana aku belum pernah dilakukan seperti ini sebelumnya.

Lelaki yang bertubuh sasa ini mula mengusap tundunku yang montok. Tundun gebuku dihidu dan dicium. Bulu-bulu nipis diraba-raba dan ditarik-tarik lembut. Jari telunjuknya dijolok ke dalam lubang cipapku. Nafasku makin laju dan perasaan aneh menjalar ke seluruh tubuhku. Apabila dia mula menjilat vaginaku dengan penuh kelembutan, aku rasa seperti ada cairan panas mula meleleh keluar dari dalam rongga cipapku. Lelaki itu mula menjilat biji kelentitku. Terasa seperti aliran elektrik di sekujur tubuhku. Sedap dan penuh nikmat. Dia teruskan dengan menghisap dan menggentel kelentit dan cuba menyucuk lidahnya kedalam lubang pantatku. Kini aku sudah lupa bahawa aku sedang dirogol dan menikmatinya sebaik mungkin. Semakin dia menghisap dan menjilat, semakin sedap aku rasakan.

Sementara yang berbadan kekar meneroka bahagian bawah perutku, lelaki yang lebih kecil yang berada di kepalaku tidak tinggal diam. Tetekku yang telah mekar keras diramas-ramasnya. Tangannya nampak sedikit menggeletar bila dia menyentuh kulit tetekku yang halus. Rasanya lelaki ini belum ada pengalaman dengan wanita. Wajahnya nampak seperti
budak sekolah menengah. Terasa sunguh nikmat bila cipapku dijilat-jilat sementara tetekku di ramas-ramas.

Setelah puas melakukan demikian, lelaki kekar mula membuka seluarnya dan terpancullah satu batang yang besar dan menarik. Batang coklat tua itu terpacak di pangkal pahanya. Kemudian dia menindih badanya ke atas badanku dan batang balaknya dihalakan ke permukaan vaginaku. Dia tidak terus masuk, tetapi memainkan kepala bulat itu di alur kemaluanku. Aku menjadi sangat bernafsu sehingga aku tak sabar bila ia akan masuk ke dalam pantatku itu. Aku sudah tidak tahan. Lelaki tersebut secara perlahan melumurkan batangnya dengan cairan lendir yang keluar dari cipapku. Ditujah-tujahnya kepala bulat itu ke kelentitku. Digerakkan kepala koneknya meluncur lurah yang sudah basah di antara dua bibir kemaluanku yang telah membengkak.

Kakiku bergetar menahan geli bercampur nikmat. Kubukakan pahaku lebih luas sambil menanti tindakan selanjutnya. Kepala konek dan batangnya berlumuran degan cairan licin. Pelan-pelan dia menolak kepala licin ke mulut cipap. Aku seronok dan amat bernafsu, aku biarkan sahaja kepala bulat masuk malah aku cuba mengangkang kakiku dengan lebih luas agar batang itu masuk ke dalam pantatku. Walau pada mulanya aku berasa sakit kerana aku masih dara tetapi sakit itu mula berubah menjadi seronok, geli dan sangat nikmat. Aku merangkul kuat kakiku ke
pinggangnya bagi menahan gerakannya. Lelaki kekar itu seperti tahu kemahuanku maka didiamkan saja gerakannya sambil merendam batang balaknya di rongga cipapku yang hangat. Bila aku sudah selesa dan tiada lagi rasa sakit maka aku melonggarkan pautan kakiku. Kini aku
ingin sekali disetubuhi lelaki itu.

Maka bermulalah adegan sorong tarik. Lelaki itu melakukan dengan begitu perlahan sehingga tidak terasa sakit tetapi kenikmatan yang tidak terhingga. Rasanya lelaki ini sudah cukup berpengalaman kerana tindakannya tidak gelojoh. Mungkin aku sudah lemas dengan nafsuku, aku sendiri berbisik pada lelaki itu agar dia mendayung dengan lebih laju lagi. Lelaki itu melakukan seperti apa yang aku suruh dan dia melajukan dayungannya. Kini nikmat yg kurasa tidak dapat kubayangkan lagi.

Agaknya lelaki kecil di kepalaku tak tertahan lagi melihat adegan yang berlaku di hadapannya maka dengan tangkas dia melondehkan seluar yang dipakainya. Terpacak batang konek yang tidak begitu besar. Kepalanya bulat macam kepunyaan kawannya juga. Dirapatkan batang koneknya ke mulutku. Mungkin kerana aku teramat bernafsu maka batang konek remaja itu aku kulum dan aku hisap. Meliuk lintuk badannya menahan geli bila kepala koneknya aku belai dengan lidahku yang kasar. Hanya beberapa minit cairan licin masin mula keluar dari hujung kepala koneknya.Aku mula menggerakkan punggungku dan mula bergerak seirama dengan lelaki kekar di celah pahaku. Aku rasa ghairah yang amat sangat. Dengan tidak semena-mena satu nikmat yg amat sangat telah kurasai. Pantatku tiba-tiba mengemut dengan begitu kuat seperti mencengkam batang lelaki itu. Cairan hangat banyak keluar membasahi permukaan cipapku. Lelaki itu juga mengalami kenikmatan bila badannya mengejang dan terasa cairan panas menyembur ke mulut rahimku. Cairan maninya telah dipancutkan ke dalam cipapku. Direndam balaknya dalam cipapku hingga beberapa minit kemudian dia mencabut batangnya yang terkulai dan terduduk lemas di tanah. Lelaki yang berada di kepalaku mula mengambil giliranya. Lelaki ini agak kecil badannya. Aku kira umurnya dalam lingkungan 14 tahun.
Batang koneknya terpacak tetapi tidak sebesar lelaki kekar tadi. Dimasukkan batangnya ke dalam cipapku yang masih basah. Mudah saja koneknya meluncur masuk dan dia mula menggerakkan punggungnya maju mundur. Mungkin ini adalah pengalaman seksnya yang pertama maka hanya beberapa minit maninya dah terpancut. Dia mengerang kuat bila maninya
bergerak keluar dari batang koneknya yang kecil. Badannya terhempas lemas di atas badanku. Nafasnya laju seperti pelari maraton.Aku ditinggalkan terkapar lesu di atas tanah setelah kedua lelaki ini mengucapkan terima kasih di telingaku. Perlahan aku bangun dan mengenakan semula pakaianku. Badanku terasa letih tapi nikmat. Aku tak meneruskan jogingku sebaliknya aku terus kembali ke hostel. Aku dirogol tapi aku menikmatinya. Peristiwa ini tak pernah aku lupa.
Bila aku terkenang kembali aku tersenyum sendirian

Raped by a Stranger (violent)

rape

Video ini sangat ganas dowhss

Sunday, February 3, 2008

My-SENSASI UPDATE??!!

Hai semua pembaca MY-SENSASI ....

Blog ini tak dapat diupdate selalu sejak sebulan lepas disebabkan oleh admin sensasi busy sket ngan keje dia kat opis...Maklumler hujung tahun..
bagaimana pun blog ini akan diupdate,dimantapkan dan ditambah pelbagai story2 hangat,comic2 panas,and ruangan2 baru untuk semua pembaca my-sensasi...more and more to my-sensasi...
mintak mahap bebanyak sebab dah lama tak update....actually banyaaaakk sgt mende admin nak upload,citer,gambar,video,gossips,comic..and more kat sensasi nie.tetapi takda masa nak buat..anyway since dah masuk bulan february..kita akan activekan balik my-sensasi ok..
so stay tune...

Updating akan dibuat raya cina nanti taw!!

Setia bersama sensasi...lebih banyak yg PANASSS....